Zoover

Hotel Bucuti & Tara Beach Resort

Op en Top!! Paradijs!

Anoniem
28-11-2010

Een korte verblijf gehad, en zeer aangenaam!

Nog nooit eerder op Aruba geweest, maar dit was echt sensationeel!! Prachtige accommodatie ( Tara suites) en zeer vriendelijke mensen

Wij gaan zeer zeker terig ( al geboekt ook!)

Gereisd Zakelijk in november 2010

Romantische bestemming

Daniella De Rop
15-9-2010

Bucuti Beach hotel & Tara Suites is een aanrader voor een romantische vakantie ! Vooral geschikt voor koppels zonder kinderen (in Tara Suites zijn kinderen niet toegelaten).

Men kan 's morgens ontbijten op het strand met de voeten bijna in het zand ! Enig minpunt waren de vele vogels die je bord leeghalen van zodra je je rug keert. Voor diegenen die dit als storend ervaren, kan er ook binnen ontbijt genomen worden. Men heeft de mogelijkheid om 's avonds te dineren op het strand onder een privé hutje bij kaarslicht ! De kamers in de Tara Suites zijn werkelijk heel groot en mooi met een apart salonnetje en alle kamers met zeezicht. Voor diegenen die niet op het resort willen dineren, zijn er voldoende restaurants in de omgeving.

Het hotel is gelegen bij Eagle Beach, één van de mooiste stranden van Aruba. Oranjestad is bereikbaar met het openbaar vervoer of men kan zelfs te voet via het strand er naartoe wandelen. Absolute aanrader voor een rustige vakantie !

Paradijsje!

ShyaMie
26-6-2010

Super hotel, gelegen aan het allermooiste strand van Aruba. Veel ruimte en privacy op het strand. Prachtig zwembad met loungebedden. Personeel is zeer vriendelijk, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime, luxe kamers. Gelegen in het laagbouw gedeelte Eagle Beach, tussen Palm Beach (5km) en Oranjestad (6km) in. Alles eenvoudig te bereiken per bus (rijden zeer regelmatig, elk kwartier!), taxi of huurauto. Enig nadeel van dit eiland, het is zo Amerikaans! Jammer dat je alle fastfood ketens op dit kleine eiland meerdere malen tegenkomt. Dit is zeker ten nadele van de Arubaanse/Caribische sfeer.

Heel mooi resort met zeer vriendelijk personeel

k&e
7-6-2010

hier geweest voor honeymoon.

kamers zijn prima, resort is heel fraai. schitterend strand met rieten parasols en voldoende ligstoelen met handdoekservice en met het plaatsen van een rode vlag wordt je drankje of lunch naar je ligstoel gebracht.

ontbijt is echt prima qua uitgebreid assortiment en smaak.

leuke bar aan het strand om cocktails te drinken en andere gasten te ontmoeten,

personeel is net als rest bevolking Aruba heel erg vriendelijk (en niet gemaakt vriendelijk).

het is een heerlijk resort zonder all-inclusivetaferelen, zonder animatieteams en zonder kinderen. Zoek je wel drukte in het resort en directe omgeving dan kun je beter de een van de hoogbouwhotels nemen. maar Bucuti heeft een prachtige ligging en drukte heb je in no time opgezocht met huurauto of taxi. En het ligt wat dat betreft mooi tussen de hoogebouwhotels enerzijds en Oranjestad anderzijds in.

perfect voor rustzoekers

attie karrenbelt
5-4-2010

Een waar paradijs aan het mooiste strand van Aruba, wie niet in de drukte wil vertoefen doer er goed aan hier te boeken, met kinderen niet aan te raden maar gezellig met zijn tweeen of een ander stel werkelijk super. Breed echt hagelwit strand. Het eten is niet goedkoop maar wel helemaal super. een dagje een jeep huren en wat rondtoeren is goed te doen en zeker een aanrader.

Wij waren hier rond oud en nieuw en gaan hier zeker terugkomen.

Attie Karrenbelt

Een aanrader

K. Vijzelaar
16-1-2010

Wij logeerden in januari 2010 7 dgn in Bucuti. Wie van rust, klantvriendelijkheid en een ruime, doch intieme opzet houdt, moet hier boeken. Wie van reuring of entertainment houdt, moet hier niet boeken. Ontbijt is goed verzorgd, lunch en dinerkaart beperkt. Ga eens eten bij het naastgelegen French Steakhouse in Manchebo hotel of haal een broodje Subway aan de overkant. Bucuti hotelpersoneel heeft 1 doel, jou een superrelaxte, onvergetelijke vakantie bezorgen. Dat is hun bij ons zeker gelukt.

Het stukje paradijs op Aruba!

E.Notenboom
10-1-2010

Kan het toch niet laten,om nog een klein stukje over Bucuti/Tara Beach te schrijven.Wij zijn afgelopen maart 2009 voor de 3e keer geweest,en gaan a.s. april er weer heen.Waarom veranderen als alles klopt,tuurlijk hebben wij gedacht nou eens wat anders,maar als je alles bekijkt en ervaart,wat wil je nog meer op dit stukje paradijs met een voortreffelijk hotel waar alles klopt en overtreft!

Rustgevend

Katharine Wullaert
10-11-2009

Wij zijn net terug van een 10-daagse reis op Aruba met verblijf in Bucuti. Het personeel is heel vriendelijk, de superruime kamers worden heel netjes onderhouden. Het ontbijt is op zijn Amerikaans en na 9 dagen mag het wel eens iets anders zijn. Diner aan het strand was super romantisch maar weinig keuze op de menukaart. Genoeg keuze van andere restaurants in de buurt, Giorgio's is aan te bevelen. Als je op zoek bent naar een bestemming om tot rust te komen en lekker te niksen is dit zeker aan te bevelen.

ontzettend mooi hoog service gehalte

marie-claire
8-11-2009

wat een mooi hotel is dit met een perfecte ligging

Ideaal voor pas getrouwde stelletjes. Zo romantische uitstraling heeft het hotel en na mijn idee mooiste strand van Aruba

Service gehalte is erg hoog. ontvangst met persoonlijk kaartje en flesje wijn en toast. ook bij de congiege hoef je het maar te vragen en ze regelen het voor je alle tijd en moeite

Wil je een feest vakantie dan moet je hier echt niet naartoe gaan

Maar een romantische vakantie dan is dit een klasse 1

Beste hotel van Aruba als je rust zoekt

Pieter en Catherine
18-10-2009

Wij zijn hier ruim 2 weken verbleven. Dit hotel heeft een prachtig strand, met name de ruimte tussen de parasols en ligbedden vond ik super, lekker je ligbed meedraaien met de zon zonder dat je meteen op je buurman zit. Nadeel is dat er veel mensen die een strandwandeling maken crashen bij de ligbedden van bucuti en hier word niet tegen opgetreden. Wij hadden enkel ontbijt geboekt en over het diner in dit hotel kan ik dus niet oordelen, het ontbijt vond ik tegenvallen, erg summier. Dit wordt dan weer goedgemaakt doordat je heerlijk buiten zit te eten bij het strand. Wat ik erg prettig vond was de rustige sfeer in dit hotel. In tegenstelling tot de highrise hotels waar de bezetting erg hoog is met veel luidruchtige Amerikanen. Het hartje dat je op je deur krijgt voor je honeymoon vond ik erg aandoenlijk. Service is trouwens uitmuntend!