Zoover
Hotel Royal Adam & Eve

Hotel Royal Adam & Eve

Hotelstersterstersterster
9,6

bediening als Belg zwak !

kris
30-8-2015

Tophotel ,spijtig van het 2 derangsgevoel als Belg...drankje halen als Belg= langst wachten.ook bediening in restaurant was zeer zwak en onderbemand ondanks het lekkere eten ! Ook geen rondleiding bij aankomst zoals beloofd,misschien had dit ook iets te maken met verkeerde nationaliteit.Shows waren wel top !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

geweldig

belg
18-7-2012

dit was onze 2de keer hier & het blijft ons bevallen.

we zijn ondertussen al 13x in Turkije geweest telkens ergens anders, maar dit is echt wel heaven on earth, hier vinden we vakantie.. niet om 6uur uit je bed om een mooi plaatsje aan het zwembad te hebben, de bedden aan het zwembad, geen overbodige animiatie maar wel genoeg, kortom we hebben al een groot stuk Turkije gezien (bijna alle badplaatsen) maar dit blijft de topper!

Sehr Geehrte Gäste,

Erstens danke wir Ihnen dass Sie für Ihren Urlaub Royal Adam & Eve Hotel entschieden haben.

Jede positive oder negative Kommentar von unseren Gästen werden vom Hotel Direktion in acht genommen.

Unser Hotelzimmer Restaurants, Bars wurden letztes jahr für Sie neu renoviert. Zusätzlich wurden dazu noch 64 Adam & Eve Villas und mit seiner wunderschoenen Atmosphaere das italienischer Restaurant ‘Basilico’ gebaut.

2e keer voor ons.

Renate
18-9-2010

1e keer was honeymoon (zie andere beoordeling) en nu met kids. Was weer helemaal super. We vonden dat ze het buiten wat beter hadden geregeld met snacks en animatie overdag. De familiekamer was echt enorm groot, alleen niet erg functioneel. Beter was nog een extra douche ipv 6 balkons! De Angels hadden het te druk voor persoonlijke aandacht voor ons. Dat was jammer. Kamers zijn heel schoon en tijdens ons verblijf was DJ Tiesto er. Speciaal door hotel ingehuurd. Matrassen bij zwembad blijven te gek en je moet ook echt van design en wit houden.

Gästebetreuung Manager

Zo vlug mogeljk trug naar daar

van meirhage
24-7-2010

Alle wat je zoekt is er, een échte all in" , onvoorstelbaar gewoon. Slechteste punt wa Kim, de hostess van TO, die voor Pegase dus ook werkte. Zij weet niks van het hotel of de excursies af. We vroegen een bootexcursie, ze beveelde Thomas ook de luxr aan.We kwamen op ee verroeste boot met plastic stoeltjes terecht. Ze had dat al zelf meegedaan zei zei.. niets van aan. Het hotel zelf maakte de hostessmiserie meer dan goed, maar we hadden ook van haar een Pegas sevice verwacht

luxe-vakantie!

hilde
24-4-2009

prachtig hotel,prachige kamer,ideale zwembaden met perfecte ligbedden,personeel geeft je het echte vakantiegevoel,zonder stress,zonder zorgen.Eten is,door het ruime aanbod elke dag,een beetje eentonig.Dit is een hotel waar je tot rust komt ,ruimte aan het zwembad,ruimte in de eetzaal,ruimte in de kamers.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009