Zoover
Camping San Francesco (Glamping)

Camping San Francesco (Glamping)

Super vakantie gehad

Vakantie2018
18-4-2019

Was een top vakantie het park erg netjes en schoon zo ook de sta caravans. We hebben het geweldig gehad en we hebben weet geboekt voor zomee 2019 weten dat het hier goed is en er leuk dus weer lekker terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Top maar dan wel het vakantiepark

Kaj, Elise en Mees
3-3-2019

Er zitten een duidelijk verschil tussen de camping en het vakantiepark. Ik kan mij voorstellen dat mensen de camping een onvoldoende geven. Daarentegen het vakantiepark is wel heel mooi en is ook dichtbij het zwembad (zwembad onwijs leuk voor kleinere kinderen) en een veel nieuwer gedeelte vergeleken de camping. Animatie vind ik wel goed alleen ze spelen muziek af tot een uur of 23:00. Wij vonden dat niet storend maar kan mij voorstellen als je met je mobile home dichterbij het podium staat dat het dan wel storend kan zijn. Pizza vonden wij overigens echt niet goed bij het camping restaurant. Voor de rest ligt het wel centraal gelegen voor uitstapjes naar Sirmione, Lazise en Peschiera etc... De Lidl zit ongeveer 10 minuten rijden en verkoopt verse broodjes. Ideaal om ontbijt te halen want op de camping zijn de broodjes kostbaar. Al met al een fijn vakantiepark en ons zoontje van 2,5 heeft het onwijs leuk gehad dus wij ook! ;)

In één woord geweldig!!

Fam. de Groot
31-8-2018

+ Ideale ligging, je bent op de fiets zo in Desenzano en ook in Sirmione

+ Heel erg enthousiast animatieteam

+ Eten in het restaurant op de camping is ook erg lekker!

+ Het zwembad is werkelijk prachtig!

+ De stacaravan waarin wij verbleven was ontzettend luxe en uitgerust met alles wat je maar nodig hebt.

+ De plekken zijn mooi ruim!

+ Campingwinkeltje op de camping heeft een volledig assortiment, wel iets duurder, maar dat is logisch.

+ Camping wordt erg goed verzorgd. We hebben iedere dag de tuinman gezien.

+ Ik heb eigenlijk alleen maar keurige gezinnen gezien. Het tokkie gehalte waar in een eerdere review over gesproken wordt zijn wij gelukkig niet tegengekomen.

- Helaas moet je bij het zwembad wel een badmuts dragen

- De aankleding van het restaurant zou iets stijlvoller mogen

- WiFi moet je helaas voor betalen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Boek geen lodgetent van touroperator!

Fam Baaij
26-8-2018

Wij verbleven 3 weken in een lodge tent van een touroperator. Deze tenten zijn erg verouderd. Van onze tent waren bv. alle clips kapot waarmee de stoffen luiken open konden. Douchen kon alleen heet of met koud water. Verder was het echt armoedig qua inrichting. We zouden deze accomodatie nooit meer boeken en afraden. Zeker het geld niet waard! Het filmpje van de lodgetent op de website is erg misleidend. Tenten staan erg dicht op elkaar en geen schaduw.

De camping is verdeeld in 2 delen. Het deel aan het meer waar wij zaten, daar is het restaurant. Verder is er weinig te doen voor kinderen. Er zijn bv. geen speeltuintjes.

De animatie richt zich alleen op de gasten van het zwembad. Op de website staat dat er Nederlandse animatie is, dit is niet het geval! Buiten het zwembad wordt er niks georganiseerd voor de kinderen. De ligging van de camping is overigens wel prima. Direct aan het Gardameer.

Prachtige omgeving en leuke dorpjes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

volgend jaar kijken we toch verder.......

A
19-8-2018

leuke familie camping, animatie is leuk voor de kinderen tot 10 jaar, geweldig zwembad, mooie ligging aan gardameer, resort wordt goed onderhouden wat betreft flora, huisjes zijn schoon, frisse bedden, restaurant matig en weinig vernieuwend (service is wel goed), mobile homes niet altijd warm water dus koud douchen, wc bril zat los en is kapot, prijzen van drankjes en eten worden elk jaar flink verhoogd. Toch wat gemiddeld voor dat geld.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige omgeving

Fam Dol
10-8-2018

Super camping. Heerlijk meer. Waterschoenen is een aanrader. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.Fietsen naar Desenzano of Sirmione is erg goed te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Niet meer, vanwege het betaalincident.

Niek Emmen
5-8-2018

De ligging van de camping is heel goed. Direct aan het Gardameer. Ook de omgeving is erg leuk. Sirmione is een aanrader. Water en schepijs zijn heerlijk.

Wij zijn niet naar het zwembad gegaan, want daar moet je badmutsen op. Voor de gezinsleden was dat teveel gevraagd.

Het sanitair is redelijk schoon, maar niet echt af. De afdekplaten bij de mannen bij de douche drukknoppen zitten los. Verder is de druk niet goed. Alleen de douches aan de rechterzijde zijn redelijk. Bij de vrouwendouches is het beter.

Je kunt lekker eten halen bij de snackbar.

TIP: Bent u een kampeerder, die wel eens vroeger naar huis gaat? Boek alleen uzelf als persoon en bij aankomst geeft u de rest van de gezinsleden op. Je kunt namelijk achteraf betalen. Als je achteraf betaald, dan moet je alleen de verbleven verblijfsdagen betalen. Als je bij aankomst alles betaald en je gaat eerder weg, dan ben je je geld kwijt. Dat vond ik persoonlijk erg storend.

Druk Duur Propperig Motorboten Viezig meer water

Fam.winkel
4-8-2018

Via een touroperator een tent geboekt.Tenten staan erg dicht op elkaar geplaatst en zijn verouderd. .Heel Stressvol

Camping bestaat uit 2 delen. Kant aan het meer met camping (en dus tenten van touroperators) en zwembad kant met mobile homes. Campingkant vol asfaltwegen. Vooral interessant motorboten te water laten. Veel motorboten en jetski op en in water. Niet fijn om tussen te zwemmen. Geeft vervuild en niet veilig gevoel. Uiteindelijk deprimerend totaalbeeld.

Zwembad kant meer luxe gevoel. Zwembad groot , mooi, druk

Personeel erg vriendelijk.

Veel te dure camping. Niet doen, voor dit geld kun je heel wat mooiers ruimer en schoner vinden.

Nooit meer

Proper
1-8-2018

Veel asfalt en beton is het eerste wat opvalt. Veel motorboten en jetski op t meer en aan 'strandje' Eigenlijk zwem je tussen boten, auto's die boten te water laten en diesel lucht. Een paradijs voor als je met boot komt. Ik denk water behoorlijk vervuilt Er loopt een drukke weg tussen de camping door. Zwembad ligt aan de ene kant , t meer aan de andere kant. Voor t zwembad is het handig als je er al om 9.00 kunt zijn, dan kan je met je slippers alvast bedjes confisceren. Afhankelijk waar je zit heb je het goed of slecht. Of je geniet van een fijn mobilehome met tuintje of je kijkt uit op een paar m2 op minimaal 6 andere gezinnen,asfalt én auto's. Fietsen kun je huren voor €10 p/dag maar je moet zelf mandje en fietsbel monteren. Supermarkt heeft van alles wat, onder de €10 verplicht contant afrekenen. Personeel aardig.Goed georganiseerd We mogen auto elektrisch laden bij werkplaats.Door asfvalt,beton,teveel boten niét charmant.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Achterstallig onderhoud, te duur.

Familie Hulleman
31-7-2018

We hadden een z.g. comfortplaats voor de caravan geboekt. Dit is een plek met elektra water en afvoer. Kleine plek, wel de grotere van de camping, ongeveer 70 m2. Het terrein is hoofdzakelijk steentjes. Park is meer gebaseerd op huisjes, die er prima uitzien. Echter wij kwamen met de caravan. Toiletgebouw is ronduit een ramp, slechts zelden schoon, meestal vuil, wattenstokjes, pleisters, scheermesjes, modder, zand, troep etc. Heel veel achterstallig onderhoud. Douches werken slecht. We hebben de douches niet schoon gezien. De 'schoonmakers' zijn Afrikanen die thuis niet echt schoon zijn. Ze hebben geen opleiding tot schoonmaker gehad en lopen een beetje te rommelen. Ze vegen af en toe de blaadjes naar buiten waarna vervolgens de wind ze weer terug blaast. Je kan het die mensen niet kwalijk nemen, maar schoon houden kunnen ze niet. Voor het aantal gasten is het aantal afvalcontainers veel te klein. Kortom, niet boeken, geld niet waard.