Zoover
Hotel Quinta Das Vinhas

Hotel Quinta Das Vinhas

Hotelsterstersterster
8,9

Fantastisch verblijf met veel privacy

Karreman
13-6-2016

Quinta das Vinhas heeft zowel bungalows (cottages) als een klein hotel. De cottages zijn zeer ruim en goed ingericht. Het ontbijt met elke dag vers brood is inbegrepen. Diner in het hotel is mogelijk. De service is voortreffelijk. Er is veel privacy en rust op het oorspronkelijke wijn landgoed. Er is geen vertier. Eigen vervoer is noodzakelijk. Voortreffelijk uitgangspunt voor verkennen van West en midden Madeira.

Vraag naar een huisje met zicht op zwembad.

Liset van G
5-5-2016

Het was schoon, vriendelijk, voldoende lekker ontbijt, ruim, open haard, elke dag bedjes opgemaakt, eigen terrasje. Ons huisje lag aan de parkeerplaats. Dat was handig met aankomen/vertrekken en boodschappen. Alle andere auto's stonden daar echter ook. Dus dat was ons uitzicht vooral. Vraag een huisje dat wat hoger op ligt, als je dat belangrijk vindt. Lopen naar de receptie, was zoals overal op Madeira: steil.

Handig was dat ze een wandelroute gaven voor een restaurantje in de buurt, wat wij zeer vriendelijk vonden. De receptie was telefonisch te benaderen, handig. Watr er van ons verwacht werd bij uitchecken, was onduidelijk. Vooral omdat dit buiten openingsuren gebeurde (7:00uur) Dus ook geen ontbijtje.

Het was er verder lekker ruraal, met een 7-tal andere vakantiegezelschappen. Het was dus zoals het leven op Madeira is.

Het zwembad was nog vrij koud (april-mei), maar kon wel. Geen chloor!!

Er was alleen Wifi bij het zwembad, wat zorgde dat wij alle tijd voor elkaar hadden en niet de hele tijd op internet zaten. Voor het ophalen van digitale info, liepen we even naar het zwembad.

Een fantastische plek.

Marijke de Jager
31-5-2013

Wij verbleven hier in een vrijstaand huisje nr. 201. dit ligt prachtig, dicht bij het zwembad en met een mooi uitzicht. Het huisje is ruim, iedere dag schone handdoeken,er zijn ook strandlakens. Wij vonden het lastig te vinden, de toegangsweg er na toe is steil.Het is een goede plek om vanuit hier dingen te ondernemen.

Gereisd Met partner in mei 2013

Prima accomodatie voor rustzoekers

carel_sinnema
14-10-2012

De quinta is mooi gelegen tussen de wijnstokken. Vriendelijke ontvangst bij de receptie waar we een drankje kregen. Daarna naar onze cottage begeleid. Zowel de weg naar de receptie als naar de cottages zijn steil en smal, maar dat went snel. Cottages met vide zijn geheel vrijstaand en de andere cottages hebben twee verdiepingen waar je dus beneden dan wel bovenburen hebt. Deze cottages zijn heel gehorig, zeker als je beneden zit. Gelukkig hadden we hele fijne bovenburen die er goed rekening mee hielden. Wij hadden huisje 112. Het mooist gelegen met een prachtig uitzicht en groot terras. Sanitair, keuken en slaapkamer waren heel goed schoongemaakt. Je moet echter niet onder de kasten kijken of naar het plafond. Hele families spinnen, die er al jarenlang wonen. Schone handdoeken en beddengoed uitstekend. Eten in restaurant redelijk maar wel met een prachtig uitzicht. Super vriendelijke bediening. Gratis internet maar niet in de cottages

Rustige plek enin mooi park

femmyhvb
7-10-2012

De bugalows zijn netjes en erg ruim. Het bankstel en de stoel in onze bungalow kon wel een goede schoonmaakbeurd gebruiken.

Het ontbijt was wat weinig. Je krijgt bij aankomst een pakje boter, pot jam, 2 pakken melk, 2 pakken sap, thee en koffie. Verder ligt er wat bier en wijn waar tegen betaling gebruik gemaakt van kan worden. Iedere ochtend hingen er per persoon 3 broodjes aan de deur. In de haven van Calheta is een grote supermarkt om overig beleg te halen.

In Calheta is in het naseizoen niet heel veel te doen maar het is een goede uitvalsbasis voor vele mooie wandelingen. Dat is dan ook wel echt wat je moet doen op het eiland. Verder is het niet heel spectaculair en is vooral in de hoofdstad veel te doen.

Rustig en mooi gelegen

heer de Witte
4-9-2012

Rustig en mooi gelegen met goed uitgeruste huisjes. Heerlijk zwembad.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Mooie vrijstaande villa

Sandra
1-9-2012

Een ruime vrijstaande woning met een ruime zitplek voor de deur in de mooie tuin. Gezellig ingericht en de vide geeft een ruim gevoel. Alleen jammer dat de bedden keihard waren.

Gereisd Met partner in augustus 2012

rust en ruimte

Kersten
8-6-2012

Zeer goed uitgeruste en ruime cottages in een prachtige omgeving. Auto is een must. Goede uitvalsbasis voor diverse wandelingen en bezienswaardigheden. Door de vele tunnels kun je vlot overal komen en in een half uur zit je aan de noordkant van het eiland en binnen drie kwartier op het vliegveld. Geweldig mooi eiland, komen we vast nog een keer naar toe terug.

super mooi en aanrader voor rust!

j rotgans
21-2-2012

Prachtige mooi compex,met een super uitzicht.

De omgeving is heel erg mooi,heel landelijk en echt Madeira.Personeel super vriendelijk.De slaapkamer super groot en badkamer was ook groot.De woonkamer/keuken is groot zat,maar een nieuwe bank en stoel is wel een must.Voor de rest alles aanwezig.Ontbijt stelt niet veel voor,maar je kunt zelf wel beleg meenemen.Super lekker de broodjes die 's morgens aan je deur hangen.Lekker eten in Calheta beach.Wij hadden een huur auto,dus konden prima overal naar toe en hebben erg genoten van het oude Madeira,de westkant is geweldig.Niet veel toeristen en prachtige levadawandelingen.Komen zeker nog een keer terug!

Schitterende accomodatie

kees
15-2-2012

Wij verbleven hier 5 nachten in oktober tijdens onze wandelvakantie.

geweldige accomodatie op een schitterende locatie. De Quintas met wijgaard geeft een zeer landelijk en gemoedelijk effect. Schone en ruime kamers. Prima ontbijt en goede lunchpakketten.

Zwembad aanwezig. Een aanrader, en we komen zeker nog eens terug. En wat de toegangsweg betreft, dat moet je er voor over hebben. Maidera is eigenlijk nergens vlak!