Zoover
Hotel Creta Beach (+bung.)

Hotel Creta Beach (+bung.)

Hotelstersterster
7,1

Heerlijke vakantie.

Vier vrienden
2-10-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Creta Beach. Mooi park met bungalows. Heel vriendelijk personeel en een geweldig annimatie team. Lekker eten .Iedere avond was er wel iets te doen.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Prima en leuk.

Gerwin
9-8-2019

Ik weet niet zo goed waar de reviews op zijn gebaseerd, maar dit is een prima all-inclusive hotel. Het is wat rustiger gelegen (vlakbij het vliegveld)met een prima zwembad en strandstoelen. Zelfs in het hoogseizoen zijn er stoeltjes genoeg. Het eten is afwisselend genoeg en het personeel is erg klantvriendelijk. Natuurlijk heb je kans dat bij een buffet het eten wat kouder is, dat is overal. Een wat minder punt: animatie is in het Frans en persoonlijk vind ik het verblijf wat minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen (bijvoorbeeld geen glijbanen) of oudere jeugd die echt vermaakt wil worden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Dit nooit meer

Bieke arnauts
14-6-2019

Creta beach hotel , voldoet niet aan de voorgestelde folder. Animatie team gedraagt zich hautain en helemaal niet vriendelijk. Wanneer we vragen om muziek iets te minderen krijgen we als antwoord dat we maar op het strand moeten gaan liggen. Beleefd is anders. Gisteren kregen we zelfs geen drankje voor het diner omdat deze uitsluitend voor vaste klanten bedoeld zijn. Zever in pakjes.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prijs kwaliteit was TOP!

Patrick
13-11-2018

Prima hotel! Niet te groot en rustig gelegen. Het buffet was niet zo uitgebreid maar zeker meer als voldoende! Het eten was wel van zeer goede kwaliteit!! Dranken waren niet zo uitgebreid vermits All in formule. Cava of prosecco was dan vanaf 18u te verkrijgen. Dat was spijtig.

Gereisd Met partner in november 2018

Aanrader

Guido C.
20-11-2017

CB heeft een goede ligging, voor wandelaars ligt Heraklion op een boogscheut van het hotel. Er zijn weinig uitstappen voorzien en het beste is voor enkele dagen een autootje huren om het oostelijk deel van het eiland te bezoeken. We hadden een promokamer maar die viel wel een beetje aan de kleine kant uit. Proper waren ze wel. Vriendelijk onthaal in een spiksplinternieuwe receptie. Het personeel is vriendelijk en je kan er weg in het Engels of het Frans. Het eten was voor elk wat wils, kortweg GOED. De volgende keer opteren we om een hotel te boeken rond Chania om dan het westelijk deel van het eiland te bezoeken.

Prachtige plek, vriendelijk personeel... Genieten

Ate de Jong
23-6-2017

Op aanraden van de commercial manager van een grote reis organisatie hier een kamer geboekt. Helemaal tevreden. Aan het strand met voldoende bedjes, goed eten en kind vriendelijk. Op service vragen word direct gehandeld. Enig minpuntje is dat het main restaurant niet met een rolstoel te bereiken is. (5 treden) Verder top locatie! Would definitly book again!

We komen terug!

Stragier veronique
22-8-2016

Ligging perfect, aan zandstrand centraal op het eiland. Hotel lijkt op vakantiedomein met allin service. Maaltijden heel lekker bereid, personeel super vriendelijk.bungalows goed,wel aan vernieuwing toe.komen volgend jaar terug maar dan in luxe bungalow.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi verblijf

Lies V
19-9-2015

Creta Beach Hotel en bungalow is heel rustig gelegen aan het strand tussen het groen en de palmbomen. Ideaal voor een relaxe vakantie aan het strand of zwembad. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is dagelijks gevarieerd. De kamers zijn proper, dagelijks verse handdoeken. Jammer dat er geen Griekse Mythos-bier wordt geserveerd, maar de minder smakelijk Duits bier. Er zitten meest Duitse en Franse vakantiegangers. Een minpuntje gaat over de animators/-trices. Ze zijn supervriendelijk tegen de Duitse en Franse gasten. Het kost toch geen geld om ook tegen de anderstaligen een 'bonjour' of 'guten tag' te zeggen. De halte vlakbij het hotel om naar Heraklion te rijden. 1,7 euro per rit en deze vooraf aankopen aan de supermarkt. Voor de rest een hotel om aan te raden voor een rustig verblijf;

Proper hotel met mooie tuin a/h strand

Nico
23-6-2014

Mooi en schoon hotel, maar helaas is het eten niet zo goed. Ontbijt valt mee. Lunch en diner zijn niet goed. Vertoont geen samenhang en mist kruiding. Vaak hetzelfde eten. Veel oudere/gepensioneerde Franse groepen. De Franse gasten nemen de strandstoelen in met hun handdoeken. Ook reserveren en blokkeren ze de stoelen op het kleine terras van de bar in de avond. Als gevolg daarvan kunnen de andere gasten hier niet zitten en ben je verplicht om elders te gaan voor een drankje. Mooi strand, maar er zijn meerdere honden aanwezig op het strand (honden vallen de strandverkopers aan). Als je dit hotel boekt, boek het zonder all-inclusive. Alleen ontbijt of halfpension. Veel leuke en goede taverna's in de buurt voor een goede prijs!

kregen gelukkig een echt hotel aangeboden

viele
27-10-2008

Het geboekte hotel ging vervroegd dicht, kregen dit als alternatief,

All-in bestond uit: bier/ouzo/raki/metaxa

en limonade.

cappucino moest betaald worden.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008