Zoover
Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

Hotelsterstersterster
9,4

wij maken zeker publiciteit, want

Paul
8-10-2019

alles was prima!!! super animatieteam!! niets was slecht!!

leuk

gysmon
    8-10-2019

heel lekker eten, leuke zwembaden, mooie kamers

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

mooi schoon hotel, lekker

tess
      8-10-2019

enthousiaste positive personeel,super lekker en gevarieerd eten met groot aanbod

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Met vriendelijke groet,

Mooi hotel met een mooie tuin

J. en D. Golob
        5-10-2019

Het eten smaakt erg goed. Animatieteam is erg vriendelijk en voor alle leeftijden. Mooi hotel met mooie tuin en zwembad. Kamers zijn wel erg gehorig. En niet erg veel te doen in de omgeving.

Met vriendelijke groet,

prima hotel wel ver weg van een stad

c mourik
          4-10-2019

algemeen goed vooral het eten

vriendelijk personeel

Ils
            3-10-2019

harde bedden. personeel erg vriendelijk en doen er alles aan het naar de zin te maken

Aangenaam!

Patrick De Neef
              3-10-2019

Ik heb genoten van mijn vakantie in dit hotel. Aan gezien ik veel in het hotel was (maar 2 maal op excursie geweest) had ik 'all in' genomen en heb mij dat niet beklaagt. Ik heb er genoten van de lunch, cocktails en sangria. De andere maaltijden in het zelfbediening restaurant waren uitgebreid en lekker. Het groot zwembad was aan de achterzijde voldoende diep maar nogal fris. Een prachtige tuin met mooie exotische planten en prachtige bloemen. Vriendelijk personeel en schapeau voor voor het animatieteam die o.a. een prachtige 'broadway show' gebracht hebben 's avonds in het hotel theater zie foto's.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

we hebben alles

nathalie deprez
              30-9-2019

alleds goed het eten sympathiek behulpzaam

Gereisd Alleenreizend in september 2019

nooit meer

Henk van van Balkom
                9-9-2019

ga hier nooit meer naar toe het begint al bij de receptie zeer onvriendelijk bij het snauwen af had een suite geboekt en wat krijg ik een hok met een bed en door een schuifdeur nog een klein hokje met 2 bedjes en een klein balkon waar je tegen bomen aankijkt wij zijn niet moeilijk maar het eten is verschrikkelijk het is koud of lauw maakt niet uit welke tijd je gaat en altijd hetzelfde kun je na gaan als je 15 dagen gaat de drankjes worden verschrikkelijk aangelengd de cola is altijd zonder prik niet te drinken als je daar wat van zegt krijg je hetzelfde glas terug de bedden zijn spijker hard niet goed voor je rug obers die opruimen in het restaurant zijn alleen vriendelijk als je ze een fooi geeft en er zijn mensen die hebben half pension geboekt (gele bandjes) die drankjes zijn wel goed maar die moeten ze zelf betalen let er maar op dit is zonde van mijn geld geweest en over touroperator maar niet te spreken dit nooit meer.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Voor herhaling vatbaar!

Familie W
                27-8-2019

Goed resort, ligt lekker aan het strand! Wij hadden niet de behoefte iets te doen, dus zijn het park niet af geweest. De kindjes (8 en 2 jaar) hebben een super vakantie gehad mede dankzij de glijbanen. (jammer dat ze maar 4 uur per dag open zijn) Kamers zijn niet modern maar zeker schoon, vind ik het aller belangrijkste. We hebben geen ongedierte gezien! Het eten was goed voor ieder wat wils, erg leuk dat er elke avond een ander thema is. Pizza uit de snackbar bij het zwembad zijn heerlijk. Fijn om te merken dat het resort iets doet aan duurzaamheid, geen wegwerp plastic servies ed. Personeel in de restaurants zijn erg vriendelijk, bar personeel daarin tegen een stuk minder attent. Genoeg bedjes voor iedereen, alleen moet je wel om 6:30 je wekker zetten om handdoeken te leggen als je bij het zwembad wil liggen en niet in een van de tuinen :-( Erg jammer dat het hotel hier niks aan doet. Animatie team was erg enthousiast en vriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019