Zoover

Jan
2-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

ligging perfect

veel appartementen met vrije opgang

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

vooral een prachtige ligging

heer Overweel
30-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

de accomodatie is hier en daar ernstig aan groot onderhoud toe, maar na onze klachten hebben ze ons een goed alternatief geboden

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

aanvulling op de ruimte

mevrouw van den Brink
17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We huren met zijn 2-en een 4 persoon appartement, dan hebben wij het prettig ruim. met zijn 4-en kan je de bagage niet kwijt

Gereisd Met partner in januari 2012

Slechte bedden, slechte keuken.

mevrouw Vogelaar
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bedden vielen uit elkaar, geen afzuiging in de keuken. Douche was vies! En veel te hoge borg.

Gereisd Met partner in december 2012

Verzorgde ski in - ski out studio's, zeer tevreden

Julie-vb
6-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn al verschillende keren in deze residentie verbleven. Les 3 Vallees is een top skigebied, 1 van de beste in de Franse Alpen. Mottaret is het hoogste dorp (1750 m) van de middelste vallei. De residentie ligt bovenaan het dorp en je zit direct op de piste. (blauw, zeker voor iedereen haalbaar) Er zijn enkele winkels in deze wijk en als je naar het echte centrum wilt, is er een gratis gondellift.

De appartementen hebben de normale Franse standaard. Ze zijn niet ruim maar wel erg goed ingedeeld. Wij hebben enkel de 4p en 5p appartementen getest. Het is aan te raden om voor die laatste optie te gaan als je met 4 bent. (aparte slaapkamer) Ze zijn zeker verzorgd. In onze ervaring waren ze steeds proper.

In de echte vakantieperiodes zitten de gebouwen van dit complex volledig vol en dan is het op de wisseldag (zaterdag) vanaf 4 uur echt wel aanschuiven aan de receptie. Dat is heel onprofessioneel, maar er is niet veel aan te doen. Als je vroeger aankomt, is er geen enkel probleem.

Vroeg aankomen heeft hier geen zin

marlies en franc
24-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vroeg aankomen heeft hier geen zin. Personeel laat je uren wachten voor je je appartement in mag. Inmiddels is het dan zo druk met inchecken dat je niet opnieuw aansluit in de rij om een beter appartement te vragen. Wij hadden een soort van bezemkast en raden dit niemand aan voor twee personen. Verder een mooi uitgangspunt om het hele gebied te verkennen.(wel voor gevorderden skiers)

Prima uitgangspositie om Les Trois Vallees te ontdekken

Theo van Diepen
18-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima uitgangspositie om Les Trois Vallees te ontdekken. Skien tot aan de deur van de ski-berging. Het appartement zit met een lift verbonden aan het lager gelegen gedeelte van Mottaret.

Gereisd Anders in september 2005

LP van Vloten