Zoover
Aparthotel Calas Park

Aparthotel Calas Park

Aparthotel

1 keer is goed maar gaan niet weer.

Jan
18-8-2017

Diverse keren geklaagd dat de airco het niet deed maar werd weinig aan gedaan pas op het moment dat wij uitcheckten werd het gemaakt en dat bij 40 graden +

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische ligging en erg mooie kamers

Monique
4-8-2017

Het hotel heeft een prachtige ligging. Uitzicht op zee!!! De kamers zijn pas gerenoveerd en dus erg mooi.

De kwaliteit van het eten is prima, de keuze wel wat beperkt.

Jammer dat de (tussendoor) snacks niet bij het zwembad of bij de bar bij het podium verkrijgbaar zijn. Hier moet je weer voor naar de eetzaal.

Overdag zit de bar bij het podium dicht en daardoor wordt het terras daar ook niet gebruikt. Dat is wel jammer.

Er zijn genoeg ligbedjes, ook als je wat later bent, maar als je een parasol wilt, moet je in de ochtend toch je handdoek op een bedje leggen.

Het zwembad is klein en ondiep. In de loop van onze vakantie vanaf augustus werd het erg druk en is het zwembad echt vol. We waren hier van op de hoogte door eerder berichten op Zoover.

Erg vriendelijk personeel. Onze dochter was jarig in de vakantie en via de receptie een taart bij het ontbijt geregeld. Deze was erg lekker!

Al met al een heerlijke vakantie. Wel veel trappen lopen!

Heerlijke vakantie

K
26-7-2017

Wij (2 meiden van 17&18) zijn gisteren terug gekomen van 9 dagen HSM Calas park. Het hotel zag er erg mooi uit want ze hebben de receptie en alle kamers pas gerenoveerd, dit maakt het hotel nu nog aantrekkelijker. Het eten was erg lekker, niet heel erg veel keus maar er was toch steeds wat anders dus dit stoorde ons helemaal niet. Zwembad is wat aan de kleine kant maar dat wisten wij van tevoren dus dit was voor ons geen probleem. Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best de gasten tevreden te houden. In het plaatsje zelf zijn veel souvenir winkels te vinden maar als je echt een dagje wat wilt doen zijn de bussen die tussen de plaatsen rijden ideaal, makkelijk, en ook niet duur.

Heerlijk verblijf

Jeannet
19-7-2017

Nieuw gestylede appartementen, goede bedden en airco.

Vriendelijk personeel en kidsclub. Bij t eten volop keus, zodat er altijd wel iets bij zit wat je lust.

Je kunt een lunch tasje meekrijgen.

Zwembad is prima en een baai en winkeltjes op loopafstand. Auto verhuur via de receptie was ook top geregeld.

Mooi zicht op zee mogelijk, voor mensen die niet goed trap kunnen lopen, is het niet geschikt, doordat het allemaal terrassen zijn qua ligging

5 keer geweest

Robbert
5-2-2017

Een mooie plek geweldig personeel altijd goed vermaakt

Prima kamers gaan weer in juli

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie!

Fam. van Dam
16-9-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Calas Park. Prachtig uitzicht! Appartement had een wat verouderde inrichting maar was schoon, ruim genoeg en rustig. Eten was erg lekker, genoeg keuze voor iedereen. Entertainment was gezellig. Leuke baai op loopafstand. Zwembad was aan de kleine kant maar dat wisten we van tevoren, we hebben ons er prima in vermaakt. Leuk, niet al te groot, winkelcentrum op loopafstand met voornamelijk souvenirs shops, maar ook een paar leuke andere winkeltjes. Tevens midgetgolf/ scootertjes/ trampolines etc. En een dokterspost! Ook altijd handig in de beurt. Kortom we hebben genoten!

Heel mooi.

Hans
5-9-2016

Geweldig uitzicht,veel trappen lopen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Super week hier gehad

Angelique
2-8-2016

Het hotel en de kamers zagen er netjes uit goed schoon.Het eten was gevarieerd en lekker.De animatie was super enthousiast en gezellig.Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.Wij waren hier met onze twee dochters van 11 en 13 jaar oud en hebben het super naar onze zin gehad,maar als ik het zwembad en animatie zou moeten beoordelen op leeftijd zou ik zeggen dat het echt super zou zijn voor kinderen tot een jaar of 10

Prima hotel

fam
19-5-2015

Hier geweest in mei 2015 met mijn zus prima hotel schoon ! Goed gevarieerd eten.

Mooi weer gehad.Mello van de annimatie erg aardig en is leuk bezig met de gasten. Heerlijk strand aan te lopen niet ver, 8 min.

Kortom heel goed gehad hier!!! Groeten caroline en annet

Gereisd Anders in mei 2015

Rustig en goed complex

E Koopman
31-8-2014

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Het eten is van goede kwaliteit. Zwembad had wat ruimer gekund maar de kinderen hadden er geen last van. Animatie kan beter met name de dag begeleiding de "Poolse" dames hadden er niet altijd zin in na een avondje stappen. Personeel zeer behulpzaam. 3 minuten lopen naar het strand.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014