Zoover

7,9

Fantastische locatie, lekker centraal

Bastiaan bakker
13-6-2016

Hartje New York, bijna alles op loopafstand. Time square, Maddison square, Central Park, de hop-on hop-of bus, shops, etc.

Goedkope broodjeszaken in dezelfde straat.

Hotel zelf is ook mooi, kamer niet al te groot, maar daar komen we niet voor naar New York.

Verder wel comfortabel, alleen uitzicht wat minder, maar afgezien van de afhankelijkheid waar de kamer zich bevind, vonden wij dat niet zo belangrijk.

behulpzaam en vriendelijk personeel, de kamer was schoon naar behoren.

Geweldige locatie en mooie kamer!

Chantal
2-9-2014

Wij zijn in mei verbleven in het Affinia Manhattan hotel. Wij waren met zijn drieën en hadden onwijs ruime en mooie kamer gekregen met uitzicht (in de verte) op Times Square! Ben al eens eerder in New york verbleven, maar dat kon echt niet tippen aan dit hotel. Wat een ruimte, het was er schoon en wat een heerlijke bedden! Deze hotelkamer had een woonkamer met slaapbank, een slaapkamer met twee twee-persoonsbedden en een klein badkamertje met toilet en douche. Het hotel is dus ook op loopafstand van Times Square. Wij waren zeer tevreden! Het personeel kan alleen wel wat vriendelijker, maar dat vind ik sowieso in hotels in New York. Dit hotel is in ieder geval zeker een aanrader!

Perfect hotel voor een stedentrip

André en Jennifer
21-6-2014

Klantvriendelijk hotel op een top locatie. Op loopafstand: Times Square, Empire State Building, Radio City Musical Hall, Top of the Rock, shopstraat 5th avenue etc. Ook Central Park (30 straten horizontaal omhoog) bereik je lopend binnen 30 min. Het hotel ligt tegenover Madison Square Garden en Penn Station (groot station met veel metrolijnen). De kamer (deluxe) is prima. Ziet er goed uit, ruim, alleen de badkamer is wat verouderd. Let op: dit hotel is erg gehorig. Het zit aan 2 drukke straten en helaas heeft de kamer geen dubbele beglazing. Oordoppen liggen standaard klaar en die heb je echt nodig. De airco maakt in de slaapmodus teveel lawaai om aan te laten staan, maar bij ons was het elke dag boven de 30 graden en als je overdag de airco aanzet dan is het prima te slapen zonder airco. Op de kamer geen gratis WIFI, maar wel in de lobby. Tevens elke dag van 5pm - 6pm een uur lang gratis wijn/bier in de lobby. Voor een volgende stredentrip naar New York boeken wij zeker dit hotel!

Een mooi hotel op een mooie locatie!

DHG
5-9-2013

Het Affinia Manhattan is een mooi hotel op een mooie locatie in het centrum van New York City. Het is volledig gerenoveerd en heeft nu een hele nieuwe lobby. Tevens zijn de kamers gerenoveerd en nieuw gemeubileerd. Wij hadden een luxe kamer geboekt, kamer 1809. Het inchecken duurde even, maar verder was het erg goed. Wel had ik online voor een bepaalde datum een package geboekt en hier ook bevestiging op gekregen, echter is het niet op het afgesproken tijdstip geleverd en moest ik er ’s middags achterna bellen. Hierdoor werd mijn verrassing voor mijn vriendin wel verpest. Dit was het enige minpuntje van het hotel. De kamer was mooi en ook groot voor New York, met 2 aparte zithoeken en een aparte studieruimte. De badkamer was echter wel erg klein, de douche was smal en je moet geen overgewicht hebben om hier relaxed te kunnen douchen. Het geluid van de stad is natuurlijk wel aanwezig, maar dat hoort bij de stad New York. Verder was het allemaal goed en ben er zeer tevreden over!

Tsja, maar je zit wel in New York...

Daan
27-8-2013

Wij hadden het geluk dat we in dit hotel de bezemkast kregen. Een kamertje gelegen achter de service elevator. Het was een klein hok waar max. 1 persoon in de badkamer kon staan, hadden naast het bed 40 cm. loopruimte en dat was het dan ook wel. Geen ruimte om je koffers neer te zetten. Wel een mooie TV van 120 cm. Kamer was niet denderend schoon. Hoewel het hotel 8 liften heeft duurde het alsnog een eeuwigheid voor die kwam. Wij kwamen 's avonds om 21:01 naar de servicebali om een taxi voor de volgende ochtend te regelen. Mevrouw wees ons er even op dat ze om 21:00 uur gesloten was. Na veel pijn en moeite wilde ze nog een taxi voor ons regelen maar daarbij moesten we natuurlijk wel even flink afgezet worden.

Toplocatie en mooi gerenoveerd

Judith
9-5-2013

In maart 2013 dit hotel bezocht. Ze waren de lobby onderhandel aan het nemen. Gen last van gehad. Alle kamers zijn inmiddels gerenoveerd en zien er fris uit. Wij hadden een kamer Deluxe. Veel ruimte met een bank, stoel, tafeltje, grote flatscreen, bureau, koelkastje, koffie/thee zetter. En een prima bed! Alleen de badkamer is klein, maar alles wat je nodig hebt zit er in. Tegeltjes in de douche mochten wel meegenomen worden in vervanging..Wij zaten 6 hoog aan de achterkant. Geen oordoppen nodig gehad, was verbazend stil voor New Yorkse begrippen. Behulpzaam personeel. En de bar/restaurant naast het hotel zag er erg gezellig en druk uit. Centrale ligging, super!!!! Als we NY weer een keer bezoeken, dan zeker in dit hotel!

Prachtig hotel op goede locatie

Lex
16-11-2012

Affinia Manhattan vonden wij een heel goed hotel, dat we zeker weer zouden boeken als we weer naar New York gaan. De ligging is perfect: aan de 7th Avenue, schuin tegenover Madison Square Garen en het Penn Station. Highligts zoals Central Park, Empire Statebuilding, Times Square, Rockefeller Building liggen alle op loopafstand, evenals een metrostation.

Onze kamer was niet groot, zoals in de meeste hotels in New York, maar erg netjes. Gelukkig lag de kamer aan de achterzijde van het hotel. Daar heb je nauwelijks last van verkeerslawaai. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamerprijzen zijn exclusief ontbijt. Wij hebben er de voorkeur aan gegeven te ontbijten in een van de vele koffieshops.

Uitmuntende service, midden in Manhatten

Tim
15-8-2012

Geweldig hotel midden in de Big Apple. Top service, elke verdieping een eigen butler. Vlak bijCentral Park, 5th Av. en alle highlights! Een echte toplocatie!

Gereisd Met partner in januari 2012

heel mooi hotel pal tegenover Penn Station

iharmsen
31-7-2012

heel mooi hotel op een goed gelegen plek in de stad New York. bijzonder aardig personeel. goede prijs/kwaliteit-verhouding, al is het ontbijt wel wat prijzig (maar wel heel goed). wij hadden een kamer aan de zijkant van het gebouw waardoor we niet zo veel last hadden van de herrie van de straat. de airco maakte daarentegen zo veel herrie, dat we niet zonder oordoppen konden slapen.

Heel centraal, onderhand naast Time Square gelegen

GPurimahuwa
29-9-2011

Het hotel ligt inderdaad enorm centraal gelegen, zo onderhand naast Times Square. Maar voor ons was de ligging helaas veel te druk. We hebben zelf niet voor dit hotel gekozen, het zat in onze rondreis. Het hotel + de kamer is wel heel erg netjes & verzorgd. De (standaard) kamer wat klein, maar wel van alle gemakken voorzien en erg schoon. In het hotel is het rustig, maar het geluid wat van buiten naar binnen komt is enorm! Neem dus aub oordopjes mee! Het geluid van sirenes/alarmen en toeters gaat de hele dag&nacht door! Tips: Broodjes, croissantjes, pretzels, muffins, beagles koffie&thee van de karretjes langs de weg kopen. Koreatown, vooral de Koreaanse BBQ is een aanrader. Koop voor de periode dat je er bent een metro kaart, het is echt de moeite waard&je ziet zo veel meer van de stad. Wij vlogen aan op Newark airport, je kan dan met de trein van het vliegveld reizen naar Penn Station, het hotel ligt hier bijna tegenover. Gratis pond van Staten Island, goed zicht op t vrijheidsbeeld.