Zoover

9,6

Fantastisch hotel

I. S.
19-9-2016

Net terug van 11 dagen Adam & Eve. Wat een prachtig hotel. Wij hebben werkelijk niks aan te merken op dit hotel. Kamers zijn prachtig, het eten is top en je verveeld je hier geen seconde. Erg relaxte sfeer ook. Wij komen volgend jaar weer terug.

Gereisd Met partner in september 2016

fantastiche hotel

bayram yuruk
11-8-2016

fantastisch hotel,top personeel,top eten,accomodatie super.beste hotel die ik ooit gezien heb....aanrader....

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Super fantastisch !

Stephanie
3-8-2016

Super fij, mooi en schoon hotel. Lekker eten. Goede ambiance. Volgend jaar weer!

Elis heeft ons zo goed geholpen. Ze is een fantastische gastvrouw. Thank you Elis!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Weer een fantastische vakantie gehad

S.Akgul
19-10-2015

Wij zijn voor de 2e keer in het hotel geweest en werden hartelijk en met een glimlach ontvangen door Hatice.

Het personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam en doen er echt alles aan om je tevreden te houden.

hierbij willen we nogmaals de lieve personeelsleden bedanken die ons dagelijks hebben geserveerd: Sultan, Inan, Mehmet (Italyan), Kursat, Eda, Deniz, Cengiz, Hasan Huseyin

uiteraard willen we onze kok Huseyin Yuregir + Ismail Aybay en hun geweldige team ook bedanken voor al het lekkere eten waar we van hebben genoten.

wij gaan zeker nog een x terug en uiteraard zijn er ook wat kleine verbeterpunten in dit hotel.

Blijft goed hotel.

Paslou77
12-10-2015

Royal Adam & Eve blijft een goed hotel drinken goed, eten goed, show's goed service goed min punt jammer dat er zo weinig Nederlanders zijn. vooral turken in het hotel. bijna geen russen gezien dit jaar begin oktober. Hotel op een slechte locatie hoort niet in Belek Thuis.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

Super!

amanda
15-9-2015

Wat een super super hotel is dit! Russen hebben wij weinig last van gehad.. Zwembad is top, feesten zijn super en t eten is geweldig! Kamers zijn super met een mega bed en een plafond wat in 7 kleuren kan worden veranderd! Animatie savonds is super leuk en ook de poolpartys smiddags zijn heel leuk! Wij hebben onwijs genoten in dit hotel! Belek city is met de taxi 5min! In dit hotel krijg je echt waar voor je geld!! Voor kinderen is t niks, maar dat vonden wij niet erg aangezien we met vriendinnen waren!

bediening als Belg zwak !

kris
30-8-2015

Tophotel ,spijtig van het 2 derangsgevoel als Belg...drankje halen als Belg= langst wachten.ook bediening in restaurant was zeer zwak en onderbemand ondanks het lekkere eten ! Ook geen rondleiding bij aankomst zoals beloofd,misschien had dit ook iets te maken met verkeerde nationaliteit.Shows waren wel top !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Week van de slecht service uitgekozen...

Heidi Coulier
28-8-2015

Onze eerste indruk was over het algemeen vrij goed. Maar helaas de bediening was heel wat minder dan beloofd. Slechts 2 rollerskaters aan ons zwembad ipv 5. En, wij als Belgen werden sowieso als laatste bediend. Wij werden nors en onvriendelijk behandeld. Terwijl er voor andere nationaliteiten werd gesprongen door het personeel. Service dikke nul dus. Not done voor een tophotel : oploskoffie uit een machine, die je zelf moest halen ipv verse koffie... Toch ontgoocheld en niet al zijn sterren waard...

Uitstekend en binnenkort terug!

HC
9-6-2015

We hebben reeds een 30 tal hotels gedaan in Turkse riviera en dit behoort tot onze toppers,heel mooie romantische en ruime kamers met dressing,regen(steam)douche,jaq bad ,en je kan zelfs slapen op het terras :-) Mooie zwembaden eentje om te rusten en eentje om te feesten!mooie pier met grote ligbedden.Het eten is lekker en veel showcooking en zelf kreeftjes.Er is altijd wel iets te beleven zowel overdag als s'avonds.kortom een hotel voor mensen die houden van aktie.

Geen hotel voorzien voor kinderen vinden we,maar meer voor volwassen mensen .We gaan binnen kort terug omdat het fantastisch was!!

Super in een woord

Monique van den Besselaar
18-2-2015

In September 2014 dit Hotel voor het eerst bezocht. Een schot in de roos. Wat een geweldig Hotel, je krijgt zo verschrikkelijk waar voor je geld hier. Het verrassingseffect is erg groot. Een superkamer, erg royaal: king-size superbed, jacuzzi, bed ook op balkon, stoomkabine, inloopkast en niet te vergeten de verlichting die je qua sfeer kunt instellen in diverse kleuren. In het hele Hotel kom je spiegels tegen wat een heel aparte sfeer geeft. De bedden aan het zwembad zijn fantastisch. je moet wel van feesten houden als je dit Hotel bezoekt want je wordt omringt door muziek.overal... Het Atrium, de 95 meter lange bar... tja. een belevenis die kun je gewoon niet uitleggen maar als je een filmpje op You tube op zoekt dan snap je dit. Eten niks mis mee zowel in buffetrestaurant als in de restaurants die je kunt boeken. de Japanner is echt een aanrader. ga dit Hotel beleven!! Je gaat hier geen spijt van krijgen.

DİNA İLYASOVA, Guest Relations Manager, 7-4-2015

Dear Guests,

First of all we would like to thank you for choosing Royal Adam & Eve hotel.

Because of yours positive and negative feedbacks we trying to improve our service.

We will be glad to see you in our refreshed hotel in new season 2015. Specially for you we reconstructed all rooms, bars and restaurants. We are delighted to inform you that in the hotel appeared new restaurant with italian cusine with name – Basilico. Moreover in hotel was opened 64 luxury villas Adam & Eve with unique design.

Looking forward to see you soon in our reconstructed hotel.

Sincerely,

Dina ILYASOVA