Zoover

Mignon Kroon
18-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben genoten!

De gastheer en gastvrouw waren onwijs vriendelijk.

Het appartement was groot en vooral ongelofelijk schoon :)

De ligging is meer dan prima, 2 minuten van de metro en binnen 10 op de piste.

Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2019

Megagaaf

Rudi bussink
5-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het verblijf was supper een top appartement met vriendelijke mensen. En een geweldig gebied voor iedere skiër wat en voor kinderen geweldig geregeld . Het gebied staat bekend om veel zon uren en Door de hoge ligging perfecte sneeuw. Echt een aanrader En de apreski was ook perfect. Gewoon een top plek

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Perfecte accomodatie in een prachtige omgeving

A Hendriks
9-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Superschoon appartement op 50 meter afstand van de metro die je binnen 3 minuten naar de skiliften brengt

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Geweldig

Rien en Bep van lee
22-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een super apartement nummer 10 geen balkon maar een heerlijke tuin voor ons zelf geweldige gastvrouw en gastheer die altijd voor je klaarstaan

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastische vakantie achter de rug!

Familie Mertens
19-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een mooi en ruim appartement. Super leuke tuin voor de kids. Gastheer en gastvrouw waren super vriendelijk! We komen zeker eens terug :-)!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtig appartement, mooie lokatie, kortom super.

Fam Hendriks
16-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen nu al voor de 3e keer terug naar Angerhof voor een wintersportvakantie. de ontvangst is zeer vriendelijk en we hebben iedere keer een superschoon appartement. Ligging is vlakbij de metro en de bakkerij ligt onder het appartement. Het is zeker niet het goedkoopste onderkomen maar de prijs kwaliteit verhouding is prima. We gaan de komende wintersport weer terug naar Angerhof.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2016

Angerhof is thuiskomen!

Saskia
15-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn voor de vierde keer naar Angerhof geweest. Over het algemeen vinden we het fijn om nieuwe gebieden te ontdekken, om voor verrassingen te staan, maar Angerhof is vertrouwd en Serfaus (en omgeving) blijft verrassen. Wat een heerlijke appartementen en wat een fijne mensen zijn de eigenaren Thomas en Martina!

De ligging in het dorp is prima, de bakker beneden heeft heerlijk brood en met de "metro" ben je zo bij de kabelbaan of wandelbus.

De appartementen zijn schoon, ruim en licht.

We hebben geen kinderen meer die mee op vakantie gaan, maar voor een gezin met jonge kinderen is het ook een geweldige plek.Een ruime tuin met speeltoestellen. Doordat de tuin zo groot is kan je er ook op een lekker rustig plekje gaan zitten.

In Serfaus en Fiss is enorm veel voor (jonge) kinderen te doen.

Wandelaars en mountainbikers kunnen ook hun hart hier ophalen.

Bij een verblijf in de zomer in Angerhof zit (net als bij de meeste accommodaties in Fiss, Serfaus en Ladis) een kaart inbegrepen waarmee je gebruik kunt maken van de kabelbanen, wandelbus, begeleide wandelingen, kinderprogramma's en het zwembad.

Ik zou zeggen: een hele fijne tijd in Angerhof!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooi en schoon appartement

Fam. Brekelmans
17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hadden appartement B1 op de begane grond.

Keurig appartement voor 2 personen , woonkamer met keuken , slaapkamer en badkamer.

Alles was zeer schoon en de eigenaren waren erg behulpzaam.

Konden vanwege het mooie weer ook gebruik maken van de ligbedden in de tuin.

Een groot voordeel is dat je de sommercard er gratis bij krijgt zodat je de auto eigenlijk helemaal niet nodig hebt.

1x naar Zwitserland geweest en met de trein (bernina express ) gegaan, zeer de moeite waard.

Voor de rest alleen maar positief

Een geweldig appartementen complex

Roelie Fühler
27-8-2016

Geen enkel negatief iets hierover te vertellen. Het was een fantastische vakantie voor ons. Daarom willen we de Familie Purtscher bedanken voor hun hartelijke ontvangst en goede zorgen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prachtig Appartement met vriendelijke eigenaar

Fam Kuhn
1-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten met 4 volw. en 1 kind en een 3 kamer appartement. Bij binnenkomst gelijk vriendelijk verwelkomd door mevrouw Purtscher. Appartement is schoon, ruim en alles in aanwezig. Bakker zit onder het appartement ideaal! De dorfbahn zat op 50 meter lopen . Zo was je binnen 5a10 min bij de liften.

Gelijk weer geboekt voor 2017. Helaas ook weer moeten annuleren ivm een zwangerschap. Maar we komen in 2018 zeker weer terug!