Zoover
Hotel Bucuti & Tara Beach Resort

Hotel Bucuti & Tara Beach Resort

Perfecte plek om te ontspannen

Deniz Erdem
12-10-2009

Het hotel Bucuti in Aruba was super wij waren daar voor 6 dagen maar deze dagen waren onvergetelijk.

De medewerkers van het hotel waren super vriendelijk elke dag was je kamer weer schoon en wel.

De ligging van hetel is super goed 2 min van het strand, mooi zwembad en goed ontbijt.|

Als je naar het centrum wilt kun je dat het beste doen met de Taxi standaard prijs van een taxi is 9 us dollar (omgerekend 4 euro)

Cortom een echte aanrader !!

Ik zeg DOEN!!

Super, in alle opzichten !

C. Leenheer
14-7-2009

Wij komen al meer dan 20 jaar op Aruba en vinden Bucuti Beach Resort absoluut het beste hotel op het eiland.

Gereisd Met partner in mei 2009

Super hotel

Q en C
9-7-2009

Wij waren ook in dit hotel voor een bruiloft op Aruba.

Het personeel is vanaf het moment dat je binnenkomt tot het moment dat je weggaat bijzonder hulpvaardig en ontzettend vriendelijk.

De kamers zijn schoon en netjes en het strand is echt het mooiste stuk strand van Aruba.

Een auto is wel handig, maar vlakbij kun je ook lekker eten.

Het eten van het hotel is goed, maar niet uitmuntend!

Een geweldige vakantie gehad op een loplokatie. Echt een paradijsje!

idyllische lokatie

B&M
8-7-2009

Bucuti Beach was boven onze verwachting. We verbleven met een grote groep in het hotel i.v.m. een bruiloft. Het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt op het terras aan het strand is een belevenis op zich. Het hotel ligt aan het mooiste deel van het strand. We hebben lekker gegeten in The Pirate's Nest (het restaurant). Meerdere goede restaurants in de naaste omgeving. We gaan zeker terug naar Bucuti Beach.

Een vakantie om nooit te vergeten!

Desiree en Peter Heinhuis
7-2-2009

Wij zijn in september 2007 (huwelijksreis) en in augustus 2008 in dit hotel geweest. Wie van rust (het is geen familiehotel), vriendelijk personeel, wit strand en een prachtige blauwe zee houdt moet echt voor dit hotel kiezen. Wij zijn al vaker op Aruba geweest, maar de vorige hotels waar wij logeerden kunnen hier niet aan tippen! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn ook erg netjes en willen je overal mee helpen. Een klein nadeel is de prijs van het diner. Dit is echt te duur voor hetgeen je te eten krijgt. De overige maaltijden zijn wel prima verzorgt. Ga 's avonds lekker naar de pizzeria aan de overkant of lekker eten in Oranjestad. Een auto huren is wel een must want je zit hier een beetje afgelegen (er zijn andere hotels, de pizzeria, een casino en een subway, maar daar houdt het dan ook mee op). Je krijgt er geen spijt van wanneer je dit hotel kiest!

Geweldige accomodatie prachtige ligging

B.J.Martens
11-9-2008

We zijn twee keer bij bucuti geweest,beide keren de eerste twee weken van maart in 2007 en 2008.

Het is voor ons beide kereneen geweldige vakantie geweest, voornamelijk door het prachtige strand het vriendelijke personeel dat erg behulpzaam is en het heerlijke eten bij sunset in het pirates nest gelegen op het strand met prachtig zicht op caribische zee.

Wij komen dan ook zeker nog 'n keer terug.

Dat doen we nog eens!

Marjon
23-8-2008

Een heerlijk hotel aan een prachtig strand! Lekker rustig ook. Er was overal altijd plaats terwijl het hotel toch steeds zo goed als vol zat. Het ontbijt is goed; voor iets warms moet je bijbetalen. Prijs/kwaliteitverhouding diner voldoende. Maar misschien zijn we wel verwend geworden door de andere goede restaurants elders op het eiland! Op loopafstand van het hotel ligt Matthew's. Zeker het proberen waard! Mmm...

Wij zijn 06

Danielle&Edwin
21-6-2008

Wij zijn 06.06.08 geweest. Het is een prachtig en modern resort en ook het strand is geweldig. Toen wij gingen was het erg rustig. Voor mensen die rust zoeken is het ideaal. Je zit met de bus in 5 minuutjes in Oranjestad.

Het enige minpuntje is dat de kamers een beetje gehorig zijn (en dat met al die honeymooners :) )

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Fantastisch hotel!! Mooie schone kamers, ligging aan het

judith kok
17-6-2008

Fantastisch hotel!!

Mooie schone kamers, ligging aan het strand dus 's morgens voor het ontbijt al even een duik in de zee.

Personeel zeer vriendelijk.

Veel amerikanen en "honeymooncouples"... hier moet je niet allergisch voor zijn want er is geen ontkomen aan ;-) Geldt waarschijnlijk voor alle hotels op Aruba.

Wij hebben echt genoten van dit hotel en zijn zeker van plan najaar weer terug te gaan voor een weekje relaxen.

Mijn echtgenote en ik hebben onze 20ste in dit knappe goed

Walter Callebaut
27-4-2008

Mijn echtgenote en ik hebben onze 20ste huwelijksverjaardag in dit knappe hotel gevierd. Knappe kamers, vriendelijk personeel, goed gelegen, prachtig strand, lekker eten, ... kortweg: PARADIJS! Het was oorspronkeleijk bedoeld als een eenmalige trip, maar wij gaan zéker terug! Dit is gewoonweg super genieten. Ook Aruba heeft alle troeven: heel het jaar door zalig weer, lieve mensen, leuke muziek, goeie restaurants, ... een aanrader!