Zoover

2008

Wij hadden een family room (155 m²) waarvan je heel wat is

Nathalie van Daalen
16-5-2008

Wij hadden een family room (155 m²) waarvan je heel wat verwacht. Echter is deze kamer net zo groot als een standaard kamer en de rest allemaal buitenterras. Mooi, maar je gebruikt het niet! De kinderen (3/7 jr) hebben zich goed vermaakt in alle zwembaden, glijbaan, bubbelbad, kidsclub, strand en met name het toetjes buffet!! Voor ons was het ook prima, maar geen hemel op aarde. Personeel spreekt slecht tot geen Engels en je moet er rekening mee houden dat het een trekpleister is voor rijke Russen (luidruchtig, onbeleefd en halen het niveau naar beneden). Het design is super, maar na een week ben je er op uitgekeken. De specialiteiten restaurants hebben hierdoor ook geen sfeer (ook wit en spiegels). Spa en gym is een fijne aanvulling. DJ bij het zwembad en club(s) zijn trendy, je hoeft de deur niet meer uit!

ik ging gisteravond afrekenen bij de bali

holland
21-7-2007

ik ging gisteravond afrekenen bij de bali. Wij hadden verschillende massage's gehad waaronder 1 van 150 euro. kind mocht gratis mee, na afloop netjes de bon afgetekend. staat er op de eindafrekening 180 euro. baas erbij, aftekenbon opgezocht, hadden ze er met een andere pen 30 euro voor het kind bij geschreven en het totaalbedrag van 150 veranderd in 180. volgens hotel had de dame die ons dit aanbod deed een foutje gemaakt, want alle massage's moesten worden betaald. dus gewoon afrekenen. dan helpt alleen nog maar heel boos kijken en hard gaan schreewen. toen kon het wel.

Fantastisch trendy design hotel, hele aparte stijl en is

Esther
2-6-2007

Fantastisch trendy design hotel, hele aparte stijl en opzet, alles is wit met spiegels, geeft heel speciaal effect vooral samen met de speciale LED verlichting die overal is. Het is geen all in. hotel en animatie is beperkt tot sporten overdag. Het eten is subliem en verzorging bij spa en zwembad, strand helemaal goed, voldoende bediending, handdoeken die klaarliggen etc etc. Go see it!