Zoover

Hotelstersterstersterster
9,6

Amanda
24-5-2017

super gaaf hotel als je van modern houd! Niks is teveel. eten is top, kamers zijn superschoon en groot. feesten zijn geweldig en keuze in een rustig zwembad of een feestzwembad. echt de moeite waard om hierheen te gaan.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Super fantastisch !

Stephanie
3-8-2016

Super fij, mooi en schoon hotel. Lekker eten. Goede ambiance. Volgend jaar weer!

Elis heeft ons zo goed geholpen. Ze is een fantastische gastvrouw. Thank you Elis!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Weer een fantastische vakantie gehad

S.Akgul
19-10-2015

Wij zijn voor de 2e keer in het hotel geweest en werden hartelijk en met een glimlach ontvangen door Hatice.

Het personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam en doen er echt alles aan om je tevreden te houden.

hierbij willen we nogmaals de lieve personeelsleden bedanken die ons dagelijks hebben geserveerd: Sultan, Inan, Mehmet (Italyan), Kursat, Eda, Deniz, Cengiz, Hasan Huseyin

uiteraard willen we onze kok Huseyin Yuregir + Ismail Aybay en hun geweldige team ook bedanken voor al het lekkere eten waar we van hebben genoten.

wij gaan zeker nog een x terug en uiteraard zijn er ook wat kleine verbeterpunten in dit hotel.

Super!

amanda
15-9-2015

Wat een super super hotel is dit! Russen hebben wij weinig last van gehad.. Zwembad is top, feesten zijn super en t eten is geweldig! Kamers zijn super met een mega bed en een plafond wat in 7 kleuren kan worden veranderd! Animatie savonds is super leuk en ook de poolpartys smiddags zijn heel leuk! Wij hebben onwijs genoten in dit hotel! Belek city is met de taxi 5min! In dit hotel krijg je echt waar voor je geld!! Voor kinderen is t niks, maar dat vonden wij niet erg aangezien we met vriendinnen waren!

Spiegelhuis!

Lonneke van Overbruggen
17-9-2014

Met 10 vriendinnen. Hoge verwachtingen!

Hotel op 10 min van centrum(is ongezellig). Hotel van buiten helemaal voorzien van kunstgras, modern.

Binnen alles hoogglans wit en overal (teveel) spiegels!

2-pers kamer groot, 5 slaapplaatsen (1-pers, 2x 2-pers waarvan 1 op balkon.) Bubbelbad, airco, badkamer prima, kluis, en minibar gevuld (gedeeltelijk tegen betaling). Helaas werd bad niet elke dag schoongemaakt. Tekort aan handdoeken en wc-rollen ;(

1 enorm zwembad (nog 120 mtr) waarvan de zijkanten lekker opgehoogd zijn en je op waterbedden kunt liggen. Geen muziek, wel mooie bar.Temp zwembad goed.

Etage lager nog een zwembad met muziek, drukker en veel kleiner. Naast restaurant voor lunch.

Verder klein zwembad met 4 mooie glijbanen. Werd nauwelijks gebruikt (geen kids aanwezig).

Zee goed te bereiken, pier niet indrukwekkend evenals de bedjes.

s' Avonds keuze: buitenbar life muziek, Atrium met show, binnenbar of disco. Alles beetje tam, werd weinig "gefeest", meer gekeken! Beetje saai dus.

Dear Guests,

First of all we would like to thank you for choosing Royal Adam & Eve hotel.

Because of yours positive and negative feedbacks we trying to improve our service.

We will be glad to see you in our refreshed hotel in new season 2015. Specially for you we reconstructed all rooms, bars and restaurants. We are delighted to inform you that in the hotel appeared new restaurant with italian cusine with name – Basilico. Moreover in hotel was opened 64 luxury villas Adam & Eve with unique design.

Looking forward to see you soon in our reconstructed hotel.

Sincerely,

Guest Relations Manager

zeker terug te doen

lilly en danny
4-6-2014

Wij hebben een fantatische week hier beleefd.

Dagelijks zeer toffe thema's zowel overdag als s'avonds.

de kamers zijn super en het eten zeer uitgebreid.

Het animatieteam (pokerface) is geweldig.

Een aanrader voor partymensen.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Dear Guests,

First of all we would like to thank you for choosing Royal Adam & Eve hotel.

Looking forward to see you soon in our reconstructed hotel.

Sincerely,

Guest Relations Manager

1 van de beste hotel van belek

mandoderavallet
4-10-2013

De accommodatie is uitstekend goed,de omgeving kan niet beter.belek stad is niet zo bijzonder.de personeel is klantvriendelijk en behulpzaan.eetgelegenheden is goed.kamers is paradijs.kinderen tot met 8 jaar is oke!

Gereisd Met vrienden in september 2013

Sehr Geehrte Gäste,

Erstens danke wir Ihnen dass Sie für Ihren Urlaub Royal Adam & Eve Hotel entschieden haben.

Jede positive oder negative Kommentar von unseren Gästen werden vom Hotel Direktion in acht genommen.

Unser Hotelzimmer Restaurants, Bars wurden letztes jahr für Sie neu renoviert. Zusätzlich wurden dazu noch 64 Adam & Eve Villas und mit seiner wunderschoenen Atmosphaere das italienischer Restaurant ‘Basilico’ gebaut.

Gästebetreuung Manager

Uitstekende service en design!

Pargali
1-9-2013

Adam & Eve is een te gek hotel. Net terug van een 6-daagse verblijf in dit enorme design complex. De kamers zijn allen uitgerust met respectievelijk; prive jacuzzi, prive sauna, 11 verschillende LED kleuren, gratis minibar met A-merk drankjes, LED tv schermen etc...

Verder is er van alles te doen in het hotel. In de avond zijn er professionele shows, in de middag vertier op het strand of bij het zwembad en wordt er een barbeque stand opgezet op het grasveld. Ultra all-inclusive formule is over de top. Het personeel deelt fruitschalen, nootjes en geregeld drankjes uit. Een 'NEE' bestaat niet in dit hotel, alles is mogelijk.

Kortom, een perfecte vakantie. Als je dit hotel niet goed vind, dan raad ik u aan om thuis te blijven.

Leuke feestjes, lekkere muziek

Sonja Blanken
10-6-2013

Heel anders dan alle andere hotels in Turkije. Lekker muziek, je kunt hier mooie feestjes bouwen. Lekker gegeten. Mooi zwembad met fijne loungemuziek. Het was even wennen aan al die spiegels, maar na twee dagen is dat over :-) . Alles goed schoon, ook de toiletten bij het zwembad. Kortom lekker uitgerust. Marktje goed te bereiken, leuk voor een ochtend. Sportkleren mee, fijne fitness/squashbanen en tennisbanen.

Gästebetreuung Manager

Prachtig hotel.. Teveel Russen..

Tess
11-5-2013

Zeer mooi verzorgd hotel, zeer modern, jacuzzi op de kamer..

Enkel jammer dat het personeel bijna geen Engels spreekt enkel Russisch. Wanneer je aankomt word je ontvangen door een 'Angel' die zogezegd wat uitleg zou geven over het hotel communicatie verliep moeilijk aangezien wij geen Russisch spreken.. Eten was verzorgd maar niet altijd heel warm.

Als je een hutje wil aan het zwembad kost dit 100€, ook voor speciale feestjes in het hotel betaal je 60€ p/p extra.

De animatie s 'avonds in het Atrium was zeer leuk, behalve dat het iedere avond bijna hetzelfde was..

We hadden een super vakantie, super hotel enkel jammer van het personeel en de Russen, Kortom als je geen problemen hebt met Russen is dit een ideaal hotel!