Zoover

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes5,2

Taal

Sorteren

Vreselijk smerig, oud en versleten!

Femke
16-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

De meiden van de receptie waren geweldig behulpzaam en vriendelijk!

Maar wat echt niet goed was:

- Het beddengoed was kapot en smerig ( op 3 dekbedden grote bloedvlekken) en gele hoofdkussens ( het leek erop dat alleen het beddengoed iedere keer wordt gewassen, maar de kussens en dekbedden gewoon weer voor de volgend gast klaar lagen...)

- Spermavlek & nog een paar hele vreemde vlekken op de gordijnen ( ik heb maar tegen mijn kids verteld dat het snot was)

- etensresten op de vloer van de vorige gasten

- kapot en versleten meubilair, losse electriciteitsnoeren weggemoffeld achter de bedden > heel gevaarlijk

- de vorige gasten hadden geen zin meer in de afwas, dus die hebben de vuile borden, bestek en glazen maar gewoon teruggezet in de keukenkastjes...bedankt!

- en je krijgt (bijna) ieder avond een serenade van zatte Engelsen onder je balkon tussen 23.00 uur en 05.00 uur

Prima

Rolf
21-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Onze vakantie geboekt via touroperator.

Skipas moet je zelf afhalen bij 1 van de verkoop punten met een voucher.

Parkeerplaats kunt je krijgen in de garage voor per week € 60,-

Wij hadden appartementen type 3-kamer type A 6 persoon, ruim voor Franse begrippen met 4 personen. Veel kast ruimte. Bedden zijn wat aan de harde kant. Bed linnen en handdoeken met bad matje lagen bij aankomst al in het appartement klaar.

Keuken en toebehoren meer dan voldoende, Koelkast is groot en met vriesvak, magnetron met gril aanwezig (geen oven).

Vanuit parkeergarage was het lastig om in het gedeelte te komen van het appartement lift uit en weer lift in, maar er zijn wel bagage trollies aanwezig.

Ski lokkers zijn aan de kleine kant maar de ruimte is wel goed verwarmd.

Wij kregen bij ons appartement free wifi voor 1 week voor 5 apparaten (dus internet in het appartement), internet werd wat traag op de drukken tijden.

Ski bus stopt voor de deur, maar lopen is ook een optie.

Weinig tot geen geluid overlast!!

Vriendelijk personeel, supermarkt en bank dichtbij.

Skibunker, wel netjes

Alwin
15-6-2012

2x verbleven ten behoeve van Alpe d'Huzes dus niet om te skieën. Bij alle kamers -2 personen, dan zijn de kamers prima afgemeten. Ga je voor maximaal, dan is het erg krap. Prima douces/bad en nette kamers. Alle voorzieningen zijn heel en keukens zijn functioneel goed.

Gelukkig maar voor 1 hele dag

Marnix
19-8-2009

Aangezien vrienden in de buurt zaten, deze accommodatie gehuurd.

LET OP!!

Als je een auto op LPG hebt, kun je niet in de parkeergarage parkeren en moet je hem bijvoorbeeld bij de kerk zetten.

2008

Prima appartement, volledig ingericht (alles wat je nodig

Sandra
14-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima appartement, volledig ingericht (alles wat je nodig hebt), linnen en handdoeken inclusief. Alleen moest je een stukje lopen naar de piste. Maar het ligt midden in centrum. De yetibar ook een stukje lopen maar daar was toch niks te doen. In ieder geval niet bij de apres ski. Dat kennen ze sowieso nergens in Frankrijk behalve in Val Thorens. Dus zeker weer naar Oostenrijk de volgende keer.

Na 22.00 uur weet ik niet of er meer te doen was, misschien dat het dan wat levendiger was.

Al met al een heel prima appartement! We zaten wel met z'n vieren in een 5 pers app. en we waren toch blij dat we voor een 5 pers. app. gekozen hadden, daardoor hadden we ook genoeg ruimte, voor z'n vijven zou het te klein zijn geweest.

Vriendelijk personeel ook en supermarkt dichtbij en bank ook.

2007

In de zomer tijdens de Tour de France (2004) zijn wij hier

Thom
7-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

In de zomer tijdens de Tour de France (2004) zijn wij hier geweest. Voor een leuke prijs zeten we met z'n vieren in een klein appartement. Alles was aanwezig en het zag er redelijk uit. Het uitzicht was geweldig. Het bleek de perfecte uitvalbasis voor de Tour. De dagen vóór de Tour op de Alpe aankwam, stroomde de berg vol met honderduizenden wielerfans.

Mart Smeets bleek vlakbij ons appartement zijn avondprogramma te doen en uiteraard zijn wij daar gaan kijken.

Het was een Tour ervaring die we nooit hadden willen missen!

De appartementen zijn een beetje uitgewond, maar dat is vaker het geval bij winterport appartementen.

2006

Redelijk appartement

marinus
10-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes4

Redelijk appartement. Niets bijzonders, zoals gewoon in Frankrijk.Onder complex winkeltjes en bars. Door de ligging (hoogteverschil in het dorp, trappen lopen om ergens te komen, vb naar yetibar). Skibus stopt voor de deur, om het kwartier.

Komen geen bussen van bv Husk, daardoor beetje saai dorp. Veel Engelsen, luidruchtig, ook op naastgelegen ijsbaan om 4 uur 's-nachts.

Als je met de auto bent, het proberen waard om een dagje naar Les 2 Alps te gaan, wat gratis op skipas mag. Daar meer NL en gezelligere apres ski in de Prins van Oranje of de Yorinbar.

Volgend jaar weer eens naar Oostenrijk.