Zoover

8,3

Een waar paradijsje!

Cynthia
13-7-2012

Als twee meiden van 21 jaar verbleven wij vier nachten in Riad Barokko. Bij aankomst in Marrakech ondervonden wij een cultuurschock, echter bij binnenkomst in Riad Barokko was het thuiskomen. Wat een fijne sfeer, rustgevend, net een sprookje! Je waant in een Marokkaans sprookje, in de patio, het dakterras en de kamer. Het kleine zwembad is heerlijk om even af te koelen of pootje in te baden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Als je een vraag hebt, om een tip vraagt, de weg vraagt, de manager van de Riad helpt je uitstekend! Ook zijn er bij het Riad mooie excursies te boeken. Een echte aanrader is de excursie naar de Ourika Vallei. De excursie leidt eerst naar een Berber stam, een medicijnentuin en vervolgens bij de Ourika Vallei waar je lopende een tocht maakt naar de watervallen. Erg mooi en een adembenemend uitzicht.

Het is handig als je een woordje Frans kunt spreken!

Echt een geweldig riad!

N Bouwman
25-10-2011

5 dagen Marrakech met man en kind (13 maanden) en ondanks dat het riad niet ingesteld is op kleine kinderen, deden ze er alles aan zodat het ons aan niets ontbrak. Toen onze kleine man midden in de nacht naar het ziekenhuis moest ging er iemand van het hotel mee.

De plek is super, want je bent binnen 10 minuten op het plein.

De kamers zijn prachtig marokkaans ingericht.

Het Riad ligt midden in het oude centrum van de stad, maar

M. Bartels
6-5-2008

Het Riad ligt midden in het oude centrum van de stad, maar als je eenmaal door de toegangsdeur bent is het superrustig. De medewerk(st)ers zijn erg vriendelijk. Het dakterras is heel leuk, je hoort de geluiden van de stad, je ruikt het gegrilde vlees en kan rondom van het uitzicht genieten. We hadden een ruime tweepersoonskamer en een iets kleinere, maar zowel op het dakterras, de galerij en beneden naast het zwembad(je) zijn zitjes met zachte kussens. Het is niet ver lopen naar het Plein Djemaa El Fna (kwartiertje) en met een stadsplattegrond in de hand kun je bijna alles te voet doen. De meeste straatjes hebben geen naambord, maar je komt altijd weer op de wat bredere straten uit. Alleen het verkeer is chaotisch; auto's brommers, fietsers, voetgangers en ezelwagentjes krioelen door elkaar heen op straat. Al met al hebben we een geweldige week in Marrakech gehad.

Toen wij er waren hadden ze 7 kamers

Piet
15-10-2007

Toen wij er waren hadden ze 7 kamers. Ligging is wat achteraf maar leuk hotelletje. Ontbijt was niet veel bijzonders maar de service maakte dat goed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Zeer rustige en kleine riad op loopafstand van de oude en

O.V Overkamp
5-10-2007

Zeer rustige en kleine riad op loopafstand van de oude medina.

Nette, orientaalse kamers (met ac), verzorgde inrichting.

Persoonlijke ontvangst en goede service.

Zwembad niet bruikbaar (zeer koud), leuke zitjes in de binnentuin. Frisdranken en bier zelf pakken in de centrale keuken.

Standaard ontbijt werd iedere ochtend klaargezet op tafel op de binnenplaats.