Zoover

6,9

Nooit meer

Adje
14-11-2019

De verblijf op het hotel was een hel, op de foto s lijkt alles veel luxer, mooier dan in het echt. Het hotel gaat niet mee met de tijd want niks wordt vernieuwd!! Eten was van zeer slechte staat, we hadden bijna degelijks in centrum van side ( daar is het super mooi) eten was elke dag hetzelfde,koud en hygiëne van de kamers zeer slecht. Het gekke is dat zelf reisbureau aan ons toegaven jullie hadden beter andere hotel moeten kiezen daar heb je wat meer luxe Service etc maar nu begrijpen mn vrouw en ik Wrm het zo goedkoop is bij deze hotel dus raad iedereen hier niet komen en begrijp in godsnaam niet Wrm zo n hotel 5 sterren krijg!!!!

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijk resort

alex
31-8-2019

Heerlijk resort waar je tot rust komt met heerlijk eten en drinken, eten was veel van het zelfde maar wel heel lekker, met bv elke dag een wok buffet waar je je zelf gepakte ingredienten door een kok kon laten wokken met de keuze uit verschillende sauzen. De kamer was netjes maar de schoonmaak kon beter. Het hele hotel is wel goed schoon. het personeel is over het algemeen vriendelijk. Veel Oostblok gasten en Duitsers maar zijn niet hinderlijk aanwezig. Een prachtige tuin tussen het hotel en het strand met veel palmen.

Voldoende bedjes bij het zwembad en strand, je kon na het ontbijt om 9.30 uur nog rustig je plekje uitzoeken waar je wilde liggen. Op 5 min lopen sta je in een winkelstraat met veel leuke winkels. Kortom wij hebben enorm genoten van een heerlijke vakantie.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen, de wifi was niet best behalve in de lobby.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig hotel

astrid
28-5-2014

Wat een super hotel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel aanwezig.

Eten was voor ieder wat wils, vers en erg lekker. Hotel lag ongeveer 200 meter van het strand en was omgeven van een mooie tuin.

Kinderen werden de gehele dag vermaakt door het animatie team.

Kamers waren ruim van opzet, met veel opberg ruimte, een heerlijke bad waar je je in kan douchen. Kamers werden elke dag schoon gemaakt en iedere dag aangevuld met schone handoeken.

Jammer dat er weinig nederlanders waren(geen wonder met de vorige beoordelingen van zoover) Was erg jammer dat de vakantie al zo snel voorbij was, we zouden zeker nogmaals terug gaan naar dit resort.

Super hotel, enorm genoten!!!

Linda
13-5-2014

Raar dat dit hotel niet bekend is bij nederlanders, weinig nederlanders in het hotel.

Hotel ligt aan de zee, je loopt via een heel mooi aangelegd pad naar de zee, 3 minuten lopen.

Het personeel is super vriendelijk allemaal, de kinderen werden erg leuk opgevangen door het animatie team, wat een leuke mensen allemaal.

Prijs/kwalitietsverhoudings is prima. Ontbijt is super, voor ieder wat wils, elke dag voor de kids verse pannekoekjes, gebakken eitjes, kids konden zelf tosties maken.

Je kon elke dag een omelet laten bakken met verse ingredienten die je zelf kon uitzoeken. Lunch en avondeten prima, elke avond verse dingen van de bbq. De hel dag door een heel lief vrouwtje die turkse pizza's maakt aan het zwembad, de kids konden zoete pizaa's krijgen echt super.

Al met al, wij zijn 11 dagen geweest hadden nog wel langer willen blijven en gaan hier heel graag weer terug!!!!

NOOIT MEER DIT HOTEL!!

Oskar en Martine
22-9-2012

Wegens overboeking van het door ons geboekte hotel zijn we in Sural Resort terechtgekomen. In eerste instantie zouden wij daar maar 1 nacht verblijven, maar noodgedwongen zijn we er 1 week geweest. Reeds diverse malen in Turkije in 5* hotels met vakantie geweest, maar nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt! Het hotel vinden wij absoluut geen 5 sterren waardig. Tafellinnen niet gestreken, meestal waren de borden en het bestek op, zodat je geen eten op kon scheppen. Ook waren regelmatig de koffiekopjes/-schoteltjes op. Het eten was merendeels koud en smakeloos. Qua drank voor het merendeel zelfbediening (frisdrank, bier, wijn, koffie en thee). Cocktails en andere drankjes moest je aan de bar halen Wij waren de enige 2 Nederlanders in een hotel vol Russen en Tsjechen en een handvol Duitsers (die daar ook noodgedwongen geplaatst waren of via een hotelbingo). Hotelkamers eenvoudig ingericht. Helaas ontdekten we de laatste dag kakkerlakken in onze badkamer! Ook in 1 week geen schone lakens.

wat zijn er toch zeikerds bij

leon
29-8-2009

prima hotel in mei geen een klacht alleen was er bijna niemand 3/4 stond leeg

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Mooi resort!

Marieke
5-9-2008

We zijn net een week terug en hebben een rustige, mooie vakantie gehad. Het hotel is netjes en van alle gemakken voorzien, zelf een huisarts is dagelijks aanwezig. Het zwembad was erg netjes en veel bedjes, wel vroeg opstaan voor je vrije plekje. Het strand was super en altijd plek. De hele dag koud drinken beschikbaar en de maaltijden waren zeer gevarieerd en altijd goed op temperatuur! Elke dag was er iets anders op het menu en altijd warm eten, de groente waren hetzelfde maar ontzettend veel keuze. Ontbijt was ook zeer gevarieerd. Zo veel eten kan je niet eens op.

De snackbar bij het strand was ook netjes en kon de gehele dag een turkse soort pizza worden gehaald. Flesjes water waren altijd voor de grijp.

Veel Russen en Duitsers maar die gaven geen overlast, de Russen moet je een beetje aan wennen maar gewoon niet op letten.

Alle negatieve berichtgeving klopt niet, deze personen zijn echt in de war met een ander hotel of resort.

dit nooit meer ( al krijg € 2000 toe)

a. moelard
2-9-2008

cijfer een 8,1 ? een 1,8 zul je bedoelen .schande wat een slecht hotel, en helemaal wat het eten betreft. gewoon een voedselvergiftiging hebben we opgelopen , alle ( eten ) rotzooi steen koud en totaal geen variatie , bedining zeer slecht , sachande dat reisburo arke tui oldenzaal dit durft te verkopen .ik pik dit niet al moet het op tv komen,geld terug is zelfs geen optie, veel mensen ziek tot het ziekenhuis aan toe ik heb zelfs bewijs.

Mooi en goed Resort vooral voor families

Patrick Admiraal
7-8-2008

Ondanks alle slechte reacties die hieronder staan toch een prachtige vakantie gehad.

Mooi verzorgd hotel en kamers die dagelijks werden schoongemaakt en werden voorzien van schone handdoeken. Goed werkende airco aanwezig. Ook de zwembaden, tuin het het strand zeer netjes onderhouden. (bij het strand ALTIJD vrije ligstoelen aanwezig)

Het eten was wel snel koud maar goed te eten (wij blijven toch Nederlanders die alleen thuis perfect eten klaarmaken)

Een nadeeltje bestreft het eten, tussen de vaste tijden voor ontbijt, lunch en avondeten, is er nergens wat te eten te krijgen.

Aardig personeel wat regelmatig vroeg of dat je het naar je zin hebt en of je mee wil doen aan activiteiten zoals o.a. waterpolo. Niet altijd goed in Engelse taal, maar voor ons niet storend.

Goed animatie team voor evt. kinderen.

Weinig Nederlanders aanwezig, veel Russen en Duitsers, maar dit was al vermeld door onze reisburo.

Zeker een aanrader als je met de familie op vakantie gaat!

Gr Patrick

Super

W. Roseboom
6-8-2008

In tegenstelling tot de andere beoordelingen hebben wij het hier SUPER gehad. De meeste beoordelingen zijn ook uit 2007, wellicht dat ze die punten nu verbeterd hebben.

De kamers zijn perfect schoon, iedere dag schone handdoeken, genoeg variatie met het eten. Ja, het drinken moest je zelf tappen, maar er stond altijd iemand bij die een helpende hand toediende als het nodig was of als je hier om vroeg.

Genoeg strandbedden vrij hoelaat je ook kwam.

Bij het zwembad moest je inderdaad je handdoek neer gaan liggen om een bedje te hebben, maar naar mijn weten is dat tegenwoordig in alle hotels.

Personeel was zeer vriendelijk.

Niet iedereen sprak Engels maar dat betreft alleen het bedienend personeel. Bij de receptie spraken ze Engels en Duits.

Koffers worden bij aankomst direct op een karretje gezet en netjes naar de kamer gereden.

In het restaurant is wel degelijk airco.

Naar onze mening een top hotel !!