Zoover

9,8

nooit meer!

JM te Winkel
29-5-2019

Erg verouderd hotel, alleen maar Russen, het personeel sprak geen woord Nederlands Duits of Engels. Eten vaak koud. Op het balkon 2 stoeltjes waar je echt niet op kon zitten. Op het terras werd je elke avond weggeblazen door de loeiharde muziek die vooral op de Russen afgestemd was. Vrouwen worden door het personeel niet vriendelijk behandeld en Russen gaan voor bij de bediening.

Voor de prijs die we betaald hebben geen waar gekregen.

Gereisd Met partner in mei 2019
mz, General Manager / Genel Müdür, 2-9-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Genaral Manager

Nooit meer!

De Roo
8-11-2018

Niet boeken!! Zeer slecht hotel, verouderd, slecht lui en te weinig personeel, zeer slecht eten. Mijn man en ik beide ziek geworden. Absoluut geen 5 sterren en niks Fenomenaal! Inderdaad vergane glorie en alleen maar Russen en eigen bevolking.

Gereisd Met partner in november 2018
Murat Zeren, General Manager / Genel Müdür, 19-11-2018

General Manager

Slecht verouderd hotel

Harfterkamp
31-10-2018

Het is een verouderd hotel, en als is het allemaal net niet. Eten,personeel , service, properheid, kamers , strandbedden en parasols te weinig . Het is zonden er moet iets gebeuren anders valt het doek snel.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Murat Zeren, General Manager / Genel Müdür, 6-11-2018

Genaral Manager

Mooi ruim hotel.

Carla Land
13-9-2018

Geen winkeltjes in de buurt

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 28-9-2018

Geachte Carla,

Geweldig hotel

Maartje
13-9-2018

De azijnzeikers hier kan ik totaal niet volgen.. ben heel erg benieuwd hoe jullie thuis leven.. hoop voor jullie 5 sterren..Wij hadden een heel mooie kamer aan de tuinzijde, hier lag ook een fijn rustig zwembad als je weg wil blijven bij de drukte. Daar zijn bedjes soms wat minder te vinden, maar is dat helaas niet bij meer hotels zo?

Alle kamers hebben eigen WiFi. Iedere avond weer ander entertainment.

Eten bij buffettestaurant wisselt voldoende, voor ieder wat wils.

Er zijn een 5-tal a la carte restaurants voor 10€ bijbetaling en deze zijn werkelijk subliem. 6 gangen en echt erg lekker eten. Kunt zelf de keuze maken of je dit wil, maar keuze is er zeker genoeg. Zelfs bij de lunch is het mogelijk om a la carte te eten, dat is dan wel inclusief.

Kortom, wij zijn tijdens onze vakantie absoluut niets tekort gekomen, absolute aanrader.

Als je dan toch een minpuntje wil; de hoeveelheid Russen en het minimale Engels dat er gesproken wordt. Maar he.. we zijn op vakantie.

Gereisd Met partner in september 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 19-9-2018

Geachte Maartje,

"vergane glorie"

SvdW
29-7-2018

Ruim een half jaar geleden al bij een touroperator geboekt op basis van de zeer goede recensies, echter de laatste maanden was daar niets meer van over en ondanks meerdere pogingen wilde de touroperator onze reis niet omboeken. (ze reageerde vaak niet eens..) Kamer verouderd, stond 1 bed te weinig, (fam. suite 5 pers geboekt), houten vloer stond bol, schakelaars werkte niet, stopcontact hing uit de muur, airco trok het amper, schimmel in de badkamer etc. Complex verouderd, rommelig, vaak niet fris en zwembad(niet) moet nodig renoveerd worden (veel steentjes ontbreken of liggen los, daardoor scherpe randjes en div mensen met wondjes aan de voeten) Toiletten niet schoon, kunnen vaak niet op slot of deur ontbreekt helemaal. Heel veel Russen en (Duitse) Turken, geen last van gehad, maar levert wel bepaalde sfeer op. Personeel doet zijn best, maar het is het allemaal (net) niet. Voor dit geld kun je echt veel betere hotels vinden! Viel erg tegen :(

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Groot hotel, slecht eten

Anoniem
28-7-2018

Groot glamour hotel. Grote zwembaden, te weinig bedjes en parasols. Slecht eten, geen airco in t restaurant, vieze tafels, bij t ontbijt staat er 1 dame ommeletjes te maken met 2 pannetjes , friet niet gaar, lang wachten op 1 bakje friet waar een heel hotel van moet eten. Duurt lang voordat je aan de beurt bent en lang voordat t klaar is. In de middag zelfde verhaal, 1 persoon staat wafels te bakken met

1 ijzer(2 wafels) Te weinig personeel voor z'on groot hotel. Weinig bars, lang op drinken moeten wachten. Bij t zwembad 1 bar, je moet om het grote bad heen ,over bruggen ,door de tuinen om er te komen. Er staan koelkisten met water maar in de volle zon. Dus of er is geen water of t is heet water. Kamers groot en schoon. Hotel ligt afgelegen. Mooie shows, aan t strand, feest op t strand en pier. Goed eten bij t strand, echte a-merken drinken, ook alcohol. Lekkere coctails ook alle a-merken. Slechte airco, warm door t hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

2 sterren

Joke
2-7-2018

Oke dit hotel is zeer geschikt voor mensen die op dieet zijn en mensen die geen alcohol drinken . Waarom ?? Omdat het eten niet te eten is en de alcohol op is en het duurt dan 4 dagen dat het aangevuld.

Dus wil je vasten ... ga dan daar naar toe en geeft niet als je je humeur verliest want dat is daar gewoon. Iedereen looot hier zo rond. O ja en als je van rommel en vies houd ook dan ben je op het juiste adres. Geniet van je welverdiende vakantie . Wel zielig dat bv het zwembad personeel schoonmakers in kapotte vieze kleding rond loopt . Te triest .

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldige vakantie

Evelien Boonen
21-6-2018

Wij hebben een top vakantie achter de rug in dit hotel. Mooi en proper zwembad en rondom het zwembad wordt ook goed proper gehouden. Ligbedjes genoeg. Airco werkte bij ons heel goed. Hebben hem nooit op maximum gezet want dan was het gewoon koud op de kamer. Wij zouden hier zeker nog eens terug komen! Laat je enkel niet vangen door de fotograaf. Ik snap dat ze geld willen verdienen maar om direct bijna €500 te vragen voor een album.. als je dit te veel vind hebben ze er ook 1 voor MAAR €250. Of je neemt foto’s apart aan €8 per stuk, tel maar uit als ze je er 70 willen aansmeren.

Gereisd Met partner in juni 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 29-6-2018

Geachte Evelien B,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. Het is erg goed om te lezen dat u zoveel van uw vakantie in ons hotel genoten hebt. Uiteraard zullen wij ons Personeel informeren over uw vriendelijke feedback en we zijn er zeker van dat er meer dan blij zijn. (You can be sure that we will speak with the Photographer who rent a desk as Photo Shop in our Hotel)

[email protected]

Een ramp. Ga hier niet heen

Anoniem
10-6-2018

Nog nooit zo'n slecht resort meegemaakt als spice en spa. De keuken de tafels het eten is een grote puinbak. Eten is koud en weinig variatie. Personeel hebben ze uit de bergen gehaald. Spreken geen enkel woord Engels. De tafels worden niet opgeruimd en personeel is enorm onvriendelijk. De receptie is alles behalve vriendelijk, ja tegen de Russen die er in overvloed zijn. Nee dit is geld dat je beter aan een goed doel had kunnen geven en niet aan een hotel dat enorm slecht in staat van onderhoud is. En als je dan een brief naar touroperator stuurt dan krijg je te horen, had ter plekke gereclameerd. Zo sneu hoe zij hun verantwoordelijkheid nemen. Mensen trap niet in de mooie plaatjes op de site.

Gereisd Met partner in mei 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 17-6-2018