Zoover

Hotel Bucuti & Tara Beach Resort

Wij zijn van 13-3 t/m 27-3 2008 voor de tweede keer naar

E.Notenboom
22-4-2008

Wij zijn van 13-3 t/m 27-3 2008 voor de tweede keer naar Bucuti geweest,wat wij weer als een goddelijke vakantie hebben ervaren.Er is ook niets op aan te merken aan dit goed georganiseerde hotel.Het is op alle punten een dikke tien waard.De service,ligging en gastvrijheid is een warm thuis komen!CHAPEAU!

Gereisd Met partner in april 2008

we zijn er geweest voor onze huwlijksreis en het beviel is

peppi
27-12-2007

we zijn er geweest voor onze huwlijksreis en het beviel ons super

ligging is direct aan het strand service is goed kamers zijn goed mooi en schoon

hotel is geen druk en te groot hotel dus rustig genoeg voor een mooie huwlijksreis

zee/oceaan is iets te ruw aan deze zijde maar goed te doen

een plaats om terug te keren dat zeker

nadeel is dat er eigenlijk geen activiteit is na 20.00 de bar is een saaie bedoening maar darvoor zijn er talloze gelegenheden in de buurt waar het wel heel erg gezellig is

Behalve de mooie ligging en de ruime kamers kan ik weinig

Andreas en Monica
15-9-2007

Behalve de mooie ligging en de ruime kamers kan ik weinig positiefs vertellen over deze accomodatie. Naar verhouding veel te duur voor wat geboden wordt. Met name het eten viel ons zwaar tegen!

Gereisd Met partner in september 2007

Mijn man en ik zijn op 1/09/2005 getrouwd in Bucuti op het

Martine Goevaerts
22-7-2007

Mijn man en ik zijn op 1/09/2005 getrouwd in Bucuti op het strand. Onbeschrijfelijk. Het strand was versierd met bloemen en kaarsen, er was champagne, taart, alles erop en eraan.

Minpuntje: er waren net grote renovaties van kamers aan de gang, aan de overkant van de onze. Maar ja dat moet nou eenmaal ook gebeuren.

Personeel echt ongelooflijk behulpzaam. Gratis auto mogen gebruiken toen mijn man plots zeer ziek werd en naar het hospitaal moest. Kadootje voor hem op de kamer en de laatste dag toen hij nog steeds ziek was mochten we de kamer gratis hebben tot we in de namiddag naar de luchthaven moesten.

Wij gaan zeker nog terug!

Geweest van 15 t/m 29 juni

Rob
19-7-2007

Geweest van 15 t/m 29 juni. Schitterd hotel, zeer vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Het strand is net een ansichtkaart, zo mooi. Altijd plaats op het stand met parasol.

1 minuut lopen voor de bus die je voor $2,50 retour naar Oranjestad brengt.

Ga zeker terug naar Aruba en zeker naar het Bucuti hotel.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn er geweest van 02 tot 09 mei 2007 voor ons Kamer

Huwelijksreis
8-6-2007

Wij zijn er geweest van 02 tot 09 mei 2007 voor ons huwelijksreis. Kamer is perfect,schoon. Lekker groot bed. Water uit de kraan smaakt nog beter als hier in Nederland!! Aruba is het enige land in de Carabieen dat drinkwater uit de kraan heeft!! Lekker aan het mooie strand.Aardig personeel. Ontbijt heel gevarieerd alleen ontbrak het eitje voor mij. Strand is een oase van schoonheid en rust. Alleen maar koppels tussen de 30 en 90. Verder kun je via de balie goedkoop een jeep huren.(212 euro voor 5 dagen(aanrader:wel een jeep Wrangler) In de avond lekker in Oranjestad gaan eten. 5 min met de auto en heel goedkoop. The Paddoch is een aanrader

erg mooi en verzorgd hotel vriendelijk personeel en erg t

ing en ferry
8-6-2007

erg mooi en verzorgd hotel

vriendelijk personeel en erg behulpzaam.mooie ligging direkt aan t strand en rustig.mogen geen jongeren onder de 18 in dus rustig hotel.het hotel zit naast een strook andere hotels waar ook restaurant zitten en waar je gewoon kunt reserveren.eiland is erg warm en mooi.oranjestad is erg leuk om te winkelen en ergens n hapje te eten.in het amerikaanse gedeelte ook erg mooi en leuke restaurants.ik zou zelf absoluut niet gaan voor een hotel daar.wordt momenteel erg veel gebouwd en is erg lawaaierig.beter in t rustige gedeelte want je kan zo met de bus.(niet duur en je komt overal)zowel naar oranjestad met gemak als t amerikaanse gedeelte.al met al is bucuti ook echt n aanrader.t eten is erg lekker.jeep safari gedaan was ook heel erg leuk met arubaanse erik(ned. sprekend).heel grappig en je ziet wat van t eiland.

prima hotel , mooie ligging, kom er beslist nog eens terug

m.j.kalee
28-4-2007

prima hotel , mooie ligging, kom er beslist nog eens terug.

Gereisd Anders in april 2007

Super accommodatie! Wij verbleven hier in novemeber 2006

lia en paul
12-2-2007

Super accommodatie! Wij verbleven hier in novemeber 2006. Aan een heel mooi breed strand met genoeg bedjes en parasols. Zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt buffet is redelijk goed, alles is aanwezig, alleen voor extra's zoals bv. een eitje moet je extra betalen.

Eten bij Pirate's Nest is goed. Het zijn alleen geen pizzeria prijzen, maar dat is net wat je wil. Als je leuk en voordelig wilt eten, kun je ook een stukje verderop terecht bij Tulip. Leuk restaurant, waar vroeger een mariniers afdeling zat.

Zelf hadden we geboekt voor de Tara Suites, deze liggen in een apart gedeelte gelijk aan het strand met frontaal zeezicht. Super kamers, zeer ruim met groot apart zitgedeelte. Tevens heb je hier een eigen receptie en een eigen ontbijtruimte.

Bij dit hotel is het tevens mogelijk om gratis gebruik te maken van internet.

In een woord, geweldig

Fantastische vakantie gehad, mede door de accomodatie! een

Reizigers
21-12-2006

Fantastische vakantie gehad, mede door de accomodatie! Super hotel, alle lof!

Zeker een aanrader! Kamers zijn mooi, schoon en sfeervol modern. Magnetron op de kamer, koffiezet apparaat, eigenlijk van alle gemakken voorzien. Niet aan te raden met kinderen, zijn geen voorzieningen voor.

Gereisd Anders in december 2006