Zoover

8,1

super

anita IJmker
3-6-2019

Een goed hotel schoon en grote kamers met een goed bed.

Een goede ligging!

Vriendelijk personeel.

Geweldig goed eten vers bereid.

Enige min punt wat ik kan bedenken alles in Duits personeel kan krap aan Engels .

Gereisd Met partner in juni 2019

heel goed

jan
27-5-2019

allereerst zal het hotel je niet tegenvallen,wat sommige mensen hebben ervaren.alles oke.receptie,de ontzettende ruime ksmer met keuken en slsspkamer en inloopdouche,eten uitstekend in een heel nieuw restaurant met terras,heel grzellig en praktisch ingedeeld.groot buitenbad en klein binnenbad met wihrpool.kan geen negatief punt vinden ,ook netheid wasook uitstekend,personeel erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2019

Hier gaan we niet meer heen.

Jac.
5-5-2019

Als je een goedkope all in vakantie wilt is dit prima. Het eten was niet bijzonder maar prima, veel van hetzelfde iedere dag. Veel "bijzondere" mensen die broodtrommels vulden als ze de hele dag weg gingen, niet wisten hoe ze alle karaffen wijn of bier naar de kamer moesten slepen. Vriendelijk personeel in de bar en het restaurant. "Schoonmaak" was alleen handdoeken en beddegoed wissel, verder niets. Laatste dag werden we om 5 uur opgehaald en 3x navraag gedaan of er ontbijt was of dat we zelf iets moesten regelen. Geen probleem er was een uur voor vertrek ontbijt. Ontbijtzaal open, geen personeel, nog wat beleg en 1 hele boterham lag er nog. Echt waardeloos!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Zorgeloos vermaakt

Ruben
29-4-2019

Goeie ligging (5 min lopen van zee), goed eten (alleen voor Nederlandse begrippen relatief veel vis) en een mooi en schoon hotel. Service van personeel was perfect. Buitenzwembad was nog wel koud (maar we waren er in April).

Er zijn voornamelijk Duitse gasten, hier is het hotel dan ook op gericht qua activiteiten/animatie (alles in het Duits). Was voor ons niet storend.

Ook in April waren er kroegen/bars geopend in de omgeving waar wij ons prima hebben vermaakt tot in de late uurtjes.

Gereisd Met vrienden in april 2019

fantastische vakantie!

Joling
20-8-2018

De kamers zijn iets gedateerd, maar zijn echt schoon. Iedere dag m.u.v zondag wordt er schoongemaakt en is er een handdoek wissel.

Het eten is goed met voldoende variatie. Zo is er elke dag een thema en is de lunch ook anders dan het avondeten. Personeel is heel vriendelijk en werken hard om het naar je zin te maken. Het avondprogramma vonden wij op een paar avonden na niet echt noemenswaardig, dat was wel jammer. Het is ook in het Duits. Op zich geen probleem, maar er zitten niet alleen maar Duitsers in het hotel. Dit was eigenlijk het enigste minpuntje. Bij het zwembad was het goed toeven. Er waren genoeg bedden en er werden nauwelijks handdoeken gelegd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

zeer goed

wolters
20-8-2018

goed was o.a. eten bediening . zwembad, klantvriendelijk, schoon, dicht bij strand, zeer geschikt voor gezinnen , animatie goed alleen in duits

minder goed toeristenbelasting er hoog. huur betalen kluisje en boor de handdoeken en kamers/ gebouwen zijn toe aan een opknapbeurt, alles op Duitsers gericht

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch, goed hotel , super eten!!

Fam. Collard
16-8-2018

Super Hotel, super eten!!! Mooie kamers , beetje gedateerd maar gewoon goed en ruim. Eten in het hotel is in 1 woord geweldig te noemen. Personeel is supervriendelijk en werkt erg hard om het je naar je zin te maken.

Mooi zwembad waar altijd plaats is.

Kort bij het strand dat ook heel mooi is.

Dus kortom een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Een top vakantie!!

Mieke
13-8-2018

Het was een super fijne vakantie!! We hadden gekozen voor zeezicht, hierdoor heb je ook uitzicht op het zwembad. Wij hadden een baby bij van bijna 1 jaar. We zaten helemaal bovenin, maar hadden een babyfoon meegenomen die ver kon. Hierdoor konden we bij het zwembad liggen, wanneer hij boven lag te slapen. Er is elke avond wel iets te doen. Je mag je drankje mee naar de kamer nemen, maar wij bleven toch even lekker beneden zitten met de babyfoon. De muziek ging soms wel hard, maar hij is er maar 1 keer van wakker geworden. De animatie doet erg goed zijn best, maar het is wel allemaal in het Duits. Hier hadden wij niet zo'n problemen mee.

Bij het restaurant waren er altijd genoeg kinderstoeltjes. Dus we maakten voor onze baby het eten warm in de magnetron op de kamer en namen dit mee naar het restaurant. Ideaal! Het strand, zwembad en kinderbadje waren heerlijk. In het begin koud, maar naderhand prima! Het personeel werkt hard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Dicht bij het strand

Man
12-8-2018

Verademing geen handoeken leggen hoe fijn !!! Vaste overkappingen voor schaduw !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Esther Hoopman
13-6-2018

Hotelkamers zijn schoon, bedden zijn erg goed! Het personeel is erg vriendelijk. Er is voor elk wel wat wils! Hotel is wel erg gericht op Duitsers, maar als Nederlander wilde ik niet het gevoel hebben in Nederland op vakantie te zijn, dus dan is dat helemaal niet erg! Heb een geweldige vakantie gehad en zou zeker nog een keer terug gaan!

Gereisd Met vrienden in mei 2018