Zoover
Hotel Spice Hotel & Spa

Hotel Spice Hotel & Spa

Hotelstersterstersterster
9,8

Russen, met je neus er tussen!

LauraH
3-6-2018

Welkom in Rusland, of toch Turkije? Wij waren even in verwarring bij aankomst. 95% van de hotelgasten zijn afkomstig uit Oost-Europa, en dat merk je. Maar goed, het had allemaal niets uitgemaakt als dit hotel de vijf sterren en Ultra service had goedgemaakt.. wat het o.i totaal niet waarmaakt. Laat ik beginnen met de ‘voldoendes’; de bedden zijn oké, het terrein is ruim en heeft een mooie tuin, de pier en het strand is leuk, er is voldoende ruimte en zon-gelegenheid voor iedereen. Onvoldoendes: Het hotel is in verval aan het raken, is onoverzichtelijk ingedeeld, het personeel is stug en doet geen moeite het je naar de zin te maken, en je te verstaan. Het restaurant is vies, tafels worden half of niet schoongemaakt en iedereen eet van dezelfde vieze kleedjes ( die op tafel liggen), alles plakt! En zo kan ik nog uren doorgaan , vreselijk! Nooit meer spice&spa!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Faillisement of snel veranderen

Corne Horsten
3-6-2018

Positief is de mooi aangelegde zwembaden tuinen en pier. Probleem bij alles is dat de voorzieningen hierbij ver weg zijn. Dus plan je toiletbezoek en drankjes. Bij de bar wacht je dan een rij met oostblokkers. Zelfde personen en rijen bij buffetten. De kok kan daar het bereiden niet bij houden met de kokmeeuwen van Oostblokkers. 30 gamba's klaar is 2 borden vol voor 1 Roemeen Rus of andere onsympathieke gast. Het personeel is niet/slecht opgeleid en heeft geen leiding die dit bijstuurt. Hierdoor heerst er overal wanorde. De kleedjes op de tafels zijn smerig worden nooit gewassen, personeel loopt in vieze kleding en eigen schoeisel(geen uniformiteit) en moet drinken en eten ver halen en wegbrengen. Airco is aan zonzijde niet bij machte om de hotelkamer op draaglijke temperatuur te houden. Als men hier niet snel goed management op zet, personeel traint en de zaak renoveert dan hangt hier snel een bord met Failliet de deur!

Zeer slecht

Alida
3-6-2018

Echt ongeloofelijk . Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zo slecht eten . Koud oud vies zout. Elke dag echt hetzelfde . Kip was niet door heen te komen . Haren in het eten . En dat was dan alleen het eten . Het personeel heeft geen idee wat ze doen . Of beter wat ze niet doen . Overvolle tafels na het eten . De katten maakte de borden leeg. Arrogant en lui personeel. Dus je bent gewaarschuwd . Begrijp overigens niet dat er tour operaters zijn die dit aan bieden . Zijn die er wel eens geweest ??

Waardeloos

Noel
31-5-2018

Zou fijn zijn dat de mensen weten dat ze in Rusland aankomen. Personeel spreekt bijna geen woord Engels en het eten is koud en eentonig. Wat er bij ontbijt geserveerd word, zie je op de lunch en diner terug. Elke dag hetzelfde eten. Onhygiënisch en koud. De tafels worden niet af geruimd en is een grote bende. Hotel is sterk verouderd en ontbreekt aan onderhoud. Zwembaden zijn daarin wel weer oke. Daarnaast kun je ook reserveren bij wasabi, een Chinees restaurant in hotel. Nou dat sloeg alles. Binnen een half uur moest je daar alles gegeten hebben. Ook deze gerechten sloegen nergens op en waren totaal smaakloos en koud.

Dit hotel verdient alles behalve 5 sterren. We hebben geboekt op het cijfer van zoover met al zijn mooie plaatjes maar deze zijn in werkelijk alles , een groot bedrog.!!!

Horror hotel

John van oosterwijck
30-5-2018

Je moet gewoon NIET gaan!!! Slecht, koud en smerig eten. Vele dranken spontaan op! Matige staat van onderhoud. Onvriendelijke bediening. Er werden afgelopen week tientallen Nepalese mensen zonder enige kennis van taal en horeca ervaring in de bediening geplaatst.

Nooooit noooit meer

Anoniem
28-5-2018

Wat een ongeloofelijke tegenvaller . Ga niet naar dit hotel. Eten is zo slecht . Koud en taai. Elke dag het zelfde eten . Wat ook niet eens smaakt . Personeel areogant en veel te weining . Alles is verouderd en vies . Tafels worden niet opgeruimd . 1 grote bende . Ook dat asian testaurant was zo slecht . Niet te eten zelfs de katten die er in overvloed zijn aten het niet . Ga lekker naar lara . Keuze genoeg en allemaal top hotels . Zeker geen 5 sterren .Begrijp ook ecbt niet dat men hier positief over is . Dus dit nooit meer.

[email protected]

Door de Russen helaas nooit meer

Patrick
5-5-2018

We waren hier met 10 personen, allen volwassen (4 ouders en 6 kinderen).

Het hotel is echt prima, en als er iets was werd dat steeds prima opgelost.

Alleen die Russen.... wat een asociaal volk. Helaas in grote aantallen aanwezig, sfeer verziekende, hard brullende en de hele dag door zuipende, totaal respectloos volk. Dit jaar voor het eerst dat we er zo veel last hebben gehad, een grote ergenis. Het personeel wordt constant vernederd en uitgekafferd. Personeel waar wij heel leuk contact mee hadden klaagden steen en been. Echt medelijden met de Turken, zijn superaardige behulpzame mensen. Die verdienen meer respect.

Geen vervolg bezoeken hier meer voor ons, tenzij het Rus-vrij gemaakt wordt.

Gereisd Met vrienden in april 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 24-5-2018

Beste Onze Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Algemeen Directeur

[email protected]

Avondeten vaak lauw of koud.

Anoniem
2-5-2018

Op zich prima hotel alleen avondeten zeker geen 5 sterren. Vaak lauw of koud. Wij zijn hier in de meivakantie, die nog geen topdrukte, restaurant al best vol en rommelig. Vraag mij af hoe dit dan in het hoofdseizoen gaat.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 7-5-2018

Beste Onze Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw recensie is echt nuttig voor ons. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Algemeen Directeur

Top hotel

Luuk
14-11-2017

Dit is echt een topper. Het is een gezellig hotel. Het eten is heel lekker. Super vriendelijk personeel. In de avond is er wel niet veel te doen, alleen live muziek. Een ideal hotel voor wie rust zoekt. Het strand ligt dichtbij en de strandbarman komt rond met drank. Alles voor een goeie vakantie. Er is ook een lobbyterras -sunsetbar☺- waar het zowel's avonds als overdag leuk vertoeven is.

Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 15-11-2017

Geachte Heer Luuk,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. Het is erg goed om te lezen dat u zoveel van uw vakantie in ons hotel genoten hebt. Uiteraard zullen wij ons Personeel informeren over uw vriendelijke feedback en we zijn er zeker van dat er meer dan blij zijn.

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Super Hotel

Theodorus
11-11-2017

Super service. Een heerlijke gevarieerd buffet, super adequate en vriendelijke bediening. Verder was alles naar wens, ik heb onbeperkt van de drankjes kunnen genieten. Kortom een aanrader voor een heerlijke vakantie met uiteraard heerlijk weer. Als je vragen of problemen hebt, Guest Relations staat altijd der beschikking.

Gereisd Met partner in november 2017
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 13-11-2017

Geachte Heer Theodorus,

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.