Zoover

Centraal gelegen hotel.

Ivo
24-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer centaal gelegen hotel, mooie hoge kamer met veel hout, badkamer met douche en bad, uitgebreid ontbijt, hotel wordt gerund door Italianen, er is ook een Italiaans restaurant naast het hotel gevestigd, de prijzen voor het eten zijn normaal maar voor en hotel kamer betaal je naar verhouding veel geld, vanuit het hotel loop je zo naar de Firtsbahn, in het levendige centrum vind je veel restaurants en luxe winkels, op straat kom je veel Aziaten tegen die tijdens hun Europa rond reis de Jungfrau komen bezoeken, we hebben een paar mooie wandelingen gemaakt, omhaag met de trein richting station Eigergletscher, genieten van het uitzicht en terug lopennaar het dorp, of met de Firtsbahn omhoog en halverwege uitstappen en hier een van de vele wandelpaden volgen, we hebben een paar geweldige dagen gehad in dit super mooie gebied, het weer werkte ook mee want we hebben allen zon gezien tijdens ons verblijf .

zeer vriendelijk personeel

Hans Schocke
30-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer vriendelijk personeel. eten goedkoop in verhouding tot kwaliteit, als je vroeg wegwil op bergtour mag je zelf al heel vroeg alles pakken in de keuken en is de tafel al gedekt, heel aardige mensen, je voelt je erg snel thuis

Gereisd Met vrienden in augustus 2007