Zoover
Appartement Eleni Holiday Village

Appartement Eleni Holiday Village

Appartement
7,9

Leuk!! alleen die Russen.......

maurice
11-6-2013

Schone maar wat gedateerde appartementen. Eten is prima! personeel erg vriendelijk! Goede bus verbinding naar strand en haven! Prachtig uitzicht!

Jammer dat de entertainment veel hetzelfde is. Na 2 avonden bingo ben je er wel klaar mee. Ook is het compleet overgenomen door de Russen. Personeel is deels ook Rus en zelfs de Karaoke is Russisch. Ben na deze vakantie zeker geen Rus fan! Zeer associale mensen. Dat is jammer, personeel geeft dat ook aan dus hoop dat ze daar wat aan gaan doen!

Wel een heerlijke vakentie gehad!

Goede plek wel gedateerde accomodatie

Rens
26-5-2013

Niet heel ruim opgezet complex, alle appartementen gebouwen staan dicht op elkaar. Voordeel iedereen dicht bij het zwembad. Inrichting appartement met echt oude spullen die niet allemaal even goed meer werken. Er schijnen overigens luxe en minder luxe appartementen te zijn, wij zaten blijkbaar in een oud appartement. Kinderanimatie in mei vakantie minimaal, overdag niets s'avonds af en toe kort kinderdisco. Ook het bij andere recensies genoemde al la carte eten bij het zwembad is vervallen. Eten over het algemeen wel prima. In complex veel Engelsen en Russen die zich overwegend netjes gedroegen.

Heerlijke plek met veel mogelijkheden

Tilly
20-10-2012

Functionele appartementen die goed schoon worden gehouden. Iedere dag schone handdoeken ondanks de mededeling dat dit alleen wordt gedaan als de handdoek op de grond ligt. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Als je iets mist wordt het direct in orde gemaakt indien mogelijk. Het restaurant is goed maar erg gericht op de Engelsen. Brood was hier wat minder. Aanrader is om i.p.v. te lunchen wat later te snacken. Dit wordt vers bereid en is heel smakelijk en a la carte. 's Avonds heb je dan voldoende aan het buffet. Na een week wordt de menukaart weer herhaald. Animatieteam doet haar best om iedere keer iets anders te verzinnen. Vanaf de ligweide is het uitzicht over de zee schitterend. Minpuntje is dat je moet betalen voor de WIFI, € 5,00 voor 90 minuten. Met de bus is overal voor een leuk bedrag te komen. De haven is gezellig met leuke gelegenheden waar je gratis gebruik kunt maken van WIFI. Voorjaar is de ideale periode om daar te verblijven. Heerlijke vakantie gehad.

Gezellig en kleinschalig. Vriendelijk personeel!

Jet Haas
28-12-2011

Wij hebben 8 dagen echt lekker vakantie gehad, prima appartement, met lekker ontbijt in het restaurant, zelf te kiezen lunch op het gezellig gedekte buitenterras bij het zwembad. 's Avonds heerlijk dineren in het restaurant. Superleuk programma voor kleine kinderen van kidsworld (disco, bingo, beachvolleybal, jeu de boules enz enz,)er is een pooltafel, mogelijkheid tot safari in Jeep (aanrader), wij gingen lopend naar Sandybeach om van het strandje te genieten (20 min.lopen) verder lekker zwembad bij het appartement met goede ligbedden. Paphos goed bereikbaar met de bus (1 euro pp). Ook leuk is met de bus naar Coral beach (1 euro pp) strandbedjes huren en genieten maar.

Aangename rustige vakantie!

Patricia
13-10-2011

Bij aankomst was de ontvangst vriendelijk. Het personeel is zeer behulpzaam en doen hun uiterste best om u een zeer aangename vakantie te bezorgen. De ligging is rustig (6 km van Paphos) Is perfect te doen te voet (via wandelpad langs de kustlijn) ongeveer anderhalf uur stappen, of openbaar vervoer(bus) vraag om een dagticket (2 euro).

Zeker zijn prijs kwaliteit waard, ALL IN formule is geldig tot en met de laatste minuut van uw verblijf. Kamers zijn basic maar ruim (individuele airco). Er was voldoende keuze aan eten voor de week waarin wij verbleven. Wij reizen heel veel en zouden volgend jaar zeker willen terug gaan, wat wij in normale omstandigheden niet doen.

prijs kwaliteit ok, echter geen 4*

Johan en Dina
3-10-2011

hotel is nogal afgelegen maar er is een bus in de buurt, op ongeveer 1 km stappen.

netheid van de kamers was redelijk doch niet uitmuntend.

lekker eten doch weinig keuze, dus eerder een goed driesterren hotel dan een viersterrenhotel.

Gereisd Met partner in september 2011

Ging heel goed, lekker ontbijtje hoor!

Marian
22-9-2011

Eleni Village Paphos is een rustig appartementencomplex met 's avonds entertainment maar daar zijn wij niet bij geweest. Mooi zwembad, zeer ruime kamer.

Het ligt niet centraal maar wij hadden een huurauto, dan ben je met 10 minuten in het centrum / strand / haventje. Zeer behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in september 2011

Mooi rustig hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maurice
5-9-2011

Wij zijn net terug van een mooie vakantie in Eleni. Het hotel was goed, rustig en wel wat afgelegen. Als je iets wilt ben je aangewezen op de taxi of de bus. Bus is trouwens super goedkoop.

Verder eten en drinken is goed. Snacks bij de beachbar, wel jammer dat dit niet mogelijk is van 12.30 tot 15.00uur. Maar heerlijke tosti's gegeten. En Andri het meisje achter de beachbar doet haar werk heel goed. Jammer dat niet iedereen dat ziet.

Na een aantal dagen gaat dit eten uiteraard ook vervelen, maar waar is dat niet bij AI????????? Of je moet echt een super de luxe hotel nemen. Een optie is om te gaan eten bij St. Georgio net naast het kerkje. Erg lekker en absoluut niet duur.

Kortom een prima vakantie gehad.

Wij vonden echter 11 dagen wel genoeg, want het was eigenlijk te warm om iets te ondernemen. Dus na 11 dagen zwembad wouden wij graag naar huis.

super-leuk hotel/appartementen

Angelique
6-8-2011

Dit is voor ons een geweldige accommodatie omdat je heel ruime appartenten hebt en dat in combinatie met het all-inclusive concept. De appartementen zijn super-ruim en helemaal top is de airco die je per kamer apart kunt regelen. het zwembad is aan de warme kant maar als je wat af wilt koelen kun je naar het strandje beneden wandelen waar je een frisse duik in zee kunt maken. De animatie van Kidsworld doet echt hun best, je hebt geen kind aan de kids. Ook de mensen van de bediening en de receptie zijn super, heel vriendelijk. Complex ligt rustig maar als je wil ben je met de bus die voor de deur stopt zó in Paphos. Echt een aanrader!

Heerlijke vakantie!

Fam. Laan
31-7-2011

We zijn zojuist teruggekomen van een twee weekse vakantie van Eleni Holiday Village. We hebben het erg naar ons zin gehad daar. We zaten in een appartement met zeezicht. Het appartement is eenvoudig maar verder goed ingericht. Het is ruim met keuken en 2 flatscreentv's met dvd speler. Er is meer dan voldoende entertainment overdag en 's avonds. Je kan naar Paphos met de locale bus (15 min) en een dagkaart kost 2 euro en kinderen t/m 12 jaar zijn gratis. Ook de meiden van kidsworld hebben er echt een feestje van gemaakt voor de kids, Inge en Lenneke bedankt voor alles, onze 3 kinderen hebben het super bij jullie gehad. De jongste mist kiki en de kinderdisco!Het hotel is geen massacomplex maar juist relatief kleinschallig en knus. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer gastvrij. Het all inclusive is zeer goed verzorgd met een uitgebreid ontbijt, het middageten kan naar eigen keuze van de kaart besteld worden en het avondeten is ook zeer uitgebreid en gevarieerd.Echt een aanrader!