Zoover

2007

Geweest van 15 t/m 29 juni

Rob
19-7-2007

Geweest van 15 t/m 29 juni. Schitterd hotel, zeer vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Het strand is net een ansichtkaart, zo mooi. Altijd plaats op het stand met parasol.

1 minuut lopen voor de bus die je voor $2,50 retour naar Oranjestad brengt.

Ga zeker terug naar Aruba en zeker naar het Bucuti hotel.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn er geweest van 02 tot 09 mei 2007 voor ons Kamer

Huwelijksreis
8-6-2007

Wij zijn er geweest van 02 tot 09 mei 2007 voor ons huwelijksreis. Kamer is perfect,schoon. Lekker groot bed. Water uit de kraan smaakt nog beter als hier in Nederland!! Aruba is het enige land in de Carabieen dat drinkwater uit de kraan heeft!! Lekker aan het mooie strand.Aardig personeel. Ontbijt heel gevarieerd alleen ontbrak het eitje voor mij. Strand is een oase van schoonheid en rust. Alleen maar koppels tussen de 30 en 90. Verder kun je via de balie goedkoop een jeep huren.(212 euro voor 5 dagen(aanrader:wel een jeep Wrangler) In de avond lekker in Oranjestad gaan eten. 5 min met de auto en heel goedkoop. The Paddoch is een aanrader

erg mooi en verzorgd hotel vriendelijk personeel en erg t

ing en ferry
8-6-2007

erg mooi en verzorgd hotel

vriendelijk personeel en erg behulpzaam.mooie ligging direkt aan t strand en rustig.mogen geen jongeren onder de 18 in dus rustig hotel.het hotel zit naast een strook andere hotels waar ook restaurant zitten en waar je gewoon kunt reserveren.eiland is erg warm en mooi.oranjestad is erg leuk om te winkelen en ergens n hapje te eten.in het amerikaanse gedeelte ook erg mooi en leuke restaurants.ik zou zelf absoluut niet gaan voor een hotel daar.wordt momenteel erg veel gebouwd en is erg lawaaierig.beter in t rustige gedeelte want je kan zo met de bus.(niet duur en je komt overal)zowel naar oranjestad met gemak als t amerikaanse gedeelte.al met al is bucuti ook echt n aanrader.t eten is erg lekker.jeep safari gedaan was ook heel erg leuk met arubaanse erik(ned. sprekend).heel grappig en je ziet wat van t eiland.

prima hotel , mooie ligging, kom er beslist nog eens terug

m.j.kalee
28-4-2007

prima hotel , mooie ligging, kom er beslist nog eens terug.

Gereisd Anders in april 2007

Super accommodatie! Wij verbleven hier in novemeber 2006

lia en paul
12-2-2007

Super accommodatie! Wij verbleven hier in novemeber 2006. Aan een heel mooi breed strand met genoeg bedjes en parasols. Zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt buffet is redelijk goed, alles is aanwezig, alleen voor extra's zoals bv. een eitje moet je extra betalen.

Eten bij Pirate's Nest is goed. Het zijn alleen geen pizzeria prijzen, maar dat is net wat je wil. Als je leuk en voordelig wilt eten, kun je ook een stukje verderop terecht bij Tulip. Leuk restaurant, waar vroeger een mariniers afdeling zat.

Zelf hadden we geboekt voor de Tara Suites, deze liggen in een apart gedeelte gelijk aan het strand met frontaal zeezicht. Super kamers, zeer ruim met groot apart zitgedeelte. Tevens heb je hier een eigen receptie en een eigen ontbijtruimte.

Bij dit hotel is het tevens mogelijk om gratis gebruik te maken van internet.

In een woord, geweldig

Fantastische vakantie gehad, mede door de accomodatie! een

Reizigers
21-12-2006

Fantastische vakantie gehad, mede door de accomodatie! Super hotel, alle lof!

Zeker een aanrader! Kamers zijn mooi, schoon en sfeervol modern. Magnetron op de kamer, koffiezet apparaat, eigenlijk van alle gemakken voorzien. Niet aan te raden met kinderen, zijn geen voorzieningen voor.

Gereisd Anders in december 2006

In de herfstvakantie 2006 waren wij in Bucuti

Marion Kerklingh
3-11-2006

In de herfstvakantie 2006 waren wij in Bucuti. Het enige vervelende aan deze vakantie was de vlucht(veel te kleine stoelen bij KLM).Verder niets dan lof over dit heerlijke hotel. Heel aardig personeel. Het eten in the Pirats Nest vonden wij niet zo geweldig, wij aten vaak aan de overkant bij Bob's Pizza (goedkoper en de stoelen zitten beter).Wij boekten deze vakantie bij Palmboom.nl en waren daar ook heel tevreden over.

wij zijn van 17-03-2006 t/m 31-03-2006 naar Bucuti geweest

E Notenboom/H.J.Bik
10-4-2006

wij zijn van 17-03-2006 t/m 31-03-2006 naar Bucuti geweest.Ik kan het iedereen aanraden,het is gewoon fantastisch.Wij zijn verschillende malen op Aruba geweest,maar bij Bucuti is het echt thuis komen.Het hotel staat onderleiding van Nederlands teintje,dus niets te klagen alles klopt tot aan de puntjes.Gaat zo door,en ik weet zeker dat we terug komen.

Hoewel ik sinds 1996 niet meer in Bucuti was heb ik een

A.den Boer en N.den Boer-v.d.Oever.
3-8-2005

Hoewel ik sinds 1996 niet meer in Bucuti

was heb ik een uitstekende ervaring.

Sinds de bouw van Bucuti hebben mijn man

en ik 2x per jaar er gelogeerd.In totaal

waren wij 42x op aruba en bij de 40ste

keer werden we door Bucuti met een grote

limosine van de luchthaven gehaald.

Ik heb heel goede herinneringen aan de service en bizonder aan Jetty die altijd

voor ons klaar stond

Hoop volgend voorjaar weer naar Bucuti

te komen.

N.den Boer

Wij zijn in februari naar bucuti geweest, een kamer met op

Petra van der Velden
30-7-2005

Wij zijn in februari naar bucuti geweest, een kamer met uitzicht op zee, s'ochtends ontbijt met champagne. Helaas zijn er over het algemeen veel oudere mensten in dit hotel, maar onze dochter van 9 vermaakte zich goed in het zwembad.

Een klein minpuntje op de dag van vertrek was er geen kamer meer ter beschikking om te douchen, dit moesten we doen in een openbare douche.