Zoover

5,7

Nooit meer

Annie
14-10-2016

Zeer groot hotel, waar soms wel 4 a 5 bussen verblijven. Ben je niet om 7u in eetzaal dan heb je geen plaats. Eten is in buffet vorm en vaak lauw, eerdat je bord leeg is heb je koud eten. Hadden hotel uitgezocht op lift/balkon (slecht trap kunnen lopen) krijgen we kamers op 1 verdieping. Moesten eerst vier treden af naar en dan 2 hoge trappen op naar kamer welke ook geen balkon had. Afvoer in badkamer stonk s nachts ontzettend, veel water door laten lopen hielp niet. Na meerdere keren klagen is er iets van gloor doorgedaan. Personeel niet echt vriendelijk als je met klachten kwam. Binnen zwembad ook niet aanwezig, buitenbad was niet verwarmd dus te koud om te zwemmen. Hotel bleek ook overboekt laatste nacht moesten 2 kamers van onze groep naar ander hotel toe. Bijna iedere avond muziek in de bar, maar veel te weinig zitplaatsen dus je moest maar op je kamer gaan zitten Dit hotel is beslist geen aanrader voor een verblijf, ga er beslist niet meer heen.

Fijne vakantie gehad,prima service!

marion kellendonk
26-8-2012

Wij verbleven 10 dgn.met fam.[moeder 82jaar/kind.9 en 11jaar ]in Allegro light.Zeer vriendelijke ontvangst s"ochtends vroeg a/d receptie,hoewel pas recht vanaf diner,konden we s"middigs al lunchen,eveneens op vertrekdag!

Kamers geen zeezicht geboekt,maar toch gekregen:prachtig uitzicht!Kamers alleen wat a/d smalle/kleine kant,wel schoon.Personeel i/d eetzaal ook zeer vriendelijk/service gericht,jammer dat de eetzaal voor het hoogseizoen te druk is!eten is vers en van goede kwaliteit.Zwembad en terras onlangs gerenoveerd,nette uitstraling.Op korte loopafstand[wel steile weg]ook heerlijk zwemmen in kraakheldere zee,strandjes kiezel/rots,en mooie boulevard langs de zee n/h dorp.Wij hebben prima vakantie gehad!

Nooit meer

Desirée
23-8-2012

Het hotel in Rabac is gelegen op een mooie locatie maar niet naar onze wens.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

geweldig hotel schoon en vriendelijke mensen

Cher
27-6-2012

het is in het hotel erg schoon netjes vriendelijke mensen over de hele vakantie is het eten goed verzord en ga zo ma door in een woord een top gelegenheid

Gereisd Met vrienden in juni 2012

fijne, luxe vakantie gehad

M.W. Verhoef-Visser
    6-11-2009

We komen beslist nog eens terug !

Mijn man en ik waren met een touringcar vol Hollanders van de reisorganisatie 5 dagen te gast in het hotel. Alles was prima in orde. Mooie kamers (en schoon), lekker eten en vriendelijk personeel. We kunnen niets nadeligs opnoemen. Het was gewoon super !.

Gereisd Met partner in oktober 2009

zeer zeker nog een keer terug

a.cuijpers en r.cuijpers-maskow
    27-10-2009

lagen in hotel pollux gelegen in een parkachtige omgeving vlakbij de zee. luciano van de receptie was zeer vriendelijk. personeel in het restaurant was ook vriendelijk en behulpzaam. iedere avond gezellige livemuziek in de bar. voor 2 euro p.p. per dag onbepekt drinken bij het avondeten. gaan zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in oktober 2009

Beste hotel ooit !

Karel en Lydia
    22-4-2009

Dit is het beste hotel waar we ooit waren. Enkel de kamers waren wat aan de kleine kant. Het eten was altijd perfect en er was veel afwisseling. Er was ook gratis drinken bij de maaltijden.

Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2008

Kamer erg klein Leuk animatieprogramma vooral voor de

A. Wagenaar
    20-8-2007

Kamer erg klein

Leuk animatieprogramma vooral voor de kinderen

Leuke levendige boulevard

Gereisd Met partner in augustus 2007

wij, twee volwassenen, 55+, zijn hier geweest in september

Bart Dohle
    5-10-2006

wij, twee volwassenen, 55+, zijn hier geweest in september. Appartementen zijn netjes van binnen, maar ogen van buiten niet mooi. Een moderne kleur zou hier geen kwaad kunnen en reparatie van de balcons ook niet. Bij iedere stap vanuit of naar de appartementen moet je dalen of behoorlijk klimmen. Het eten is prima(drinken eveneens) en de gastvrijheid van de restaurantmedewerkers ook. Jammer dat er niet meer te doen is in de plaats zelf. Langer dan acht dagen hoef je er niet te zijn want anders slaat de verveling echt wel toe. Goede prijskwaliteits- verhouding.

het was gewoon heel goed de mensen zyn er heel vriendelyk

ep
    4-9-2006

het was gewoon heel goed de mensen zyn er heel vriendelyk en behulpzaam ze zyn er voor de toeristen het is een aanrader

Gereisd Met vrienden in augustus 2006