Zoover

Vakantiepark
8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,4

Heel fijn om tot rust te komen.

G,M.Donders
6-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een prachtige beeldentuin en museum in Heino.Op het park aangename rust en prachtige bungalows met goede voorzieningen.

Gereisd Met partner in april 2018

Ik geniet van het begeleiden van deze vakanties

Koos Jaspers
11-3-2019
  • Onderkomen8

Met 6 verstandelijk beperkten een prachtige midweek gehad.

Gereisd Met vrienden in september 2017

een vriendelijk park

J.N. Albers
3-1-2018
  • Onderkomen8

Wij hadden gehuurd voor een oud en nieuwjaar vakantieverblijf met 3 overnachtingen. Ontvangst bij receptie uiterst vriendelijk. Bij zaterdag aankomst zijn de tijden 09.00 - 12.00. Wij waren er om 10.00 maar hadden pech dat de vorige gasten net waren vertrokken en de schoonmaak nog moest plaatsvinden. Dit werd heel netjes opgelost door de receptioniste en kregen koffie/thee aangeboden in het restaurant. Over de bungalow; het is te huur voor 6 personen maar de ruimte is meer geschikt voor 4 personen. Wel alles netjes en mooi ingericht. Jammer dat het aantal bungalows voor verhuur vrij beperkt is. Merendeel is voor lang of permanent verblijf en een nog groter deel is bestemd voor verblijf Poolse arbeiders. Toch was het onze indruk dat het een rustig park is. Minpuntje was dat het restaurant gedurende de rest van ons verblijf gesloten was. ook de receptie is zeer beperkt open. Maar alles in zijn totaliteit, een prima vakantieadres.

Gereisd Met partner in december 2017

Een heel goede keus.

S. Teichert-van der Ploeg
30-8-2017
  • Onderkomen9

Ben gehandicapt, daarom een Gunne Care gehuurd. Ideaal voor mensen met rolstoel. Wij komen al sinds een paar jaren, omdat wij heel erg tevreden zijn. Wij hebben voor dit jaar nog 2 keer vakantie geboekt. Hier kan je je thuisvoelen en heerlijk relaxen. Ook de omgeving is fantastisch voor mensen, die een individuele vakantie wensen.

Gereisd Met partner in mei 2017

fantastisch

Wim
11-6-2017
  • Onderkomen7

mooie bosrijke omgeving. lekker om te fietsen en dicht bij zwolle.

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie gehad

Ilja Bruggeman
17-8-2016
  • Activiteiten9

Een mooie omgeving en goed te bereiken. Onze bungalow was prima en schoon en van alle gemakken voorzien. Restaurant ook als zeer goed aan te merken en iedereen op het park is zo aardig en behulpzaam.

Voor mij was het verwarmende zwembad een hoogtepunt. Heerlijk!

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima lokatie om uitstapjes te maken.

Trudy
10-8-2016
  • Onderkomen7

Wij verbleven in bungalow de Gunne. Keurig schoon huis. Was eigenlijk geen zes persoons onderkomen, maar meer geschikt voor max. 3 volwassenen en twee kinderen. Slaapkamer met boxspring was ruim. Slaapkamer met stapelbed prima voor 2 kinderen. Jammer dat de linnenkast voor lichtschakelaar stond. Derde slaapkamer was eigenlijk niet geschikt voor 2 personen. Als het onderbed gebruikt werd, kon je de linnenkast niet openen. Nauwelijks loopruimte tussen de bedden. Kon ook geen stoel staan. Verder ontbraken op slaapkamer 2 en 3 een bedlampje. Was alleen een plafonnière. Woonkamer was functioneel ingericht. Lamellen bij terrasdeuren en voordeur waren aan vervanging toe. Badkamer zeer ruim. We misten wel planchet in douche voor shampoo etc. Ruim terras. Fraai onderhouden groen op terrein. Kortom, een park met potentie. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar b.v. Deventer en Zwolle. Ons 'Sallands arrangement' is goed bevallen. Personeel bij receptie en in restaurant was erg vriendelijk.

Vriendinnenweekend 30+

Girlfriends
2-8-2016
  • Onderkomen3
  • Activiteiten7

Goed: Ruim huisje in ruim opgezet park

Schoonmaak algemeen prima.

Niet goed: Lawaai van aanwezige Poolse jongens in de woningen rondom ons huisje, ook 's nachts

Defecten werden niet opgelost terwijl dit was toegezegd.

Een TE SMERIG bankstel met scheuren en brandplekken.

Losse stoeptegels die gevaarlijk waren.

Te weinig meubilair voor een 6 persoons huisje.

In een woord geweldig!

Agnes
22-7-2016
  • Activiteiten7

Het park is netjes aangelegd en rustig. De huisjes best ruim ingericht. En zijn schoon. Je kunt voor een schappelijke prijs eten in het restaurant. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker een keer terug. Aandachtspunten zouden wij nu niet zo snel kunnen bedenken.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Top, heerlijk relax

Dhr. Oost
21-7-2016
  • Activiteiten7

Vriendelijk personeel en fijn restaurant.

Aanrader voor heerlijk relaxt weekendje weg.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016