Zoover

7,4

fantastisch mooie plek

arjen,
16-1-2018

we hebben er een heerlijke vakantie gehad met onze twee jonge kinderen.leuke uitstapjes gedaan.leuke plaatsen bezocht heerlijk vertoeven in de natuur.mooi zwem meertje en leuke dorpen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima plek voor twee wekenvakantie

Esther
1-5-2016

Een vakantiepark met leuke huisjes vrij ruim opgesteld.

Goede service, aardige beheerder, spreekt goed engels.

Brood is op het park 's ochtends op te halen maar wij haalden het in het dorp, meteen een leuk ritje.

Kinderen (4 en 9) hebben zich prima vermaakt op het park met vriendjes. Strandje bij meertje is prima, wij zijn als echte luie mensen met de auto gegaan maar het is 5 minuten lopen. Het park ligt vrij centraal tussen allerlei ontzettend leuke uitjes (apenpark, stoomtrein, grotten, dierentuin). Slaapkamer 1 heeft een bed van 1.40 breed, slaapkamer 2 heeft een hoog 1 persoonsbed, een laag 1 persoonsbed en een 1 persoonsonderschuifbed.

slecht park

paul
11-8-2015

Buitengewoon ongezellig, onklantvriendelijk park. Zonde van mijn tijd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie in een prachtige omgeving.

Familie Jansen
11-8-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gevierd. Als gezin van 5 personen, waaronder drie pubers is er qua activiteiten op het park is bijna niks te doen. Het zwembad is heerlijk, maar gaat elke avond stipt om 20.00u dicht,ook al zijn er nog genoeg mensen die willen zwemmen.

Wifi is er alleen bij de receptie en je kan een televisie bij het huisje huren, maar hierzijn alleen buitenlandse zenders op te vinden.

Dit vind ik wel een aandachtspunt : richt je als park ook op de vele Nederlandse gasten.

Maar de omgeving van Beynat maakt heel veel goed. De Correze is echt prachtig.

In de avond kan je heerlijk zitten bij het huisje, wat een flinke veranda heeft. Dus veel spelletjes doen..

Het personeel op het park is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. In Beynat, wat op ongeveer 10 auto minuten vanaf het park ligt, is een fijne Carrefour die 7 dagen p.w. open is.

Het meer wat naast het park ligt is fantastisch. Je krijgt een gratis kaartje waardoor je hier elke dag naar toe kunt gaan.

Leuk vakantie park!!

M. Persoon
1-9-2013

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in Les Hameaux de Miel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt veel georganiseerd voor zo wel jong als oud. bv een trip met een treintje, Neandertaler museum, goud zoeken. In de omgeving is ook veel te zien en te doen. Je hoeft je niet te vervelen. De huisjes zijn eenvoudig maar schoon en de veranda aan het huisje is top!! We hadden ook prima weer ook niet onbelangrijk. Het zwembad is prima en het meer met strandje ook heel fijn.

Mooie omgeving, mooi en goed verzorgd park.

W.Snijder.
18-8-2013

Het park en de chalets waren netjes. Inrichting was sober maar alles was aanwezig en schoon. Afwasmachine heerlijk. . Zwembad is klein maar met mooie ligstoelen, en keurig schoon. . Eet gelegenheid op het park was niet aanwezig, dat is jammer. Het personeel van de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een dag voor vertrek hun hulp in geroepen omdat mijn dochter met hevige buikklachten in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Alles werd direct in werking gezet en kregen we de dag van vertrek een andere accommodatie aangeboden zodat wij bij mijn dochter konden blijven, geweldig!!! Na 3 dagen mocht ze naar huis, nog 1 dag aangekeken en zijn de volgende dag naar huis gegaan. Ons ongeloof was groot toen we bij de receptie te horen kregen dat het verblijf van 4 dagen langer SERVIC was van het park en wij niets hoefde te betalen. Alle lof voor park en personeel, waar maak je dat nog mee. Namens ons allemaal DANK JE WEL.

rustig Chalet Park voor kinderen t/m 12 jaar

Ligtendag
28-7-2013

Dit Chalet Park is rustig gelegen buiten Beynat.Het meer ligt op een tien minuten van het huisje vandaan.Dit kan niet via het park bereikt worden. de entreekaartjes voor het meer krijg je er gratis bij.Het huisje is goed ingericht en met het goede weer is de veranda een uitstekende verblijfplaats om te zitten.Ons huisje stond vanaf halverwege de middag uit de zon, achter de bomen.Wat natuurlijk heerlijk was met temperaturen boven de 30graden gedurende de 2 weken.Het personeel is stug voor nederlanders en alleen de nederlands sprekende medewerkster is vriendelijk. de fransen worden duidelijk voorgetrokken met alles.Het zwembad is schoon en heerlijk voor de kinderen.Wellicht zou een kinderbadje niet misstaan op dit park.Het internet via de wifi is slecht als meer als 10 mensen proberen op internet proberen te komen,bij het centrumgebouw. ipv schotelantennes had een investering van wifi voor het hele park beter geweest.Er zijn geen Nederlandse zenders op tv.Ontbijt wordt niet bezorgd.

ruim en mooi chalet, rustig gelegen

mevrouw Nagel
26-7-2013

Rustige, groene omgeving. Mooi vakantiepark met ruime verblijven.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooi en net park

kris
27-8-2012

Het park ligt in de natuur en is mooi ruim opgezet. het is een prima uitvalsbasis om de buurt te verkennen of lekker bij je huisje te zitten.Er is een net zwembad, gelegenheid om bijv. te badmintonnen of tafeltennis en een speeltuintje en een meer 300 meter buiten de camping. Er is vriendelijk personeel en deels spreek engels, er was ook animatie maar die sprak alleen frans helaas en die was voor kleinere kinderen tot 12 jaar wel werden er sport wedstrijdjes georganiseerd voor alle leefdtijden. Er is geen eetgelegenheid op het park daar moet je 300 meter verderop op een andere camping voor zijn. Er wordt wel 1 keer per week een avond verzorgd waar je kunt eten op het park. Wij lazen van tevoren op zoover dat de bedden best slecht waren maar wij vonden ze heel lekker liggen :) Maar op zich hebben wij hier een prima vakantie gehad!!

Aardig park

Marquet
26-7-2012

Op het park is weinig aan te merken. Goede huisjes. Complete inrichting. Bedden overigens niet best. Verder een vriendelijke ontvangst. Wij zaten er de tweede week van juli. Ca 80% van de huisjes was bezet. Daarvan ca. 20% Nederlanders. In de maanden juli/aug is er animatie voor de (kleinere) kinderen. Het park is mn geschikt voor gezinnen met kinderen tot max 12 jr. Omgeving biedt mogelijkheden tot leuke uitstapjes. Het naastgelegen Lac du Miel maakte een uitgestorven indruk. Het park heeft gelukkig een binnen en een buiten zwembad. In de week dat wij er zaten was het weer zeer matig ca. 18-20 gr. en vrijwel voortdurend bewolkt. Dit heeft de pret toch behoorlijk gedrukt. Qua prijs/kwaliteit verhouding is het park te vergelijken met de mindere Landal parken in Nederland. Best OK voor een weekje. Wanneer je zonzekerheid wilt hebben is het advies om door te rijden naar de zuidelijke kuststrook