Zoover

Appartement Haus Kreidl

Appartement
8,3

• Ligging t.o.v. pistes9,8

Top, volgend jaar komen we weer.

Rob
6-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Er zijn verschillende appartementen in Haus Kreidl. We brengen jaarlijks onze vakantie door in Haus Kreidl 33/34 in Konigsleiten. Waarom: Tegenover de skilift, balkon op het zuiden, prachtig uitzicht en gezellig, leuk ingericht appartement (design, antiek, vintage, houtvakwerk). Er ontbreekt niets, alle luxe is aanwezig, bijvoorbeeld: afwasmachine, 3 soorten koffiezet apparaten (Nespresso!), Smart TV (dezelfde als thuis, Top!), WIFI, inpandige garage.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Kreidl top 37

Mea
29-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement Top 37 is niet groot maar netjes en prima te doen. Vlak bij de piste. Alleen jammer dat de beloofde Wifi er niet was. Vanaf de eerste dag werkte deze niet, na 4X bij de verhuurder te zijn geweest kregen we te horen dat de router die gedeeld werd met top 38 (ook de buren hadden dus geen Wifi) stuk was en dat het een paar dagen zou duren om een nieuwe te bestellen. Op de dag van vertrek nog steeds geen internet!

Eenvoudig, maar dicht bij piste!

Erik
3-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ben net terug van onze vakantie in Konigsleiten. Het is een klein dorpje dat goed te bereiken is. Voor de apres-ski hoef je hier niet naar toe aangezien er maar een paar barretjes zijn in het dorp. Er is een supermarkt (Spar) en een pinautomaat aanwezig. Wij zaten in Kreidl en hadden een studio geboekt. Nadeel hiervan is dat je niet een echt bed hebt maar een slaapbank. Hat appartement was goedkoop netjes, schoon, maar erg simpel. Konden vanuit ons appartement zo de piste op skieen dus echt ideaal! Wanneer je nog moet leren skieen is dit gebied goed te doen, echter voor de gevorderde skieer kun je je hart ook ophalen omdat je naar verschillende dorpen kan toe skieen zoals bijv Gerlos. Heb al met al een supervakantie gehad!!

schitterend gelegen dorpje ook in de zomer

j.vd wijdeven
12-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

we zijn onlangs naar königsleiten geweest, in app. complex kreidl, zeer netjes allemaal. schoonmaak ruimte inrichting, alles erg goed.

zeer kindvriendelijke restaurants en personeel overal.

mooi dorpje tegen de berg op gebouwd. er is veel te doen en te zien.

er zijn 3 restaurants een supermarkt , kabelbaan, sterrenwacht, fietsverhuur,vvv kantoor.

ideaal gelegen om ook in de zomer op vakantie te gaan, vele uitstapjes mogelijk :

schwaz: erts-en zivermijnen-jenbach:slot tratzburg-heinzelberg:goudmijnen-innsbruck: stad en musea-gröss glockner-krimml wasserfallen. iets verder weg maar beslist de mooite waard is de grootste ijsgrot ter wereld :eisriesenwelt in werfen bij salzburg.

rondom het dorpje königsleiten zelf kan je geweldige wandel-en fietstochten maken.

je zit dicht aan de gerlospas dus geoefende benen zijn wel een must, het is er erg steil en je moet flinke lange klimmen aan kunnen.

al met al , een geweldige bestemming voor zomer en winter.