Zoover

• Ligging t.o.v. pistes9,8

Rogiers Mieke
6-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Was heel mooi en verzorgd vriendelijke mensen alleen jammer dat we een hotel kamer hebben moeten nemen hadden een appartement geboekt maar was dubbel geboekt maar voor de rest Supper en lekker eten

Gereisd Met partner in september 2018

Prima verblijf

Peter R
19-8-2018

Prima verblijf gehad bij de fam.Otto. Fijne mensen. Alles is netjes en schoon,wel iets gedateerd,maar dat was geen probleem. Pension is rustig gelegen. In de buurt enkele supers. Uiteindelijk een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wel hadden we graag een handdoekwissel willen hebben. (We hebben er niet gegeten, en volgens ons waren er niet veel pistes in de buurt.)

Gereisd Met partner in augustus 2018

In het hart van een schitterende omgeving

nanno S. van der Wiel
20-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gastvrij. Grote kamer met balkon. Badkamer met wc en douchecabine. Ontbijt: Mandje met brood en broodje en mandje met jam en beleg. Avondeten: geen keuzemenu maar eten wat de pot schaft. Donderdag kennelijk restjesdag. Tafel moet je delen met andere mensen. Uitstapjes bv. naar Straatsburg, Colmar (erg mooi), Breisach. Alom prachtige dalen.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijk met prachtige omgeving

Jose
19-7-2013

Heerlijk gastvrij complex voor de wandelaar en voor diegene die van rust en natuur houden

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Echte Duitse gastrvrijheid

Theo-Jolanda
20-8-2010

Bij aankomst was het even zoeken waar je je moest melden, omdat er geen balie is. Toen we iemand gevonden hadden was het ontvangst vriendelijk. We kregen gelijk allerlei foldertjes en een gratis pas voor de bus. De kamers zijn groot, op de begane grond is een terras met een complete tuinset en ligstoel. De douche is ruim. De kamers zijn voorzien van rolluiken, da's in de zomer erg lekker. Het ontbijt is eenvoudig maar goed. Het avondeten is een vast menu, maar als je dingen niet lust zijn ze zeer flexibel.

mooi , rustig appartement en omgeving

Petra
6-9-2009

Wij zijn 10 dagen in Pension Otto teTonbach (zwarte woud) geweest.Mooi uitzicht vanuit de appartement.Appartement zelf is wat klein,maar wel van alle gemakken voorzien.Lekkere bedden.Het appartement is voor twee personen groot genoeg.

Mooie wandelroutes vanuit de appartement zelf en in de omgeving.

Veel zenders op de t.v ,helaas geen èèn Nederlandse zender!(terwijl er wel een hoop Nederlanders komen).

Elke dag wordt het vuilniszakje verschoond en de vloer aangeveegd.

2008

Redelijk hotel

W.Schutte
21-8-2008

Kamer zag er goed uit. Ruim, en goed ingericht. Ook terras kende goede inrichting. Op gangen rook het wat muf. Personeel is aardig. Het ontbijt dat geserveerd wordt ziet er prima uit. Er is voldoende keuze uit brood en beleg. Diner is wat minder , geen keuze. Voorgerecht is wel in orde, hoofdgerecht houdt niet over en het dessert was echt niet om over naar huis te schrijven. Eetzaal aan de krappe kant.