Zoover
Hotel Petit Palace Tres Cruces

Hotel Petit Palace Tres Cruces

8,8

Goed hotel op een geweldige locatie

Berkhout,
11-10-2017

Mooie, maar wat kleine kamers. Heerlijke bedden, mooie badkamer en een geweldig ontbijt. Het hotel ligt in een zijstraat van de Gran Via, midden in het centrum en omgeven door bars en restaurants. Metrostation op de hoek van de straat. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader.

Zeer goed!!

Jessica & Christian
12-8-2016

Wij zijn sinds gisteren terug thuis van dit fantastisch hotel.

Sommigen zeggen dat het hotel kleine kamers heeft, maar dat vonden wij absoluut niet! Het waren heel goede bedden en de badkamer was zeer goed met een schitterende douche.

Het ochtendontbijt: niets dan positiefs! Kleine stokbroodjes, pistolets, croissants, chocoladebroodjes, vanillemuffins, chocolademuffins, taartjes, gekookt ei, roerei, champignons, worstjes, choco, honing, confituur, yoghurt, cornflakes, verschillende vleesjes en kaasjes, vers appelsiensap, meloenachtig sapje, ananas, groene meloen, watermeloen,... PERFECT!

Het hotel had ook een zeer goede ligging. Overal dichtbij! Wij zijn met de metro naar de luchthaven gegaan: 1.50 euro per persoon en ongeveer 30 minuutjes onderweg. We hadden een plannetje mee van het metrostelsel en dit was zeer duidelijk.

Wij zijn meermaals gaan eten en restaurant 'la cueva' is heel goed en spotgoedkoop!

Je verveelt je in Madrid geen seconde. Een echte aanrader!!

Javier Martín | Front Desk Manager, Front Desk Manager, 16-8-2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Simpel maar schoon

Fam. ter Horst
29-7-2016

Interieur in design kleuren grijs en zwart. kamers schoon

Super!

Nannie
1-5-2016

We hadden de familiekamer. De reviews gaven dat het kleine kamers waren, wij vonden dit reuze meevallen. Mooie kamer, voldoende ruimte, mooie ruime badkamer. Föhn aanwezig. Kluisje aanwezig. Koelkastje aanwezig. Tweepersoonsbed en een stapelbed voor de kinderen. Wij hadden een hondje bij. Hier stond een hondenmand en bakje met water en hondenvoer voor klaar. Geweldig. Hotel ligt in het centrum, ideaal voor een stedentrip.

Javier Martín | Front Desk Manager, Front Desk Manager, 5-5-2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

prima prijs voor eenvoudig hotel

Eric
5-3-2016

Voor deze prijs (kamer incl ontbijt) vind je denk ik weinig betere kamers in het centrum..

Het ligt dicht bij Puerto de sol, 200mtr van een metrostation, de kamers zijn schoon, lekkere douche, vriendelijke service, goede wifi, in een rustige straat, supermarktje aan de overkant, restaurants in de buurt.. Alleen een kleine kamer dus, in een verder eenvoudig hotel, maar ja wel incl. uitgebreid ontbijt. Aanrader !

Javier Martín | Front Desk Manager, Front Desk Manager, 5-5-2016

hartelijk dank voor uw beoordeling.

hoop snel weer te ontvangen zeer binnenkort!

groeten!

Fantastische ligging!

Kenny
26-4-2014

Hotel Petit Palace Tres Cruses is wat mij betreft een fantastisch hotel voor een verblijf in Madrid. Het hotel heeft een fantastische ligging, gelegen in een zijstraat van de Grand Via.

Verder zijn de kamers net en het personeel steeds hoffelijk!

Een echte aanrader

Goed genoeg voor een korte citytrip

doreen_dopje
27-3-2013

Het hotel heeft de perfecte ligging voor een citytrip naar Madrid. Het ligt in een zijstraatje van de Gran Via en op 3 minuten lopen van Puerto del Sol. Ook Plaza Mayor ligt op loopafstand. Er ligt een klein supermarktje tegenover het hotel, dit vonden wij erg handig om wat drinken te halen om mee te nemen.

De kamer was heel erg klein. We hadden gevraagd om een driepersoonskamer, volgens mij hebben ze gewoon op een tweepersoonskamer een bed erbij gezet. Je kon nauwelijks lopen en moest aan de achterkant op het bed klimmen om te gaan liggen. Niet heel praktisch dus. De kamer was wel schoon en werd elke dag schoongemaakt.

Het ontbijt was kwalitatief prima, maar de ontbijtruimte is te klein voor het hotel. 's Morgens moet je dus lang wachten voordat je kunt ontbijten. Het wordt wel bijgevuld.

Perfect voor een city trip!

Alexandra
19-8-2012

Ik was in Madrid met een vriendin voor 6 daagjes. Het hotel zag er goed verzorgd uit en vrij modern. Het uitzicht vanaf de hotel kamer was niet geweldig, maar het was fijn dat de ramen open konden (ook als je er niet was, inbreken was vrijwel onmogelijk) en daardoor kon de kamer lekker luchten. Het hotel ligt aan de grote straat Gran Via en op 3 minuten loopafstand van Puerta del Sol, lekker centraal dus! Het personeel was heel aardig en hielp erg goed als we vragen hadden over bezienswaardigheden. Badkamer was erg groot en modern met meerdere douchekoppen. Enige nadeel was dat er geen grote spiegel was in de woonkamer. Schoonmakers kwamen elke dag.

Wisselende ervaring

Syllas
9-6-2012

Positief:

-De ligging van het Hotel in het centrum.

-Ruime badkamer.

-Het ontbijt is prima.

-Baliepersoneel is wisselend qua vriendelijkheid en behulpzaamheid.

-Kamer en badkamer zijn schoon.

Negatief:

-Baliepersoneel was bij binnenkomst niet goed op de hoogte van de reservering (o.a. vraag om rustige kamer).

-Slechte verlichting op de gang zodat je bij binnenkomst op de kamer nauwelijks je kaartje kon plaatsen voor verlichting in de kamer.

-De kamers aan de straatkant hebben veel overlast van herrie gedurende de hele nacht. Bar tegenover het hotel en iets verder een café.

-De matrassen zijn keihard.

-Leeslampje slechts boven één bed (kamer 107) en geen nachtkastje.

-Slechts één stoel op de kamer.

-Geen rekje om de koffer op te plaatsen.

-De telefoon hoorde aan de muur maar lag los op de grond.

-Kamer aan de binnenzijde van het hotel (kamer 102) was wel rustig doch erg klein en met een krakend bed.

-Smaken verschillen over de inrichting, erg saai.

Prima voor citytrip

Emmytjuh_klein
25-2-2012

Petite Palace tres cruses is een prima hotel voor een citytrip. Het hotel ligt ongeveer 150 meter van het belangrijkste plein Puerta del Sol en alle winkels. Metrostation Sol en Grand Via liggen om de hoek. Het hotel is netjes en de kamers zijn modern ingericht. Mooie ruime badkamer met massage douche. Kamer zelf is niet erg ruim, maar je slaapt er alleen. Bedden zijn prima, geen boxspring. Minpuntje, onze kamer stond erg naar rook. Geen last van geluid van buiten.

Ontbijt is prima en uitgebreid. Kom wel vroeg, want anders is de helft op. Duurt soms even voordat het is bijgevuld. Verse jus, broodjes, muesli, fruit, roerbakei, spek, vers beleg etc. Wij konden vanaf 2 uur in het hotel, maar het was geen probleem om al eerder de koffers te plaatsen. Vriendelijk personeel.

Madrid zelf is een prachtige stad waar veel te beleven is! Ik raad aan om in het voor of najaar te gaan, anders is het er echt te warm. Het park Retiro is een aanrader! Heerlijk relaxen in de zon of in een bootje.