Zoover
Hotel Riad Barroko

Hotel Riad Barroko

8,9

Het Riad ligt midden in het oude centrum van de stad, maar

M. Bartels
6-5-2008

Het Riad ligt midden in het oude centrum van de stad, maar als je eenmaal door de toegangsdeur bent is het superrustig. De medewerk(st)ers zijn erg vriendelijk. Het dakterras is heel leuk, je hoort de geluiden van de stad, je ruikt het gegrilde vlees en kan rondom van het uitzicht genieten. We hadden een ruime tweepersoonskamer en een iets kleinere, maar zowel op het dakterras, de galerij en beneden naast het zwembad(je) zijn zitjes met zachte kussens. Het is niet ver lopen naar het Plein Djemaa El Fna (kwartiertje) en met een stadsplattegrond in de hand kun je bijna alles te voet doen. De meeste straatjes hebben geen naambord, maar je komt altijd weer op de wat bredere straten uit. Alleen het verkeer is chaotisch; auto's brommers, fietsers, voetgangers en ezelwagentjes krioelen door elkaar heen op straat. Al met al hebben we een geweldige week in Marrakech gehad.

Toen wij er waren hadden ze 7 kamers

Piet
15-10-2007

Toen wij er waren hadden ze 7 kamers. Ligging is wat achteraf maar leuk hotelletje. Ontbijt was niet veel bijzonders maar de service maakte dat goed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Zeer rustige en kleine riad op loopafstand van de oude en

O.V Overkamp
5-10-2007

Zeer rustige en kleine riad op loopafstand van de oude medina.

Nette, orientaalse kamers (met ac), verzorgde inrichting.

Persoonlijke ontvangst en goede service.

Zwembad niet bruikbaar (zeer koud), leuke zitjes in de binnentuin. Frisdranken en bier zelf pakken in de centrale keuken.

Standaard ontbijt werd iedere ochtend klaargezet op tafel op de binnenplaats.

Fantastisch plekje, midden in de chaos van Marrakech! Wij

Jan en Petra
31-3-2007

Fantastisch plekje, midden in de chaos van Marrakech! Wij kwamen 's avonds aan, en na eerst wat donkere steegjes door te moeten, stonden we ineens in een sprookje van 1001 nacht. Perfecte service, en verschrikkelijk aardige mensen. Wat kleine mankementjes in de badkamers, maar naar wij hebben begrepen, worden die deze zomer aangepakt.

Om kort te zijn, een absolute aanrader!!

Wij kwamen er aan en onze eerste reactie was wat een hol.

ita
28-3-2007

Wij kwamen er aan en onze eerste reactie was wat een donker hol. Maar toen we eenmaal binnen waren werden we getroffen door de pracht van de bloemen, de vriendelijke mensen waar we direct nog een lekker ontbijtje van kregen. Ze waren bijzonder vriendelijk en we voelden ons daar zeer goed. De kamers zijn niet bijzonder, en onze badkamer was slecht, maar dat vergeet je door de pracht en de stilte die je daar ervaart. Als je boven op het dak ligt zie je de besneeuwde toppen van het Atlas gebergte en in zo'n drukke stad als Marakech is, ervaar je de rust in Riad Barroko als een warme deken. Wij hebben daar zeer genoten en dit Riad is beslist een aanrader.

Verblijf in dit Riad van 02-02 tot 09-02-'07

Martijn en Tamara.
21-2-2007

Verblijf in dit Riad van 02-02 tot 09-02-'07. Mooi en gezellig hotelletje met 3 kamers, maar eenvoudig. Superior kamers lekker ruim.

Bij aankomst wordt je ontvangen met heerlijke muntthee. Je voelt je als een gast tijdens het verblijf in dit hotel.

Loopafstand is ong. 15 min. tot aan het Jemaa el fna plein. Heel goed te doen dus, je moet alleen de weg even weten. Maar genoeg behulpzame mensen in de omgeving.

Wat het lekkere is aan dit Riad, is dat je dichtbij het centrum zit en toch alle rust hebt.

Marrakech is een hele belevenis.