Zoover

7,8

Nooit meer

Derison Roland
15-9-2019

Hotel is oudbollig maar kamers worden netjes onderhouden. Gunstige ligging. Mooie zwembaden voor kinderen .Maaaaarrrrr.

Personeel vooral dames in eetzaal zeer onvriendelijk. Werken blijkbaar met tegenzin. S Avonds zeer veel lawaai van animatie tot 24h. Zeker niet aan te raden met kleine kinderen. Het ontbijt is redelijk. Het avond eten is zeer ondermaats. Wat warm moet zijn is gewoonweg koud. Hier zou de gezondheidsinspectie veel opmerkingen kunnen maken. Keuze is ook beperkt. Zeker geen 4 sterren waard. Tip: men kan met een ticket van de receptie in het Capricho hotel gaan dineren waar het eten tenminste warm is. Dit hotel voor ons NOOIT meer.

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijke vakantie!

Marieke
20-9-2018

In september een week verbleven in hotel Playalinda. Kamers zijn netjes en erg ruim, wel wat gedateerd. Ontbijt is lekker en uitgebreid, voor ieder wat wils. Bij het hotel kan men gebruik maken van 2 verschillende zwembaden. Het zwembad van Playalinda is over het algemeen rustig, het zwembad bij Playasol wel behoorlijk druk (vooral wanneer kinderen vakantie hebben). Zwembaden zijn wel erg groot en er zijn voldoende ligbedden. Het hotel heeft een centrale ligging midden in het centrum en dichtbij het strand.

Gereisd Met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Leonard
10-6-2018

Het is er schoon, keurige grote kamer, mooie badkamer met ligbad, balkon met een beetje zeezicht afhankelijk van verdieping. Diner is prima verzorgd met vlees vis en altijd keuzes uit vele andere gerechten. Heerlijke voorgerechten en desserts.

Veel keuzes bij ontbijt aan brood en beleg. Koffie, thee, vruchtensappen, champagne. Verder heeft het hotel een rustig gelegen zwembad met vaste parasols. Wil je spektakel ga dan naar Playasol hotel naast Playalinda daar is een zwemparadijs met glijbanen enz. Gratis!!!

Wij hadden het enorm naar ons zin en begrijpen dan ook de lage waardering niet op de site. Het strand is smal maar wel mooi. In het stadje zijn genoeg barretjes e.d. om een leuke avond te hebben. Veel plezier daar.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima Hotel

Martin
24-1-2018

Het is er rustig en geen animatie. Het eten is niet altijd warm. Wifi is slecht en duur. 1 uur gratis daarna 24 uur niet en dan weer 1 uur gratis dus opeens ben je midden in de nacht aan de beurt of heel duur betalen....

Verder gebruik maken van de faciliteiten van Playa Sol mooi zwembad en glijbanen. Dus eigenlijk genoeg te doen maar in het zusterhotel. Verder hadden wij te maken met de sluiting van het hotel tijdens ons verblijf en moesten verhuizen. Wij waren er in de 1e 2 weken van oktober 2017. Zo jammer en oneerlijk maar wat kan je er aan doen?

Overigens is het restaurant erg leuk gezellig en prima ingericht.

Het stadje stelt niet veel voor heel veel horeca en nauwelijks echte winkels.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Jan
26-9-2017

Kamer was groot. Schoonmaak kamer redelijk. Personeel soms niet al te klantvriendelijk. Zwembad van tegenover liggende PlayaSol hotel kon gebruikt worden. Die was gesitueerd in een mooie tuin met glijbanen. Eten zeer eenzijdig en altijd koud. WiFi verbinding slecht en niet gratis.Hotel had voornamelijk Spaanse gasten. Geen animatie en avond entertainment. Hiervoor naar PlayaSol en altijd in het Spaans.

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig hotel

Fam. R.Jansen
1-10-2010

Wij zijn net terug uit Roquetas de Mar.Playalinda is een schoon hotel,kamers en bedden goed, goede service, goed eten,elke dag schone baddoeken.Restaurant intiem,knus,goede en vriendelijke bediening.

Zwembad rustig en animatie goed.Fijne tijd gehad.

Gereisd Met partner in september 2010

Sluit perfect aan bij de playa hoteles keten.

Giel G.
28-10-2009

Het hotel zelf valt best mee. het zwembad is wel wat minder maar met de kaart van je kamer kan je naar het zwembad van playasol en dat is echt een chique zwembad. Het eten is zeer goed maar het is heeel druk in het restaurant. Spanjaarden zijn echter heeel luidruchtig en hun kinderen zien het restaurant als een speeltuin. Het is wel een zeer goede all in want je kan ook vele merknamen krijgen zoals bailey's, martini, cointreau... De kamers weren lekker ruim. Alleen werkte onze aircondition niet meer zo heel goed dus is het er bloedheet 's nachts. Naar mijn gedacht is het echt een typisch playa hotel. qua prijs kwalitiet zit het goed maar ik raad toch maar een iberostar of Riu hotel aan. Deze zijn wel iets duurder maar ze zijn veel beter.

zalig en rustig hotel

Kim uit antwerpen
16-8-2008

We zijn nu 1 week terug. er waren 2 zwembaden.

Er was ook animatie (in spaans), maar ze deden het altijd voor, zodat je het zeker begreep.

Het eten is lekker met grote keus in vlees, vis en groenten.

De kamers zijn ruim met airco, ventilator en 2 grote bedden. In de badkamer was een infraroodlamp die je met tijd kan instellen voor een relaxerend gevoel. De ligging van het hotel was minder, ver van het centrum, waar de feesten gehouden worden.

Je kon voor €1 de bus nemen naar het grote winkelcentrum (zoals wijnegem).

Het hotel ligt vlak aan zee, waarvan het strand bestaat uit steentjes.

Bij All-inc kreeg iedereen een kaart waarmee je gratis drank (ook merknamen als baileys, smirnof, of cava) afhalen voor het aantal personen dat in je kamer logeerde.

Ik raad het hotel aan voor familie's, jonge koppels, of gewoon vrienden die rustig willen genieten van zon, zwembad en drank.

glutenvrij hotel !

Fam. Jaenen
15-8-2008

Aangenaam hotel, ruime propere kamers.

Zwembaden met glijbanen, zeer fijn voor de kinderen. Eten was goed, doch typisch spaans. De kok Enrique en zijn team kookte speciaal voor ons kind glutenvrij. Enig minpunt: het bedieningspersoneel in het restaurant sprak enkel spaans, op één na die engels kon. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd Familie in augustus 2008

een mooi hotel met lekker eten

fam. van der haegen
6-8-2008

wij zijn net terug van 12 dagen playalinda en het was een aangenaam hotelletje . het eten was enorm lekker met veel variatie .groot ontbijtbuffet,verse vis en vlees ter plaatse gebakken met lekkere groentjes,veel vers fruit en lekkere taartjes.de dranken waren van een goede kwaliteit.het zwembad van playalinda is ietsje kleiner dan playasol maar toch leuk.de kamers zijn ruim en werden elke dag gepoetst.aan de receptie waren ze enorm behulpzaam en praten engels duits en spaans.de jeep saffari was leuk en ook een dagje mini hollywood"zeker doen".de kinderen hebben veel in het zwembad van playasol gespeeld omdat er een grote glijbaan was.playalinda is een proper en gezellig hotel dat zijn geld meer dan waard is.