Zoover

6,5

Geweldige vakantie

Bram
15-8-2013

Het was een mooi appartement voor ons als 6 jonge gasten. Niet geweldig schoon of mooi maar goed genoeg om een week in te hangen. Wij zaten in het Decatlon deel wat ongeveer 1 min lopen is naar mainstreet en dus alle uitgaansgelegenheden. Het enige nadeel was is dat wij een lampje lieten maken en waarschijnlijk door de conciërge mijn telefoon en de i-pod van een mijn maten gestolen. Dit alles lag wel in het zicht dus een gelegenheidsdief geweest dus.

Heerlijke plek voor een uitgaansvakantie!!

Bianca Lancee
23-7-2012

Als je op een uitgaans vakantie gaat, boek dit hotel!! Slechts één minuut lopen en je bent op de barstreet van Salou. Als je thuis komt van uitgaan heb je echter geen last van het lawaai uit het centrum. Ik was samen met een vriendin en de kamer was heerlijk ruim. Je kan er goed koken en er is wel van alles wel wat. We zijn vaak uiteten geweest dus hebben niet veel gekookt. Prijs/kwaliteit krijgt van ons een dikke tien. Alles was schoon. er zat een bad in, rolluiken tegen de warmte. Kortom, een heerlijke kamer en een top vakantie!!!

smerig

Bas
19-2-2012

ik heb vorig jaar met 3 vrienden mijn vakantie doorgebracht in dit appartement, wat we nooit meer zullen doen.

ten eerste de lift ik was er de eerste keer in gegaan wat ook gelijk de laatste keer was, het is net dat de lift elk moment naar beneden kan kletteren.

we hadden geen warm water de 1ste die ging douche had lauw water maar de andere die hadden koud water.

toen we aan kwamen waren de glazen helemaal dof en de borden moesten nog afgewassen worden.

we verbleven 2 weken geen 1 keer zijn de bedden verschoond en als je het aan de receptie vraagt kennen ze geen engels!

als we de deur uitliepen zagen we balkonnen die vol met spullen en zelfs wietplanten stonden van mensen die daar wonen!

het enige leuke aan dit appartement is dat het een goede ligging heeft, voor de rest is dit een heeeeel slecht appartement!!

Een Leuke Vakantie gehad!

Marloes
26-10-2010

Afgelopen zomer ben ik samen met vrienden in appartement marathon geweest. We zaten in een 3 kamer appartement. We hadden een hoek appartement met een enorm bakon! Er is een zwembad bij het appartement waar de heledag de zon volop op staat. Je mag alleen niet met balletjes en luchtbedden in het water. Als je voor het uitgaan naar salou komt is dit het perfecte appartement alle barretjes en discotheken zijn op loopafstand. Als je naar het strand wil moet je ongeveer 7 minuutjes lopen voordat je er bent. wij hebben hier een leuke vakantie gehad!

prima app

Lambrero
18-8-2010

Decathlon; een prima appartement, dichtbij strand, uitgaan, heerlijk eten aan de boulevard.

Doordat het appartement net iets uit de drukte ligt, heb je minder overlast 's nachts. Maar het blijft toch een uitgaansplek.

Het zwembad was prima, jammer dat er geen ligbedden bij staan. Het is meer een zwembad voor een snelle duik.

Het strand was daarin tegen echt super lekker!

Uitgaan vooral doen in; snoepy's, pacha, two much, de ski hut.

De receptie van het appartement zit niet heel ver weg zoals soms staat omschreven. Nog geen 5 minuten lopen.

De appartementen zijn wel wat verouderd. Wij zijn 8 dagen geweest en hebben alleen in het begin handdoeken gekregen.

Er was ook niet echt heel goed schoongemaakt. Alleen de vloer was gedaan en het balkon.

Verder zit je daar prima!!!

FC DRAMA

Ivan Basso
26-6-2010

Er is bijna geen tot warm water. Als je geluk hebt doet de vriezer het. De schilderijen aan de muur verbergen de gaten. Niet alle deuren en ramen kunnen op slot. Je hebt een wasmachine die het niet doet. Je hebt wel een heel ruim balkon en je kan er letterlijk doen en laten wat je wilt, er is niemand die op je let. Je hebt één schoonmaker die de hele dag maar een beetje boos rond loopt met zijn dweil... zolang je geen ruzie met hem maakt is er niks aan de hand. Zwembad is schoon en goed onderhouden. Je hebt twee eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed. Dit kan voor problemen zorgen als je op vakantie bent met vrienden. Eén slaapplaats is altijd wel een slaapbank, maar niet uit welk hotel je boekt en dit zijn niet de beste slaap plekken;) Mijn algemene indruk is toch een 7, omdat je kan doen en laten wat je wilt in dit appartement er is totaal geen controle en je moet je sleutel ook ergens anders ophalen, dus geen receptie. Redelijk voor met vrienden geen aanrader voor gezinnen...

goed te doen

purdey
17-11-2009

ben hier met een aantal vriendinnen op vakantie geweest.

(Decathlon)

het is ons zeer goed bevallen. omdat het warm weer was, en we geen airco hadden, hebben we iedere nacht buiten op ons balkon geslapen.

de balkons waren sowieso erg groot, maar wij zaten op de hoek, en hadden dus een dubbel zo groot balkon. we zaten op de 1e verdieping en keken recht uit op de club "enjoy salou" en op de "proppersrotonde".

ons balkon was zo groot dat 4 eenpersoons matrassen nog niet eens 1/4 van ons balkon vulden. verder stond er een tafeltje met 4 stoeltjes en een wasrekje en nóg hielden we ruimte over.

heel goed app.

RRR
3-8-2008

Wij waren ook door overboeking terecht tekomen in appartement Marathon. Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het uitgaan etc. Van de baas of beveiliging geen last gehad we hebben hun heel de week niet gehoord. Alleen overlast gehad van het appartement tegenover ons, volgens mij van het zwembad van podium. Wij hadden een hoek appartement waar volgens mij niet in te breken viel, we hebben het zelf ook geprobeerd nadat we onze sleutel in het appartement hadden laten liggen. We hadden ook muziek via boxen aan wat je via de gang al hoorden maar niemand heeft geklaagd. Als ik nog een keer in Salou terug keer, ga ik zeker naar dit appartement niet middenin het uitgaansgebied maar een zijstraat ervan.. Zeker voor herhaling vatbaar!!

ons appartement zag er keurig uit,zwembad werd elke dag en

anneke
29-6-2008

ons appartement zag er keurig uit,zwembad werd elke dag schoongemaakt en getest.

lekker in het centrum boulevard ongeveer 15 minuten lopen is zeer aantrekkelijk en je kan er lekker eten

Gereisd Met partner in juni 2008

Ik vond het een heel nette appartement, goed verzorgd, was

Thierry
7-9-2006

Ik vond het een heel nette appartement, goed verzorgd, alles werkte.

Ligging was ook prima, alles was ongeveer 5 minuten lopen.

Wel veel tentjes onder het complex, maar had geen last van harde muziek.

Behalve als je voor een relax vakantie gaat is het niet aan te raden. Maar ga je gewoon voor een stap-vakantie dan is dit appartement zeker aan te raden.

Prima vermaakt in Salou!