Zoover

Wij waren hier half Februari tijdens de Nerderlandse en 7

Roozenbeek
1-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren hier half Februari tijdens de Nerderlandse en Franse schoolvakantie. Met twee gezinnetjes, 7 personen, in een 4 kamer appartement.

Fantastisch gelegen aan een piste. De kinderen konden 's middags heerlijk met hun sleetjes de berg op en af. Omdat de piste niet in het drukkere Meribel zelf ligt is het eigenlijk nooit druk bij de lift. Nadeel is wel dat echt beginnende skiërs met een (gratis) busje of auto naar Meribel moeten.

Appartement was keurig heeft een leuke uitstraling maar was niet heel erg schoon. Woonkamer en keuken zijn wat krap bemeten. Wat comfortabele stoelen of banken waren welkom geweest. Bedden waren van een erg goede kwaliteit. Ski pas, skiverhuur, bakker en een Spar zijn allemaal binnen handbereik. Service is op z'n Frans. Ze bedoelen het goed maar snappen het toch niet helemaal.

Wij zouden er zo weer naar toe gaan.

het is een superkleinappartement,wij hadden een 8 pers en

marian
22-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

het is een superkleinappartement,wij hadden een 8 pers en waren met zes,ook weinig tot geen kastruimte,en een paar makkelijke stoelen mag je voor dat geld toch ook wel verwachten.en op zijn frans schoongemaakt.

Gereisd Anders in februari 2007

Aan de piste, mooi app

Jansen
5-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Aan de piste, mooi app. met zwembad. Bakker en supermarkt op 1 min afstand.

Gereisd Anders in september 2006

na verschillende mgm-resorts bezocht te hebben in de tot

maria
9-1-2006

na verschillende mgm-resorts bezocht te hebben in de afgelopen jaren,altijd tot volle tevredenheid,werden we hier geconfronteerd met een complete chaos.

niet schoongemaakt,bedden niet opgemaakt,geen handdoeken,toen we om lakens vroegen bleken deze op te zijn en de hele week ook niet meer te krijgen.als compensatie mocht de auto in de garage.een slechte beurt van mgm.

Het is een vreselijk klein appartement, maar de ligging is

K.N. Breeker
28-8-2004

Het is een vreselijk klein appartement, maar de ligging is ideaal, wij zijn er al drie keer geweest zijn van plan om er dit jaar weer heen te gaan.

Het uitzicht is geweldig en je kunt naar je appartement toeskieen

Gereisd Anders in augustus 2004