Zoover

Callemeijn
31-7-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

De omgeving is prachtig en vele bezienswaardigheden. Veel activiteiten op het park voor de kinderen. Locatie van de caravan was fantastisch met uitzicht op zee. Kinderen konden fijn in en om de caravan spelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Vriendelijke familie camping

Elferink
23-8-2016
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Een enorm grote camping. Ik vond de camping erg schoon.Heb het in Engeland wel eens anders meegemaakt op een camping. Dat je niet naast je caravan kan zitten en dat de caravans kort op elkaar staan, wist ik al bij het boeken. Dat is over het algemeen zo in Engeland. Voorbereiding voorkomt terleurstelling.

Net als de vele gokmachines in de entertainmenthal. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral voor gezinnen met kinderen onder de 12 jaar is dit een prima camping. Er zijn twee zalen waar elke avond een show is. Verder is er een 18 plus sport bar en 4 eetgelegenheden. Denk dan wel aan de ongezonde vette hap. Het beach restaurant, aan de andere kant van de camping, heeft een prachtig uitzicht over de zee en het strand.

Je moet wel conditie hebben anders krijg je last van je kuitspieren! Het is namelijk heuvel op en heuvel af.

Devon cliffs is een prima familie camping en een goed uitgangspunt om het mooie Devon te leren kennen. De omgeving is zeker de moeite waard.

Goed en compleet park

p_koelewijn
30-7-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Hebben hier 5 dagen doorgebracht. Een perfecte locatie om allerlei stadjes en mooie plaatsen te bezoeken. De camping is zeer compleet gokhal, pizza restaurant, hamburgerrestaurant tot zelfs een Starbucks. De camping is echt Engels, dwz alle stacaravans staan keurig uitgeleind en het zijn er heel veel. Bij het kijken naar de caravans is de kans groot dat je het benauwd krijgt. Zoveel bij elkaar en zover als je kan kijken staan caravans. De locatie is perfect om vandaan te

was goede uitvalsbasis voor dagjes weg

Ingeborg
10-7-2011
  • Onderkomen7

het park is erg massaal, veel caravans, wij zijn hier nu 1 keer geweest en dat was dan ook gelijk de laatste keer. de omgeving hebben we helemaal uitgekamd dus voor ons is een 2e bezoek niet nodig, wij hadden een nieuwe caravan geboekt en dat was wel prettig, hoewel het interieur erg eenvoudig was.

de vermaakhal is erg luidruchtig veel gokgebeuren en harde muziek. de eetgelegenheden waren matig dus veel in de caravan zelf gekookt, de boodschappen deden wij bij de Tesco veel meer keus en goedkoper.

gelukkig hadden we mooi weer anders verveel je jezelf enorm denk ik.

en het is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten want het is veel bergje op en af in het park.

Omgeving is mooi

Margo
5-9-2010
  • Activiteiten6

De caravan was wel schoon, type prestige.

1 knop van het fornuis was eraf, en na melding is er dezelfde dag een nieuwe op gezet. Van het brandalarm was de batterij leeg, na melding ook meteen vervangen. Uitzicht over zee is erg mooi. Plaats voor de auto naast de caravan. Openingstijden van het zwembad, van 9 tot 13 en van 14 tot 18. Tussenin en na 18 uur alleen voor betaalde activiteiten. Winkeltje voor eerste benodigdheden. Gelukkig is er een grote Tesco vlakbij, die open is van maandag 8 uur tot zaterdagavond. Op zondag ook een halve dag geopend. Afhaalchinees op weg naar exmouth(bij de verkeerslichten) is erg lekker. In Exmouth hebben we ook een boottocht gemaakt langs de jurassic coast was ook erg leuk (stuart line?) Dartmoor is ook een mooi natuurpark; wilde paarden, schapen en koeien. Budleigh Salterton en Lyme Regis zijn ook erg leuke plaatsen. Devon cliffs is een van (zo niet het grootste) caravanpark van europa.

mooie omgeving maar vieze caravans

de groot
26-8-2010
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

De ligging van dit park is erg mooi. Natuur in omgeving is ook heel mooi. Je loopt vanaf de camping zo naar het strand. Leuke plaatsjes in de omgeving. Als je van rust op de camping houdt moet je dit park niet kiezen: er is een soort kermishal met de hele dag harde muziek. Caravan hebben we zelf nog moeten schoonmaken, van hygiene hebben ze nog nooit gehoord. Met veel moeite schone dekbedden gekregen. Personeel is ongeinteresseerd. Zwembad wel mooi en redelijk schoon maar een mierennest (heeft ook met het hoofdseizoen te maken). Als je geluk hebt heb je een veranda en tuinstoelen.

Kermis

Fam. Braas
14-8-2010
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Het park is gelegen op een heuvel, mooi uitzicht. Er is geen plaats om naast je caravan buiten te zitten. Schoonmaken weten ze niet wat dat is, dat was te zien aan de caravan bij binnenkomst. Er zijn veel leger activiteiten naast het park. Zwembad is matig, goed overzicht Annimatie is een grote kermis. Prachtige omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Geen park voor rustzoekers.

Linda Baerveldt
9-8-2010
  • Onderkomen6

Prachtig boven aan de cliffs gelegen, superdicht bij het strand. Helaas ligt het schietterein van het leger er naast. De hele dag hoor je de instructeurs en het schieten, jammer, jammer! Anders was de ligging zeker een 10! Geweldige plek om te wandelen bv langs het coast path naar Exmouth (over het strand bij laag water!), leuke grotten aan het strand.

Verder richting Burleigh langs het coastpath gewandeld.

In de buurt naar Dartmoor geweest, GEWELDIG!!!!! Bij Haythor geparkeerd, gewandeld en in Widcombe-on-the-moor bij de Old Inn pubgrub gegeten.

Het park zelf is een grote kermis, afspraken (nieuwe kussens/dekbedden ivm pieslucht) werden niet nagekomen. Moesten we zelf steeds achteraan. Schoonmaak was echt beroerd. De bank was kapot. Caravan erg krap. Type superior is niet overal even superior! Uitzicht was groots, op zee!

Mooie ligging, geen echte camping

Anita
25-5-2010
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Devon Cliffs is een echt stacaravan-park. De stacaravans, die overigens van alle luxe voorzien zijn, staan rij aan rij tegen de heuvel aan. Plek om buiten te zitten is er nauwelijks en het tuinmeubilair (als het er al is) nodigt ook niet echt uit om buiten te zitten. De caravan was ruim maar wel naar Engelse begrippen schoon gemaakt....

Het zwembad op de camping is mooi, zowel binnen als buiten, maar de rest van het park vonden wij te massaal. Kinderactiviteiten werden bezocht door meer dan 100 kids en ook tijdens het knutselen werden de spullen op tafel gegooid en moest je jezelf maar zien te vermaken. Groot nadeel is ook dat je voor veel dingen door de schreeuwerige kermis-hal moet.

De omgeving is prachtig, de camping zelf ligt op een mooie klif en in de buurt zijn vele leuke plaatsjes. Diverse kleine parken die zeer geschikt zijn voor kinderen en een mooie wandeling naar een waterval.

Leuk park met veel activiteiten

Roewen
31-7-2009
  • Activiteiten9

Het is een groot park met veel activiteiten. Wij hadden een caravan met uitzicht op zee. Er is veel toezicht op de zwembaden zoals gebruikelijk is in de Haven-parken. De hygiëne is zoals meestal in Engeland: iets minder schoon dan Nederland.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008