Zoover
Camping El Bahira

Camping El Bahira

6,9

Zwembad s middags gesloten!

Diona
25-7-2018

Nederlanders moeten echt weten dat het zwembad en de gate tussen 1300 en 1600 uur sluit. Iedereen wordt gewoon het water uitgewieberd op het heetst van de dag. Ben je op vakantie, heb je nog het gevoel in een keurslijf te zitten....het moet dan stil zijn op de camping. Voor mij een reden om deze leuke camping met fantastische liggen niet nogmaals te boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping, prachtig snorkelstrand.

Joke
17-9-2017

Eind juli/ begin augustus deze camping bezocht. De ligging is bijzonder fraai. Jammer dat een week voor onze aankomst er een fikse bosbrand was geweest, waardoor we uitkeken op zwarte heuvels. We hadden een stacaravan geboekt bij touroperator. Op de camping werden we " doorgesluisd " naar andere touroperator. Op zich niets mis mee, maar onze bijgeboekte lakens waren van papier en om daar 1,5 week bij 40 graden onder te moeten slapen is niet fijn. Na 5 dagen waren ze ook al kapot. Het enorm vriendelijke en behulpzame Engelse echtpaar, die van elke gast hetzelfde commentaar kreeg was hier zelf ook niet gelukkig mee ( echt een absoluut minpunt!!!) De stacaravan was wel brandschoon met prima inventaris. Camping mooi, super zwembad en prachtig snorkelstrand ( kiezel). Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt voor uitstapjes wel erg geïsoleerd. Om iets van het eiland te willen zien, moet je steeds de enige toegangsweg ( 25 km) rijden. Voor een zon en zee vakantie een super fijne plek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige plek

Familie de Graaf
1-9-2017

Tussen de rotsen en de zee ligt deze ruim opgezette camping, met veel bomen en struiken. Op de camping zijn vooral Italiaanse families te vinden. Bij het grote zwembad zijn voldoende ligbedden en parasols. Verder een mooi strand, tennisbanen, tafeltennistafel, speeltuin enz.. Er is een winkeltje waar je elke dag vers brood kan kopen en 's avonds kan je pizza eten (in het restaurant of afhalen) die vers afgebakken is in de houtoven. Tussen 13 en 16 uur en na 24 uur is het stil op de camping, in de middag en avond is er muziek en allerlei activiteiten. Als je een plek vlakbij het zwembad hebt dan geniet je hiervan mee. Er is voldoende personeel en de camping wordt goed schoon gehouden. Wij hadden een stacaravan met uitzicht op zee, geweldig! Alles is aanwezig en de extra gehuurde airco, handdoeken en lakens (opgemaakte bedden!) waren prima. Prijs-kwaliteit vonden wij prima.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig en verzorgd

Rijk en Jenny van Beek
29-7-2017

We waren met eigen auto en tent. Mochten op een mooie grote plek onder de bomen staan.

Helaas moesten we vanwege familie omstandigheden vervroegd naar huis. De receptie van de camping heeft

ons met onverstelbaar veel geduld geholpen om vervroegd een boot naar huis te boeken.

De camping heeft veel schaduw, een werkelijk prachtig en goed onderhouden zwembad. Prima restaurant en een

strand om de vingers bij af te likken. Strandstoelen en een parasol worden je als was van de koninklijke familie om niet voor je uitgestald. De steiger die is aangelegd brengt je naar glashelder water met een uitzicht op prachtige bergen.

De sfeer is er een van een grotere camping waar veel te doen is, maar dat was na eerder bezoek aan vijf kleinere campings ook wel weer prima. De sta-caravans liggen op echt nog geen vijftig meter van het strand en/of het zwembad.

Aaanrader qua accomodatie, maar vooral de vriendelijke hulp die ons werd geboden was super.

Gereisd Met partner in juli 2017

Prachtige camping

Paul en Femy
19-6-2017

Mooie bloemrijke camping, vriendelijke ontvangst, goed sanitair

Gereisd Met partner in mei 2017

Super camping in schitterende omgeving

Boxer
29-6-2016

aardig personeel. veel te doen, zoals zwembad, zee (duiken) en je kunt op en naast de camping heel goed bergklimmen.

Niets mis mee

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi

RW Bulder
23-6-2015

De receptioniste is onaardig, star, en bij het onbeschofte af, daardoor duurt het even voordat je de camping als plezierig gaat ervaren.

Gereisd Met partner in januari 2015

Prachtig gelegen

Henk
9-8-2014

Camping is prachtig gelegen. Ter plekke is snorkelen fantastisch mits de zee rustig is en dat is helaas lang niet altijd het geval. Meerdere dagen was zwemmen/snorkelen onmogelijk vanwege zeer hoge golven. Campingwinkel heeft een behoorlijk assortiment. In zijn algemeenheid geldt wel dat het personeel vd camping niet echt overloopt van vriendelijkheid. De dames in de campingwinkel zijn gewoon ronduit chagrijnig. Siësta hoort er in deze streek bij maar blijft toch lastig als zwembad (zoutwater!) van 13.00 tot 16.00 uur dicht is en dat op het heetst van de dag. Minpunt is de veel te harde muziek bij het zwembad als onderdeel v.d. animatie. Er staan nogal wat stacaravans heel dicht op elkaar waardoor privacy hier marginaal is. Wij hadden geboekt via touroperator en deze staan prima; zeker nr. D. Van geluidsoverlast door muziek 's-avonds totaal geen last gehad. Per saldo een prima camping op een prachtige plek in een prachtig stukje Sicllie.

Mooie omgeving, verouderde camping

J
26-7-2014

Via touroperator een stacaravan geboekt bij El Bahira. Ontvangst en begeleiding van touroperator bijzonder vriendelijk en goed. Stacaravan was zeer jong en van prima kwaliteit. Opstelling van de stacaravans was niet erg ruim en had leuker gekund - er staan ook andere aanbieders op het park die wel leuke/ruimere opstellingen hadden. WiFi werkte geen enkele keer, reken op extra kosten als je toch "connected" wil zijn! Camping is verouderd maar niet verwaarloosd. Snorkelen is geweldig, mits de zee rustig is en er niet teveel kwallen zijn. Zorg voor bootsschoenen of flippers. Animatie aan het zwembad is alleen in Italiaans en muziek veel te hard. De lokale DJ kan helaas niet zingen maar weet dat zelf niet ;-) in het weekend zijn er veel Italiaanse families die luidruchtig aanwezig zijn. Honden zijn helaas toegestaan, niet in de stacaravans maar wel op het park.

Met name door de mooie ligging een prima vakantie gehad maar volgende keer gaan we weer voor iets kleinschaligers.

zalige camping ,dicht bij alle faciliteiten

Mulkens Werner
14-7-2014

zeer goed gelegen accomodatie ,dichtbij de zee alsook zwembad,restaurants en andere ,zoals winkels e.d op korte afstand van de camping en op de camping zelf te vinden.touroperator personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.Zeer proper en fijn om met de kinderen naartoe te gaan

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014