Zoover
Camping Klenovica

Camping Klenovica

5,2

Matig

Lokatie super, rest zware teleurstelling

Lieske
14-8-2019

Wat een rare camping. De lokatie is echt geweldig! Plaatsen zelf uit te kiezen, direct aan de zee. Echter het sanitair laat zwaar te wensen over. Het restaurant op de camping is ronduit verschrikkelijk. Na een half uur wachten maar eens gevraagd of dit een selfservice restaurant was. Daarna nog minstens 40 minuten gewacht op het drinken. Het eten was teleurstellend, schnitzel zonder saus etc... Daarnaast personeel wat amper een woord engels spreekt maar wel “denkt” over de engelse taal te beschikken pffff. Het zwembad ineens gesloten zonder toelichting, resultaat 2 droevige kids😔. Helaas stonden wij na een redelijke klim naar boven al bij het gesloten hek.

Etcetcetc....

Lokatie super, de rest echt, daar hebben wij geen goed woord voor over en wij komen ook zeker niet terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super!

Jolien
29-10-2018

Super verblijf gehad mooi uitzicht vanaf de caravan. Ook erg leuk strandje wel kiezels maar wel erg leuke eettentjes. Boek wel de nieuwere caravans want die zijn iets beter onderhouden. Goed onderhouden zwembad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Wij gaan er niet meer heen.

Wendy
31-7-2018

Het is een rustige camping. Helaas hadden wij het niet getroffen met onze "buren" waardoor het verblijf helaas een stuk minder aangenaam was. Op de camping zijn voornamelijk Polen.

Het zwembad is redelijk rustig, mede doordat campinggasten hiervoor moeten betalen. Bij een sta caravan niet. Het strand is mega druk en zeker geen privestrand zoals aangegeven wordt bij de camping. De supermarkt heeft een zeer beperkt assortiment en soms brood van de vorige dag. Het restaurant tot twee keer toe geprobeerd, maar na 3 kwartier wachten op de bediening de hoop opgegeven en weg gegaan (het was er niet druk, slechts 3 tafels bezet, dus daar lag het niet aan). Iets buiten de camping zit een super restaurant (Adriatic) dus toch goed gegeten.

Caravan gehuurd bij touroperator was goed en netjes ingericht , vrij nieuw.

Jongen die bij het zwembad werkte was super! Vriendelijk en altijd in voor een lolletje met de kinderen.

Erg stijle hellingen!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch mooi de moeite waard!!

Familie Bos
26-8-2017

Het ontvangst was redelijk de medewerkers beheersen niet goed de Engelse of Duitse taal. Maar met wat gebaren zijn we er goed uitgekomen. De gastheer die de chalets beheerd stond klaar om ons naar het chalet te brengen. Zijn naam was Fabian en sprak goed Engels en stond voor je klaar ook met vragen en dergelijk.

Hij gaf uitleg wat het beste was voor WiFi koop hier een losse simkaart voor 11 euro bij de lokale sigarenzaak van T-Mobile en je kunt deze gebruiken als hotspot voor 5 apparaten. Op de camping was de prijs het zelfde maar dan voor 1 apparaat. Het chalet die we hadden geboekt was nieuw en voorzien van airco, 2 badkamers met een toilet. Alles was netjes schoon en fris. Het uitzicht was fantastisch we zaten op het hoogste punt met uitzicht op het eiland Krk. De omgeving is prachtig groen zeker een dag een bezoek brengen aan de plitvicka Jezera watervallen. Een mooie autotocht door de bergen en het binnenland van Kroatië. Reistijd ongeveer 2 uurtjes. Genoeg supermarkten in de omgeving op 7 km rijden ben je in het dorp Novi Vinodolski leuke winkelstaart. Ga vooral uiteten het kost hier bijna niets en alles is vers en local food. Ik zou zeggen dit was onze eerste keer in Kroatië maar we gaan zeker terug om de natuur en rust!!!

Voor de allerkleinsten is er niet veel mooi nieuw zwembad die alle dagen werd schoongemaakt. De horeca bij het zwembad had wel iet beter veel dingen waren op en alles was een beetje rommelig net niet af!!!!!

Nog niet erg bekend bij de Nederlanders.

geweldig uitzicht vanaf de caravan over de zee!

inge celestine Folgerts
5-3-2017

Goede camping met mooi zwembad. Alle caravans hebben een veranda en prachtig uitzicht over de zee!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Slecht onderhouden, nooit meer!

Nienke
    27-8-2016

Als eerste voldeed de geboekte stacaravan niet aan onze verwachtingen. De stacaravan was slecht onderhouden. Er waren meerdere dingen kapot, zoals de binnentafel, de buitenverlichting, de houder om de buitendeur open te houden. Hier wordt niet op gereageerd door de camping en dit wordt niet gemaakt (al geven ze aan van wel). Daarnaast beschikten we maar over een half inventaris (er miste oa. een schaar, er was alleen een broodsnijplank, er was geen koekenpan, geen koffiezetapparaat, er was een allegaartje aan borden, alleen limonadeglazen en dus geen wijnglazen, alleen koffiekopjes en geen theemokken, geen schaaltjes voor bv fruit of yoghurt). Wanneer we dit aangeven worden een aantal dingen aangevuld. Er is echter geen checklist, wat het controleren van het inventaris bemoeilijkt.

Daarnaast is de camping zelf ook slecht onderhouden: het zwembad is erg vies: zowel langs de zijkanten van de zwembaden als ook op de gehele bodem van de diverse baden is flinke alg vorming. Wanneer je dit aanraakt, raakt het los en dit zorgt ervoor dat er stukjes alg in het zwembadwater drijven. Lijkt me niet heel fris en gezond! De vuilcontainers zijn continu overvol, wat ervoor zorgt dat het vuilnis er overal naast ligt. De containers staan gewoon los op de camping, wat het dus ook niet heel fris maakt.

De medewerkers van de receptie zijn niet vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst wordt aangegeven waar de stacaravans zijn en vervolgens moet je zelf maar uitzoeken waar jouw stacaravan is. Ze lopen niet mee en wijzen niks aan op een kaartje oid. Zo stonden we eerst bij een verkeerde stacaravan (van een andere organisatie op dezelfde camping grond) waar dus mensen in zaten. Best lullig! Daarnaast kunnen/willen ze je niks vertellen over de omgeving, waar je heen moet, wat je kan doen, etc.

Wat eigenlijk misschien nog wel voor de meeste frustratie heeft gezorgd: wij hebben deze camping uitgezocht vanwege de ligging aan het water en dat er honden mogen komen op de camping en in de stacaravan. Ik heb navraag gedaan of de honden ook op het strand mochten n dit was het geval. Bij aankomst nogmaals gevraagd, de receptioniste moest dit even navragen maar JA: de honden mochten overal aan de strand, de hele dag het water in. Echter, toen wij 5 minuten aan het strand waren, kwamen er gelijk badgasten naar ons toe en die zeiden ons dat honden hier verboden waren. Wat bleek: er stond enkele meters verder inderdaad een verbodsbod! Je riskeert dan gewoon een boete. We zijn verhaal gaan halen bij de receptie en zij gaven aan dat dit niet waar was en dat de honden er wel in mochten, en dat als gasten boos werden, tja, dan was dat maar zo...

Tot slot: bij aankomst moet je van iedereen de paspoorten inleveren en die houden ze de hele vakantie in hun bezit. Vonden wij niet erg prettig...

Prima vermaakt

Jenny Kock
    23-8-2016

Wij zaten in een mobile home en hadden prachtig uitzicht op zee. Elke avond zorgde dit weer voor een prachtig schouwspel van zon etc. Eten op de camping was prima. We het restaurant wat meer richting het dorp. Top gegeten daar. Het strand was wel wat klein. Maar elke keer nog een plekje voor 3 incl hondje kunnen vinden. Gelukkig hoefden we geen gebruik van het openbare sanitair te maken. Was niet echt schoon. Bora bora wind 2x langsgekomen. Maar in de mobile home weinig last. Prijs/kwaliteit is prima.

Prima camping

araven
    21-8-2016

We hadden een mobilhome rechtstreeks bij de camping geboekt. Deze was netjes en de bedden waren prima. Het uitzicht (bij de boeking gevraagd om zeezicht) was elke avond fenomenaal! Wij vonden de zwembaden prima (niet verwarmd) en gelukkig geen zout water. Het strand is wel wat klein, maar wij hebben elke keer toch wel een plekje kunnen vinden (met 5 personen). Eten bij het restaurant is prima, de pizza's vonden wij erg lekker. Supermarkt heeft elke dag verse broodjes en verder heeft het een ruim assortiment. De vuilnisbakken waren erg snel vol en werden niet vaak geleegd. Het is een terrassencamping, dus je moet veel klimmen, maar dat vonden wij niet erg.

Het achterland is schitterend mooi. Uitstapjes naar Krk, nationaal park Velebit en de Plitvice meren (ca. 2 uur rijden) zijn goed te doen. Ik kan me voorstellen dat de kampeerplaatsen wel warm zijn, want er stonden alleen kleine bomen.

Al met al een prima camping voor wie niet van megacampings houdt.

Nooit meer

Mickey
    6-8-2016

De camping heeft weinig schaduwplekken, plekken zijn niet afgebakend. In juli is het er erg warm (35graden plm). Aan de receptie waren ze net voldoende behulpzaam. Het sanitair was ronduit slecht, vies, oud en na 17u geen warm water meer (afwas/douche), dat werd ook vermeld. Er was 1 sanitairgebouw ver lopen vanaf onze plek. Geen verlichte paden met twee trappen naar sanitairgebouw, 's avonds en 's nachts was dat een uitdaging, ook met zaklamp. Camping was lawaaiig met families met tv-antennes/tv. Na een paar dagen kwam helaas de 'bura' langs, een heftige storm en ons plekje lag precies in de stroom van het water dat omlaag kwam. Het water werd tegengehouden door een stoeprand die juist achter onze tent lag, waardoor het water bleef staan en wij in een grote vijver kwamen te staan. Aan de receptie hadden ze geen boodschap hieraan. Wij zijn weggedreven en verkast naar een appartement in het dorp. De camping heeft weliswaar 5 zwembaden, en lijken geweldig, maar zelfs onze (jonge) kinderen konden zien dat het water vervuild was, er werd slecht schoongemaakt. Net als de afvalplek voor je vuilniszakken.. Kroatie is prachtig, maar deze camping, nooit meer, geen aanrader. Ga naar Cres of een ander eiland. Positieve kanten waren de winkel en het uitzicht.

Prijs kwaliteit is ok.

Piet
    26-8-2015

Camping Klenovica is een van de weinige campings in de regio met een zwembad. Was een mooi zwembad waarvoor geen entree werd gevraagd.

Het personeel bij de receptie is niet behulpzaam en helaas niet vriendelijk.

Het sanitair op de camping was slecht. Er waren ruim voldoende douches, toiletten en wastafels, maar bijna overal was er wel iets kapot. Jammer dat er geen onderhoud aan het sanitair gebouw werd gedaan. Ook werd dit maar 1x per dag schoongemaakt. Het restaurant was goed voor lokale begrippen. De camping was niet duur maar redelijk voor hetgeen werd aangeboden. Deze camping zou kunnen uitgroeien tot een zeer goede uitgebreide camping mits ze de mogelijkheden benutten.