Zoover

Hotel Jan Brito

Hotelsterstersterster
8,4

2019

Heerlijk hotel in een fantastisch mooie stad 👌🏻

Astrid
28-7-2019

Super mooi hotel met zeer vriendelijk personeel 😃

Gereisd Met partner in juli 2019

Vriendelijk, behulpzaam.....fantastisch ontbijt!

M.Guijt
18-5-2019

Heelal hartelijk verwelkomd! Heel behulpzaam..koffers e.d.werden voordat wij op de kamer mochten netjes weggezet. Top! Toen wij vragen hadden over iets konden wij .... bellen en direct werd het "probleem" op de kamer opgelost. Geweldig allemaal.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch oud hotel maar.......

Eveline Numan
27-4-2016

Het hotel is historisch mooi, maar op onze kamer was het toilet vies, badkamer had schimmel in de randen en de föhn deed het 30 sec. door het stof wat erin zat. Het ontbijt had 3 soorten vette vleeswaren en kaas waar de randjes al donkergeel van werden. Wel waren er genoeg croissantje en dat soort eten. Prijs kwaliteit niet correct. Je kan parkeren via het hotel voor 10 euro per 24 uur wat je dan later ziet als 8.60 euro per 24 uur. Dit werd aan onze reisgenoten uitgelegd als gegarandeerde plaats heb je dan. Best raar want toen ze onze reserveringen in de computer erbij pakte moest ze ons nog vragen of we en parkeer reservering hadden een of we met 2 auto's waren.

Genoten

Maaike
1-3-2016

Wij zaten in kamer 16, een ruime kamer met prachtig hoog plafond met balken en uitzicht op de tuin. Heerlijk groot bed en mooie badkamer met bad, helaas niet staand douchen vanwege het schuine plafond. Het ontbijt was erg goed, lekkere broodjes, allerlei sapjes, vers fruit, etc.

Het hotel ligt vrijwel in het centrum, alles makkelijk te bereiken. De auto konden wij op 5 minuten loopafstand parkeren in de parkeergarage voor maar 8,50 per dag.

Wij raden dit hotel zeker aan! (vooral kamer 16, andere kamers zijn wat kleiner hebben we gezien).

Goed, eerlijk hotel

Ian
24-3-2013

Goed, vrij centraalliggend hotel. Kamer nummer 4 heeft geen uitzicht. Groot slaapkamer (beetje gedateerd) en badkamer is ook goed. Personeel is erg hulpzaam en vriendelijk. De bar is veel goedkoper dan de kroegen in de centrum en is ook mooi gemeubeleerd.

Ontbijt (engels en continental) prima en smaakvol.

Gereisd Met partner in maart 2013

Catherine
28-12-2012

Prachtig hotel, in het romantisch Brugge. Heel mooie kamers, gezellige bar en een uitstekend ontbijtbuffet. Ligt niet ver van het winkelcentrum. Zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2012

Mooi, maar duur

ingevanroekel
7-1-2012

Mooi hotel met mooie oude kamers en antieke meubelen. Het ademt sfeer uit. Maar de kamers zelf en de badkamer best klein, ook vonden we het gehorig want je kon alles van de gang goed horen. Binnentuin wel erg mooi. Ontbijt is goed.

We vonden de prijs achteraf erg hoog.

Gereisd Met partner in maart 2011

Schitterend

fam_smid
26-9-2011

Het hotel ligt prima bereikbaar midden in de stad en is goed te gebruiken als uitvalsbasis voor wandelingen. In de avond op je gemak naar een terrasje lopen is met dit hotel ideaal. Het hotel is gehuisvest in een pand uit de 17e eeuw en die sfeer proef je constant.

De familiekamer is ruim genoeg. Je krijgt op een gegeven moment wel tabak van al die balken, het bukken en de kleine badkamer, maar voor een weekend is het goed uit te houden. Zelf zou ik er geen week willen zitten. Dan boek ik wel twee tweepersoonskamers, want het hotel is prachtig en ideaal gelegen.

Slapeloze nachten gehad in het weekend

Tielke
27-8-2011

Vriendelijk personeel, de kamer is oké maar zeker geen 4 sterren. Wij hadden kamer 3 op de 1e verdieping. Stoffig op de lampen e.d., gordijnen sluiten niet meer zo heel goed. Tegels badkamer zitten los en bijna geen voeg meer te zien (dat kan echt niet).

Vrijdagnacht lawaai van de bovenburen na 00:00, lawaai van buiten (vlgs mij geen dubbele beglazing) houdt je ook wakker snachts. Zaterdag last gehad van dronken engelsen. Ontbijt was nog steeds wel super en het bed lag ook prima. Lekkere douche, maar ik hou niet van douchegordijnen, ze kunnen dat bad er beter uitslopen is mijn mening (hij is ook iets verkleurd door ouderdom).

Ook een dagje strand gepakt in Knokke-Heist, zeker een aanrader!!

te duur voor kwaliteit

joenekind
11-7-2011

na weekeinde Brugge in Jan Brito te hebben vertoefd volgende punten.

Ligging hotel is prima op 5 minuten van centrum

Parkeren in nabij gelegen parkeergarage voor € 8.70 per dag, ook prima.

Kamers zijn wat gedateerd en de bedden ronduit slecht met diepe kuil. De fontein op binnenplaats gaat gezellig om 8.00 uur aan dus houdt u ramen dicht als u geen gekletter op zondag ochtend wilt horen.

Onbijt is ruim voldoende maar de onbijtkamer is zeer klein om met 25 personen te gaan eten. Neem een schoenlepel mee als je gaat eten.

€ 160,- voor een standaard 2 pax kamer is teveel en een waardering als 3 sterren zou passender zijn.

Brugge is wel fantastisch om een romantisch weekeinde te beleven. Zeker om de hoek bij hotel zit terras bij huidevetterhuis. simpel en eenvoudig maar wel vol in de zon en snelle bediening.