Zoover
Hotel Metro

Hotel Metro

8,9

leuk maar veel te drukke stad voor mij

delcour tony
5-7-2018

de temperatuur in binnen stad kan hoog oplopen,opletten voor kooplui en ronselaars neem niet de eerste de beste taxi . top of the rock zeker bezoeken dan zie je hans new york

beoordeling van eten was voor ontbijt zeer basic restaurant was gesloten voor verbouwing.

Gereisd Met partner in juni 2018

Centraal gelegen in ny city mooi en sfeervol

Debbie spelt
22-2-2016

Super ligging, vriendelijk personeel, goed ontbijt en mooie nette kamer, hier komen we graag nog n keertje terug

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Uitstekend hotel!

Rob
27-11-2015

Een uitstekend gelegen hotel vlak naast Macy's op Broadway en op 50 meter van een subway station dat zijn prijs meer dan waard is. Na een verblijf van 5 nachten heel tevreden over de kwaliteit van de nette en frisse kamer, de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, het heerlijke uitgebreide ontbijt, Lekkere wijntje en hapje in de namiddag en gezellige sfeer in de lobby! Absolute aanrader voor mensen die New York willen verkennen vanuit hartje Manhattan!

Ligging centraal

Jose
8-5-2015

mei vakantie geweest. Zeer kleine kamer maar daar ben je toch niet vaak. Ontbijt was niet uitgebreid maar een prima start voor de dag. Ook gratis bagagedepot en koffie en thee de hele dag.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Goed hotel

Filip Salembier
6-4-2015

Wij waren hier in de Paasvakantie 2015 met onze dochter en hadden een kamer voor 3 personen. Kamer is groot genoeg met 2 dubbele bedden . Badkamer met 1 lavabo en zeer grote douche! Ligging is perfect, dicht bij Metro station. Alleen het ontbijt is zeer eentonig

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

geweldig hotel

amfzwart
1-10-2014

Dit hotel ligt prachtig centraal in new York. Vlakbij Times Square en Broadway. Metrostation Herald Square is een paar passen en is een knooppunt van verschillende uptown en downtown lijnen.

De mensen in het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Vanaf het dakterras heb je een geweldig uitzicht op het Empire State Building.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Heel goed hotel met perfecte ligging

Anoushka
13-7-2014

Hotel Metro in New York ligt ten eerste heel gunstig: pal aan Fifth Avenue, dichtbij een metrostation en op loopafstand Times Square en The Empire State Building. Vanaf het dakterras kijk je zo tegen het Empire State aan, aan de andere kant ligt Macy's. Voor een stedentrip is dit echt een perfect hotel.

Het ontbijt was goed met o.a. Bagels, donuts, muffins en allerlei soorten cornflakes, het personeel is erg behulpzaam en de faciliteiten best veel voor een klein hotel (fitness, internet ruimte, dakterras). Naast het hotel zit een restaurant waar je lekker en goedkoop kan eten, ik geloof dat dit restaurant bij het hotel hoort.

De kamers zijn wat aan de kleine kant maar als het goed is slaap je daar alleen maar. De bedden slapen lekker. Het enige nadeel is dat dit hotel heel gehorig is. Als het niet de continue sirenes zijn die van de straat komen dan hoor je wel de afzuig installatie of de andere gasten van het hotel. Went wel snel.

Locatie hotel is geweldig!

Annelies
9-6-2014

De ligging van hotel Metro is super. Empire state building, Macy's, metro, Times Square, horeca, winkels, enz. alles is om de hoek. Onze kamer was zeer ruim en we dachten dat we een verkeerde kamer hadden gekregen (50 m2), maar we hebben gewoon mazzel gehad. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima. Dakterras is prachtig, gezellig met een bar en wat een uitzicht op de Empire state building. In de grill gegeten, prima en lekker. Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad en hopen hier nog wel eens weer te komen!

Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen!

Laura en Mark
18-3-2014

Hotel Metro in New York city is het ideale hotel voor een citytrip! Het ligt in een zijstraat van 5th avenue en heeft Times Square op 10 minuten loop afstand.

Gereisd Met partner in januari 2014

Een aanrader!

Mestdagh
15-6-2012

Super prijs/ kwaliteit. Hotel heeft een zeer centrale ligging (vlakbij Macy's en Empire State). Voor een 3* hotel goed uitgeruste kamers: koelkast, comfortabel bed, ipod docking, gratis safe en badkamer met productjes (enkel wat aan de kleine kant, maar voor een citytrip speelt dit geen rol). 1 van de weinige hotels die ontbijt geven 's ochtends. Ontbijt is correct, gezellige ontbijtruimte (wel wat druk waardoor je soms even moet wachten eer je een plekje vindt). En een super dakterras van waarop je knal op de Empire State kijkt. Metrohalte even verderop in de straat. Enig minpuntje: heel veel straatlawaai 's nachts (maar het is dan ook een grootstad...)