Zoover

Vakantiepark
9,4

• Onderkomen9,4
  • Activiteiten9,5

beste vakantiepark van haven!

annelies
26-3-2009
  • Onderkomen8

ik heb al zo'n 13 haven parken bezocht en deze is toch ver uit het beste, vooral de korte wandeling naar de zee is heerlijk. in dit park zijn we nu al 2 keer geweest en we gaan zeker nog een keer.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2008

Heel mooi vakantiepark

Esther en Edgar
9-10-2008

Erg mooi gelegen vakantiepark, ik snap dan ook niet dat dit park zo'n laag cijfer krijgt. Hele mooie caravans, dicht bij het strand, mooi saunacomplex en fitness. Leuke plaatsen in de buurt te bezoeken zoals exmouth en exeter. Veel te doen op dit park, midgetgolf, zwembad, burger king, staurbucks. Kortom echt de moeite waard!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Mooi vakantiepark

Esther
29-9-2008
  • Onderkomen9

Heel mooi vakantiepark, mooi gelegen direct aan de kust. Mooi zwembad en saunacomplex.

Ruime, mooie en schone caravans.

Veel te doen op het park, maar wel wat massaler als andere parken van Haven Holidays.

Dichtbij Exeter en Exmouth, leuke plaatsen.

Gereisd Familie in september 2008

zeer teleurstellend.....

Caroline
8-8-2008
  • Onderkomen3

Zeker geen park voor tieners!! Website klinkt mooier dan het is. Staff weet zelf nauwelijks wat er is; de disco bijv wisten ze niets van en wij hebben het ook nooit gevonden!! Als je van een kermis houdt en flauwe entertainment is dit waarschijnlijk wel leuk. Zwembad was redelijk. Lokatie en Devon zijn erg mooi!

Kijk uit wanner je private huurt. Men weet niet waar ieders verantwoordelijkheid ligt waardoor jij (wij dus) met gevaarlijke situaties blijft zitten...

Wanneer je gewend bent om te kamperen en buiten/voor je tent of caravan te leven, blijf dat dan vooral doen en boek dit park niet. Naast je caravan is nauwelijks ruimte om te zitten als je al stoelen hebt...

Wel leuke stadjes en dergelijke in de buurt.

zeer teleurstellend!!!

Caroline
8-8-2008

Erg groot park, veel loze beloften, staff weet niets,vieze caravans, slecht georganiseerd, inderdaad net een kermis, schietterrein Royal Navy naast het park, geen plaats naast de caravans om te zitten. Kortom een drama....!!

Gereisd Familie in augustus 2008

Super vakantie!

Familie Oerlemans
22-7-2008
  • Onderkomen7

Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Het park heeft een goede ligging. Prachtig aan de kust gelegen. Exeter is met de auto goed te doen. Exeter is een geweldige stad om te bezoeken. In de buurt zijn er voldoende pretparken en dierentuin voor de kids. Het park zelf heeft een mooi schoon zwembad, Burger King, bar, speelhal en een kidsclub. Voor lekker eten moet je niet in Engeland zijn. Leuke dorpjes in de buurt. Aardig personeel. Zijn vooral prive stacaravans op het park. Let op: met de Europas van de Rabo kun je alleen pinnen bij de geldautomaat en niet in de winkel. Neem een creditcard mee. Kortom een super vakantie geweest voor ons en de kids.

een nachtmerrie

Fleur
22-7-2008

We kwamen aan in de stromende regen en dat bevordert de algemene indruk niet.

Het is geen camping, maar een kermis. Een paar dagen regen en de plekken (if any) zijn veranderd in modderpoelen. Buiten zitten kan niet.

We hebben het alleen volgehoudem omdat op tijde de zon ging schijnen en we er op uit konden.

Gereisd Familie in juli 2008

Groot park (1500+ caravans) en mooie ligging

Tonny van Hees
21-7-2008
  • Onderkomen7

Het park is zeer groot (1500+ caravans). Het ligt pal aan zee boven op een hoge klif. Op het park is een groot centrum aanwezig met een Burger King, Papa Jones Pizza, Fish & Chips, een pub en een Starbucks. Verder is er, voor diegene die daarvan houdt, een amusumentenhal. In de omgeving zijn veel leuke steden, musea, tuinen en natuurparken.

Gereisd Familie in juli 2008