Zoover
Hotel All Seasons Legian Bali

Hotel All Seasons Legian Bali

Hotel
7,7

Goed

Score uit 16 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,5
  • Service8,0
  • Prijs/kwaliteit8,2
  • Eten7,0
  • Kamers7,8
  • Kindvriendelijk7,1
  • Zwembad7,4
  • Hygiëne7,4

8

Geweldig!!

Shaan
10-7-2019
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad7
  • Hygiëne9

Lekker hotel, lief en vriendelijk personeel.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Kahar Salamun, General Manager, 24-7-2019
Thank you for taking time sharing your experience at ibis Styles Bali Legian. We appreciate your feedback on our hotel and service. Your valuable feedback has been noted for improvement. Once again, thank you. We hope to welcome you again in the near future with more enjoyable experience at our hotel.
8

Heerlijk

rc wouters
31-1-2019
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Heerlijk hotel! Goede service en restsurant. Wel een Drukke omgeving maar dat houdt ook in dat winkels, restaurant en strand op loopafstand zijn. Spa is zeker een aanrader

Gereisd Met partner in januari 2019
9

Fantastisch

Urwin A.
27-1-2019
  • Hygiëne9
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Dit hotel is in Legian, vlakbij het strand. Het is een prachtig hotel met zeer goede service. Ondanks het midden in stad ligt, merk je eigenlijk niet zoveel van de drukte erom heen. De kamers waren ruim en schoon. De bedden lagen heerlijk. Het eten van het restaurant was heerlijk en vers bereid. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Gereisd Met partner in januari 2019
8

Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Mirjam
6-10-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad6
  • Eten6
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8

Heerlijk hotel, mooie uitval basis voor uitstapjes en het strand!

Gereisd Met partner in september 2018
Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Mirjam,

Thank you for staying with us. It's a pleasure for us to read that our hotel and service met your expectation. Thank you for taking time sharing your experience at all Seasons Legian Bali. My team and I are looking forward to welcoming you again soon.

Best Personal Regards,

Kahar Salamun

General Manager

8

Fantastisch

Monique Van Dommelen
20-9-2018
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging7

Net terug van een heerlijke vakantie op Bali. Verbleven in Alle Seasons, prima hotel waar wij de kamer een upgrade hadden laten geven. Daardoor beneden een kamer met buitendouche, vlakbij zwembad. Hebben een fijne tijd hier gehad en zeer vriendelijk personeel. Een 👍voor hun allemaal. Hotel in een rustig gedeelte van de straat. In de omgeving prima restaurantjes om te eten en veel winkeltjes. Strand is vlakbij. Hebben in het hotel gegeten met de bbq-avond, goed verzorgd en prima eten. Dit alles met muzikale omlijsting 😊. Gaan hier beslist een keer terugkomen. (Groeten van Richard en Monique, kamer 101).

Gereisd Met partner in september 2018
Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Richard and Monique,

Thank you for your comment. We are delighted to read that you experienced wonderful stay at our hotel. Thank you for taking sharing your feedback. Valuable feedback like yours always be our source of improvement. My team and I are looking forward to welcoming you again. We hope your next stay will be as pleasant as before.

My personal regards,

Kahar Salamun

General Manager

4

Vreselijke vakantie ..

M van Gestel
19-8-2018
  • Hygiëne1
  • Zwembad7
  • Eten3
  • Kamers5
  • Service2
  • Ligging5

Vakantie geboekt 17 dagen bij touroperator,service was geweldig ,

Hotel All Season Resort in Legian. Eerste week alles geweldig ,nadien een grote ellende niet te geloven Bedwantsen ,enorme jeuk ,naar een ziekenhuis ,vakantie naar de knoppen ,mocht een hele dag niet meer op mijn kamer alles met gif gedesinfecteerd, touroperator doet niets meer voor je ..

Gereisd Alleenreizend in februari 2018
Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear M Van Gestel,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the all seasons Bali Legian. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At all seasons, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Kahar Salamun

General Manager

7

Prima voor een verblijf in Legian

Robert
2-6-2018
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne6
  • Zwembad7
  • Eten6
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7

Goed gelegen t.a.v. strand. De omgeving Legian /Kuta is echter voor een kort verblijf prima maar ga vooral rond reizen als je in bali bent. Het binnenland is vele malen mooier.

Hotelkamer is prima. Niet al te groot maar als je dagelijks op pad bent om dingen te bezichtigen groot zat. Dagelijks schoonmaak. Zwembad en ontbijt waren prima. Vriendelijk personeel zoals alle balinezen. Al met al een basic hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding

Gereisd Met partner in mei 2018
Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Robert,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the all seasons Bali Legian. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Kahar Salamun

General Manager


Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


8

Zeer goed hotel

Vincent
31-1-2016
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad10
  • Eten6
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging8

Dit hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand en beschikt over een heerlijk zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle hotelkamers liggen rondom het zwembad. Onze kamer was ruim en zeer schoon.Ontbijt was prima, mocht je in de ochtend al trek hebben in een bord nasi dan kan dat maar gelukkig liggen er ook gewoon broodjes en kan je een eitje laten bakken.

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Vincent,

Thank you for staying with us. It's a pleasure for us to read that our hotel and service met your expectation. Thank you for taking time sharing your experience at all Seasons Legian Bali. My team and I are looking forward to welcoming you again soon.

Best Personal Regards,

Kahar Salamun

General Manager

8

Goed hotel

DS
10-7-2012
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service7
  • Ligging7

Zeer ruime schone kamers. Badkamer is ook prima met goede douche. Leuk (klein) balkon. Prima hotel om te verblijven in Legian. Ongeveer 5 minuten lopen naar het strand. Leuk strand met ligbedden.

Gereisd Met partner in juni 2012
Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear DS,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the all seasons Legian Bali. We are delighted to read your feedback on our hotel and service. We hope your next stay will be more pleasant. We look forward to welcoming you again on your next visit to Bali.

Best Personal Regards,

Kahar Salamun

General Manager

8

Bali, the pace to be

Jan Esman
29-2-2012
  • Kindvriendelijk8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging7

Hotel All Sreasons in Legian ( Kuta) is een mooi hotel, gebouwd in een moderne strakke stijl. Het mist het typisch Balinese. De kamers zijn heel mooi en worden goed bijgehouden. Het personeel is zeer behulpzaam en servicegericht. De ligging van het hotel is een beetje ver van het centrum, maar is toch wel te belopen. Het enige echte minpuntje vinden wij dat het geen hotel is om overdag je te vermaken. Het binnenterrein is bijna helemaal ingenomen door het zwembad, waarbij de weinige strandstoelen vrijwel altijd bezet zijn, door gasten, die op de begane grond hun kamer hebben. Er is geen plekje te vinden, waar je in de schaduw aan het water zou kunnen zitten.

Het ontbijt was prima verzorgd en er was altijd voldoende afwisseling. Het hotel mis prima bevallen, maar wij hebben overdag in andere ressorts ons vertier gezocht.

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Jan Esman,

We do appreciate your time and effort you taking to inform us your feedback during your recent stay with us. Apologize for the inconvenience and your comment are well noted. We value your feedback to measure our performance to be better in the future. Thank you very much for your patronage, hopefully there will be another opportunity for us to serving you again with a better quality service in the near future.

Best Personal Regards

Kahar Salamun

General Manager