Zoover

8,7

Super!!

Marion
14-11-2018

Prachtig kleinschalig hotel met een lekker zwembad. Heerlijk ontbijt en hele lieve mensen + uitstekende service!

Gereisd Met partner in mei 2018

Rustig paradijsje midden in centrum

Annemarie
11-9-2017

44 kamers, kleinschalig hotel, leuk, authentiek opgezet met rieten daken en houten trappen etc. Schoon! Elke dag nieuwe handdoeken, dweil erdoor, gratis flesje water en opgemaakt bed. Als je de auto's niet zou horen rijden op straat en de bouwgeluiden wegdenkt zit je in een klein paradijsje. Veel stellen, tijdens ons verblijf geen gezinnen met kleine kinderen (zijn ook niet specifiek faciliteiten voor denk ik). De foto's kloppen met de situatie; zwembad in het midden met bedden en bar er omheen. Gratis handdoeken service. Wij zijn niet naar het strand geweest ivm aanspoelend zeewier (stinkt!)

Ontbijt is bij restaurant ernaast, is prima, niet hoogstaand, maar voldoende keuze (brood, fruit, eieren, Mexicaans, warm). Als we iets negatiefs moeten zeggen dan is het dat het zwembadniet zeer regelmatig werd schoongemaakt en erg opgewarmd was en dus niet voor veel verkoeling zorgde. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast, maar ik kan me voorstellen dat hele lichte slapers er moeite mee hebben, want je hoort wel een lichte bas (dreun) tot een uur of drie/vier. (Oordopjes overigens verzorgd door hotel).

Locatie is ideaal, direct achter 5th avenue, wat de main winkel/eetstraat is. Voor eettentjes echter naar de zijstraatjes uitwijken: lekkerder en goedkoper (en geen verplichte 20% fooi).

Excursies naar de tempels aan te raden met NL gids, omdat de tempels zonder de uitleg weinig bieden. Overige excursies kun je beter lokaal boeken ivm de kosten. Naar Tulum, Akumal (snorkelen zonder gids! Is niet verplicht hoor, wat ze ook roepen; doorlopen naar de dive shop en daar snorkelspullen huren en zelf het water in. Je komt de schildpadden vanzelf tegen) en Cancun kun je makkelijk zelf met de bus (Ado) of Collectivo (taxibusjes). Dan ben je voor €2-4 p.p. enkele reis op plaats van bestemming!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima hotel.

Angelique
29-8-2015

Leuk klein hotelletje. Klein zwembad waar altijd plaats was. Prima wifi, zelfs nog als je het hotel al uitgelopen was. Schoonmaak keurig, elke dag. Ontbijt in het Restaurant wat er tegenaan lig. Simpel, maar netjes. 1 Straat van the 5th af en schuin tegenover Coco Bongo. Hier geen enkele keer last van gehad. Personeel allemaal meer dan vriendelijk en behulpzaam. Sommige Mexicanen die bij de winkels en restaurants staan zijn wat opdringeriger. Personeel van Coco Bongo op the 5th slaat alles door een foto te maken en er dan grof geld voor te betalen. Hotel echt helemaal prima.... Ga zo nog een keer.

Mooi hotel

Dien
28-8-2014

Wij zijn 9 dagen in dit hotel geweest. De ligging is perfect, dichtbij de winkels/restaurants en bij het strand. Personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn ruim. Het ontbijt is in het restaurant naast het hotel, alles is aanwezig. Wij hebben geen last gehad van Coco Bongo. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden.

Gereisd Met partner in maart 2013

Redelijk Hotel maar niet voor ons

Sjaak
2-2-2014

Het hotel ligt lekker centraal en rustig. We hebben ondanks de 2 minpunten een lekkere vakantie gehad. Er is sprake van gratis Wifi. Een goedwerkende Wifi ,gratis of niet is voor ons altijd een belangrijke punt. Maar de Wifi was van een zeer slechte kwaliteit op de kamer. Dan kun je het beter niet aanbieden. Maar het belangrijkste was de watervoorziening tijdens het douchen. Ik ben best wel wat gewend maar dit sloeg alles. Van koud water tot helemaal geen water meer, terwijl je ingezeept eronder staat. Eerst 5 minuten de kraan aanzetten voordat er wat warm water kwam. Zelfs op Cuba heb ik dit niet meegemaakt. Jammer.

Magic Blue zorgt voor topvakantie!

Roy van Gemert
14-12-2013

Dit kleinschalige hotel is Ideaal voor bv stelletjes die een ontspannen vakantie willen.

Waarom?

- erg knus en toch wel romantische kamers/balkonnetjes, aankleding van de tuin

- kamer zeer netjes, word goed onderhouden

- personeel oprecht aardig, proberen het naar je zin te maken

- ligging van hotel prima, 50 meter verderop zit De straat van playa del carmen (5th avenue)

Wij hadden bewust niet voor een all inclusive resort gekozen.

s'ochtends wel het gemak van een ontbijtje, deze was overigens goed verzorgd maar wel erg standaard en vaak hetzelfde.

s'avonds schoten we de 5th avenue op om daar elke avond lekker een hapje te gaan eten, genoeg eetgelegenheden waar je erg goed en betaalbaar kan eten.

Zwembad word ook goed onderhouden maar wij vonden strand aangenamer. Bij het zwembad lig je al snel uit de zon vanwege de ligging.

Fantastische hotel om weer terug te gaan

Afkari
12-8-2013

Een schoon, goed onderhouden, rustieke met echte boomstammen gebouwd in Maya stijl. De tuin, zwambad en hotelkamers zijn prachtig om paar dagen in hartje stad te logeren. Prachtig combinatie van, centraal gelegen, veel gelegenheid tot uitgaan en tegelijk tot rust komen in hofjeachtig paradijs. Totaal anders dan de hel die Hotel Caraïben Padarise heet, die 200 meter verder ligt. Geef paar tientjes meer aan Hotel Magic Blue en geen cent aan onvriendelijk en stinkende hotel Caraïben Padarise. Magic Blue is een mooie ervaring die waardig genoeg is om nog eens te doen.

Geweldig hotel!!!!

Esmee van 't Hof
28-7-2013

De eerste keer naar Mexico maar in 1 woord geweldig!

Mooi hotel waarbij alles is gericht om de gasten het naar de zin te maken.

Het licht midden in het centrum maar eenmaal binnen waan je je in een paradijsje.

Playa del Carmen is een leuk en gezellig stadje waar je lekker kan eten en een drankje kan doen.

Het personeel is echt super ook het eten en de kamers zijn echt geweldig en mooi ingericht.

Als je ooit eens in Playa del Carmen op vakantie wil gaan dan is dit echt een aanrader.

Geweldig resort!!

kevin en dineke
28-3-2013

Mijn vriendin en ik zijn er net weer en we hebben echt genoten van playa del carmen het resort Magic bleu.

Playa del carmen:

Heel gezellig dorpje met veel betaalbare en goede restaurants (ik ben zelf gek op goede steaks en dikke garnalen, die zijn daar genoeg te vinden voor een betaalbare prijs). 5th avenue is the place to be, hier zijn genoeg winkels/bars te vinden.

Het resort:

Kleinschalig en gezellig opgezet , leuk zwembad, toen wij er waren was het er rustig. op korte loopafstand (2 min) i het strand waar het hotel bedjes heeft. nog dichter bij zit 5th avenue. Coco Bongo s'nachts wel gehoord maar niet echt last van gehad. De kamers zijn comfortabel, schoon/netjes elke dag schone handdoeken enz. Het romantische balkon met een eigen hangmat helemaal perfect.

Het personeel:

Geweldig, ze zijn echt super aardig en behulpzaam en ze laten je echt thuis voelen, de service is hier echt top. Maar dit geldt niet alleen in het resort, overal in Playa del carmen wordt je warm onthaald.

Prima hotel in centrum van Playa del Carmen

Annemieke
25-1-2013

Leuk kleinschalig hotel in het centrum van Playa del Carmen en op 400 meter van het strand. Alles binnen handbereik dus, wel een levendige omgeving en daar moet je van houden natuurlijk. Kamers zijn ruim, schoon en worden goed onderhouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er een prima vakantie gehad.

Gereisd Met partner in januari 2013