Zoover

Dieter,
4-12-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Park goed chalet niet vies vuil en vettig en stinkende chalet

Bij inspectie zou de accommodatie gesloten worden!

Marco,
8-10-2018
  • Activiteiten1

Deze reis werd aan ons als familie verkocht door reisbureau, de bijgevoegde foto's spreken voor zich.

Nog zwijgend over de bungalow van onze familie die in de ochtend ontruimd werd door blowende eigenaren met ontblote torso, men was bij zowel reisbureau alsmede La Boverie de bezetting en boeking "vergeten"

Vreselijk

Anne,
1-10-2018
  • Activiteiten1

Omgeving is mooi, maar de accommodatie is vies en muf. Na een puur uur moest ik overgeven door de slechte hygiëne. Borg moet je achteraan om terug te krijgen. Na vele malen bellen nog steeds geen borg retour.

Nooit meer ik slaap nog liever op straat

N,
19-8-2018
  • Activiteiten6

Het was heel vies echt heel vies alleen maar spinnen

Vies oud en gevaarlijk

Fam van ABSWOUDE,
8-8-2018
  • Activiteiten1

Ontzettend Vies, warm water alleen van een boiler, en heel veel verlengsnoeren in verlengsnoeren, in verlengsnoeren. Het huisje is oud en gezonder gemakkelijk open te breken. Geeft een onveilig gevoel.

nooit heengaan.

Anthony Tuk,
16-7-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Niet heen gaan!!!! Je zou je borg na 1 maand terug moeten krijgen maar dan verzinnen ze dat je dingen kapot of meegenomen hebt en krijg je haast niks meer terug van je borg. Schandalig. Ze controleren niet als je weggaat dus als iemand na jou iets kapot maakt moet jij ervoor betalen.

nooit meer

Juan Garcia,
16-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

Ik adviseer om hier nooit te boeken, je moet een maand wachten tot je je borg terugkrijgt en dan krijg je nog maar 33 euro in plaats van 100 euro terug.

Nooit meer. Je bent je geld kwijt!!

Fam Rozema,
19-4-2018
  • Activiteiten2

Niets was goed. Schimmel: gordijnen muren gordijnen vloer bedden stoelen etc. Stank: overal dat we elke dag alle ramen moesten open zetten. Klam: je kleding en bed. Heel vies huis. Alle randen in huis opgeslagen vies vette randen Gevaar : losliggende bedrading. Stopkontakt boven kookplaat waar stoom in komt. Deprimerend donker huis met oude donker eiken meubels. Rijp voor de stort. Dun matras en vies. Schoonmaak. Niet , zelf lopen schoonmaken !! We hebben het 2 volle dagen volgehouden en naar huis vertrokken. Doodziek. Hoofdpijn en long problemen. Huisje had houtrot. Ga er niet heen om te huilen daar. Omgeving prachtig

Dana,
9-10-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Heerlijk vertoeven .. rustige omgeving

Chalet is schoon en netjes

Boven in het park een restaurant waar je heerlijk kan eten

Wij zijn er voor de 2 de keer met ons hondje.... lekker genieten😊

Slechte onderhouden huisjes en geen service

Hartman,
29-8-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4

We hadden een gerenoveerd huisje geboekt maar werden aan het eind van het park in een huisje ondergebracht die zeker niet gerenoveerd was. Douchen met de douchekop in je hand, gordijnen met bloedvlekken van hopelijk muggen, gammel stapelbed, tafeltje stort in als je er op leunt, deurklink in je hand als je een kastje open deed, thermostaat in douche/bad gaf alleen maar heel heet water. Duurde vier dagen voordat het gemaakt was. Laatste dagen begaf ook de boiler het. Oude meubels. La boverie liet e gebreken wel maken maar op onze vraag of dit echt een gerenoveerd huisje was kregen we herhaaldeijk geen reactie.