Zoover
Hotel Royal Adam & Eve

Hotel Royal Adam & Eve

Hotelstersterstersterster
9,6

Top hotel voor ieders wils

Vk vd bergh
8-1-2011

wij zijn in september met onZe zoontje van 4 geweest na dit prachtige hotel! Je voelt je in dit hotel echt als een keizer, je kan t absoluut niet vergelijken met andere hotels! Onze zoontje heeft zich erg vermaakt in de miniclub en disco tot maar liefst 23:30!!!!

Absolute aanrader voor mensen dat net iets meer willen dan alleen maar lui zonnen!!

Dina ILYASOVA, Guest Relations Manager, 7-4-2015

Dear Guests,

First of all we would like to thank you for choosing Royal Adam & Eve hotel.

Because of yours positive and negative feedbacks we trying to improve our service.

We will be glad to see you in our refreshed hotel in new season 2015. Specially for you we reconstructed all rooms, bars and restaurants. We are delighted to inform you that in the hotel appeared new restaurant with italian cusine with name – Basilico. Moreover in hotel was opened 64 luxury villas Adam & Eve with unique design.

Looking forward to see you soon in our reconstructed hotel.

Sincerely,

Guest Relations Manager

Super & kindvriendelijk!

Martine Klingels
18-6-2009

Supermooi hotel. Alles is wit & spiegel. Wij hadden een familiekamer geboekt. Echt heel ruim. Met aparte slaapkamers voor de kinderen, 2 badkamers & sauna! Leuk dat het licht wisselt in de kamer als je stampt met je voeten,... Het personeel was allemaal erg vriendelijk, oprecht. Het eten eveneens goed. Jammer dat de service niet altijd even perfect was en het kon soms wat meer netjes zijn, maar al bij alles niets om je echt aan te storen. Het leukst vonden we dat het zooooo kindvriendelijk was. 4 glijbanen en een superleuke miniclub. Yeliz, die ook babysit is, echt superlief. Onze kleinste is 16 maanden en wou iedere dag zelf naar haar! Algemeen de zwembaden ook kindvriendelijk gemaakt, met trappen van ong. 1m breed zodat kleine kinderen wat kunnen spelen aan de kant.

Het grote zwembad boven is niet voor kinderen onder 7 jaar, omdat het meer een relaxzone is. We hebben een echte leuke vakantie gehad en gaan zeker nog es terug!

DİNA İLYASOVA, Guest Relations Manager, 7-4-2015

Dear Guests,

First of all we would like to thank you for choosing Royal Adam & Eve hotel.

Looking forward to see you soon in our reconstructed hotel.

Sincerely,

Guest Relations Manager

TOPPERTJE

sandra
7-5-2009

Prachtig design hotel. Eten ook top behalve de kwaliteit van het vlees/vis en kip bij het diner. Maar bufetten prachtig en veelzijdig. Moet in de zomer leuker zijn, want nu kwam er elke dag wel iets bij, bv laatste 2 dagen ook een buffet met verse pasta. Lunch bij zwembad ook super en heerlijke vers fruit en salade buffet. Ook dag 1 dag een sushi buffet gezien. Enige minpuntje vonden wij de nep sterke drank. Op kaart staat Bacardi maar dan schenken ze een turkse variant en zo met veel meer drankjes. Elena van de mini club, is super met kinderen en open van 10.30 tot 18.30 en van 21.30 tot 23.30! Waar vindt je dat?! Als je van lounge en house houdt is dit een echte aanrader.

DİNA İLYASOVA, Guest Relations Manager, 7-4-2015

Sehr Geehrte Gäste,

Erstens danke wir Ihnen dass Sie für Ihren Urlaub Royal Adam & Eve Hotel entschieden haben.

Jede positive oder negative Kommentar von unseren Gästen werden vom Hotel Direktion in acht genommen.

Unser Hotelzimmer Restaurants, Bars wurden letztes jahr für Sie neu renoviert. Zusätzlich wurden dazu noch 64 Adam & Eve Villas und mit seiner wunderschoenen Atmosphaere das italienischer Restaurant ‘Basilico’ gebaut.

Daher wurden es uns sehr freuen sie wieder im 2015 als unsere Gäste zusehen!

Mit freundlichen Grüssen.

Gästebetreuung Manager