Zoover

2008

Ik ben er al 2 keer naartoe geweest met mijn ouders

Mr. X
1-3-2008

Ik ben er al 2 keer naartoe geweest met mijn ouders. Deze keer neem ik een vriend mee en we zullen slapen in de Royal Villa in de Residence&Spa. Het eten en de service is er gewoon perfect. Het is de ideale plek voor een buitenverblijf(hopelijk)

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Zojuist terug van week in Arabian Court

Hanneke
8-7-2007

Zojuist terug van week in Arabian Court. Het is er fantastisch. Gewoon perfect, geen enkel minpunt. Personeel is perfect, heerlijk gegeten, zeer schone grote kamers voorzien van alle luxe. Heerlijk zwembad, prachtige tuin. Geen enkele last van bouwactiviteiten. Zal er zeker weer naar toegaan.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij hebben in div

M. v/d Weide
30-3-2007

Wij hebben in div. 5* hotels in Dubai e.o. gelogeerd en dit hotel waar wij begin maart 2007 verbleven, is absoluut de allerbeste gebleken. Het hoge prijskaartje (hebben de andere strand hotels ook) is het meer dan waard gebleken. Echt top! Onze vrienden logeerden in het Palace gedeelte, was eveneens geweldig. Voorbeeldje: voor babies biedt men gratis luiers, verzorgingsproducten, melk, eten enz. aan.

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging

Ralph
16-11-2006

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging. Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en hebben hier een fantastische tijd gehad!

Gereisd Anders in november 2006