Zoover

9,6

fantastiche hotel

bayram yuruk
11-8-2016

fantastisch hotel,top personeel,top eten,accomodatie super.beste hotel die ik ooit gezien heb....aanrader....

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Blijft goed hotel.

Paslou77
12-10-2015

Royal Adam & Eve blijft een goed hotel drinken goed, eten goed, show's goed service goed min punt jammer dat er zo weinig Nederlanders zijn. vooral turken in het hotel. bijna geen russen gezien dit jaar begin oktober. Hotel op een slechte locatie hoort niet in Belek Thuis.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

Vakantie gehad met twee verschillende weken.

Paslou77
12-10-2014

Hotel is goed eten is goed stone group doet zijn uiterste beste om adam & Eve een goede naam terug te geven. Allen jammer dat er teveel russen zijn die dit hotel een slechte naam geven. Ik heb twee verschillende weken mee gemaakt eerste week was hotel niet zo goed omdat het nog druk was met russen. Tweede week was het rustig en waren de meeste russen weg en dan is het een goed hotel met normale gasten. Mensen die over russen klagen zijn in de verkeerde periode geweest. Eten is uitstekend in hotel kwaliteit buffet restaurant als het rustig is net zo goed als royal Wings en Royal Holiday palace. eerste week was buffet goed en de tweede week was het de beste buffet wat ik ooit heb gehad in een stone group hotel.

eerste week hotel vol tweede week uitgestorven. Heb genoten van deze twee weken vooral omdat ik twee totaal verschillende weken heb mee gemaakt.

DİNA İLYASOVA, Guest Relations Manager, 7-4-2015

Dear Guests,

First of all we would like to thank you for choosing Royal Adam & Eve hotel.

Because of yours positive and negative feedbacks we trying to improve our service.

We will be glad to see you in our refreshed hotel in new season 2015. Specially for you we reconstructed all rooms, bars and restaurants. We are delighted to inform you that in the hotel appeared new restaurant with italian cusine with name – Basilico. Moreover in hotel was opened 64 luxury villas Adam & Eve with unique design.

Looking forward to see you soon in our reconstructed hotel.

Sincerely,

Dina ILYASOVA

Guest Relations Manager

Een week Adam en Eve geweest, als single

frans
26-5-2008

Een week Adam en Eve geweest, als single. Dat was ook te merken. Je krijgt een Angel toegewezen die je snel dumpt in je kamer en dan weer weg is. Dus heb alles zelf uitgezocht. Het hotel is prima, eten zeer goed. Echter als er congressen zijn dan zijn de wachtrijen in de hoofdrestaurant wel lang en druk. De kamer is geweldig, zoveel ruimte en mogelijkheden. Het personeel mag een cursus klantvriendelijkheid en engels/duits gaan volgen. In zo'n hotel mag je toch verwachten dat ze een buitenlandse taal spreken. Ook de "stille" bel bij je ligstoel aan het zwembad was erg stil, niemand reageerde er op. Aan het eind van mijn verblijf werden ze gemaakt. Ook het bijvullen van de minibar werd op de laatste dag pas goed gedaan. Let er dus op dat er echt vanalles in hoort.