Zoover

Appartement

Eenvoudige appartementen

Ruud Driessen
10-8-2018

Rustig gelegen appartementencomplex op loopafstand van grote supermarkt ( 5 min), jachthaven( 7 min ), centrum ( 5 min vanaf de jachthaven) en treinstation ( 15 min ). Het complex ligt aan een steile weg en is dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De inrichting is eenvoudig, dus verwacht geen luxe.

Groot balkon met prachtig uitzicht.

Slechts 1x per week worden de handdoeken verwisseld. Het zwembad is mooi gelegen in een kuil met voldoende ligbedden. Bar met ruime keuze voor een maaltijd is bij het bad aanwezig. Er zijn twee tennisbanen en een kleine speeltuin voor de kinderen. Voor mensen die houden van rust en niet te veel luxe eisen een ideale lokatie om Lagos en de Algarve te verkennen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig genoten, voor herhaling vatbaar!

Fam. Claes
25-7-2018

Groot ruim appartement 6 persoons met 2 slaapkamers, 2 badkamers en groot balkon, alles was netjes en schoon. Park is ruim opgezet met zwembad en zwembadbar. Lagos is goed te voet te bereiken [20 min.) evenals het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima

JBS
1-2-2017

Ruim en compleetvappartement. Lagos en haven makkelijk te belopen. Terugweg wel heuvel op. Een auto is handig om achterland te bekijken en de rest van Algarve. Lissabon en Spanje ook mogelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi

Tonnie en Betsie Jos en Joke Herman en Mariena
16-9-2016

alles was mooi en zeer netjes.

Alleen jammer dat het restaurant bij het zwembad dicht was terwijl het er toch wel druk was en daarom naar de stat moest om te eten of zelf koken.

De weg er naar toe was toch wel steil naar boven (stijging van zeker 30 graden maar kan ook wel 40 zijn.

Maar een taxi kost daar weinig €5.00 per rit.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Prima vakantie gehad.

Gezin
10-8-2016

Verblijf gezin met 2 kinderen (14 en 11 jaar) eind juli - begin augustus 2016: Ruim appartement, fijn en groot balkon. We hadden een fraai uitzicht. Huur auto is nodig om deze mooie omgeving te verkennen.

Minpunten:

- Bar bij het zwembad was gehele verblijf gesloten! Bij navraag bleek hier een andere partij eigenaar te zijn en dat de bar gesloten bleef.

- Receptie was weinig behulpzaam bij het regelen van activiteiten.

- Achterstallig onderhoud; park lijkt op z'n retour. We hadden de indruk dat meerdere appartementen privé eigendom zijn.

Wij hebben er een prima vakantie gehad.

Aanraders in de omgeving: Maia Praia, Ponte da Piedade, Paia Dona Ana, Berg Monchique, lekker eten in de haven van Lagos, gezelligheid in centrum Lagos en stranden aan de westkust. Topper was dolphin watching met Seafaris.

Nooit meer

Laura Bakker
7-5-2016

Nog nooit eerder een review achtergelaten en ben op vakantie eigenlijk al snel tevreden maar dit was afschuwelijk. Al eerder verbleven en toen erg tevreden over prijs/kwaliteit. Helaas werden in de weken dat wij hier waren in het weekend bussen vol studenten gedropt (minstens 100), die verdeeld over het complex hele nachten bezig waren met zuipen, schreeuwen, keiharde muziek maken, bonken op deuren en andere ellende. Geen oog dicht gedaan en kinderen huilend wakker. Beveiliger begint weinig in z'n eentje en onze klachten bij de receptie totaal niet gehoord, ze konden er niets aan doen, wisten het ook niet en iedereen die kwam klagen werd van het kastje naar de muur gestuurd. Ondanks de mooie appartementen en goede liggen gaan wij hier nooit, nooit meer naar toe. Albufeira of Lorette Mar in het hoogseizoen zijn rustiger....

Prima appartementencomplex

Marina
19-8-2015

Dit is een prima ruim opgezet appartementencomplex. Wat goed onderhouden wordt.

Appartement was prima, goede bedden en met een ruim balkon, waar 's middag rond 1 uur de zon kwam.

Op het complex is een groot zwembad met daar om heen veel gras waar je heerlijk op kunt liggen.

Wij verbleven er in juli/augustus.

Op 15 minuten lopen is er een hele grote supermarkt. Dit is wel via een steile weg. Dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Strand op ongeveer een half uur lopen.

Zand kan erg heet zijn houdt daar rekening mee.

Bij het haventje kan je heerlijk eten.

Je kunt ook met een boot mee om de kust en dolfijnen te kijken.

Vitasol Park is een echt aanrader.

plussen en minnen

andre
15-9-2012

Bij betreding van ons tweekamerappartement bleek het nogal smerig. Badkamer was schoon, maar verder overal dikke lagen stof, vloer vol haren en andere rotzooi etc.

Verder mooi uitzicht op zwembad, rustig. Personeel overwegend vriendelijk. Bij vertrek was het niet mogelijk de kamer een paar uur langer te huren, omdat hij dezelfde dag weer verhuurd zou worden. Onzin, want de appartementen naast ons waren leeg, en bij vertrek aan het eind van de middag was er nog niemand geweest om 'ons' appartement schoon te maken.

Mooi schoon appartementen complex

peter
26-8-2012

Mooi schoon appartementen complex, goed onderhouden en op loop afstand tot centrum Lagos.

Leuk zwembad met ligweide en bar-restaurant, helaas geen duikplank.

Voor pubers is er niets te doen (geen pingpongtafel of hangplek waar ze elkaar kunnen ontmoeten)

Je hebt wel een auto nodig om de mooie stranden te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

kom zeker terug

naam naam
12-4-2012

Appartement Vitasol is OK en Lagos ligt strategisch goed voor ons aan de Algarve

Gereisd Met partner in maart 2012