Zoover

9,8

Prima resort!

Irene
18-8-2009

Net terug van vakantie in Arabian Court. Het is een prachtig hotel om te zien. Kamers zijn ruim, erg schoon, elke dag vers fruit/water. Service is prima. Genoeg restaurants om ergens (heerlijk) te eten. Ik vond het bij 't zwembad soms erg druk, veel kinderen. Zwembad bij Palace is mooier/groter, bij Residence heel rustig. Paar minpuntjes: 's morgens bij het ontbijt was het erg druk en moest je wachten op een tafeltje (in de Rottisserie), 's avonds trouwens ook. Voor zo'n luxe hotel vond ik dit een nadeel. En je moet elke dag een restaurant reserveren waar je wilt dineren. Ook moest je met kaartjes handdoeken halen bij 't zwembad en weer terugbrengen. Heb ik in andere 5* resorts nog niet meegemaakt. Bij 't zwembad krijg je hele dag door koud water, koude doekjes, fruit, zonnebril wordt schoon gemaakt, super! Al vaak in Dubai geweest, maar Jebel Ali bijv. doet echt niet onder voor Royal Mirage, terwijl Royal Mirage bekend staat om hun luxe. Al met al: leuk om er een keer te zijn geweest.

Zojuist terug van week in Arabian Court

Hanneke
8-7-2007

Zojuist terug van week in Arabian Court. Het is er fantastisch. Gewoon perfect, geen enkel minpunt. Personeel is perfect, heerlijk gegeten, zeer schone grote kamers voorzien van alle luxe. Heerlijk zwembad, prachtige tuin. Geen enkele last van bouwactiviteiten. Zal er zeker weer naar toegaan.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij hebben in div

M. v/d Weide
30-3-2007

Wij hebben in div. 5* hotels in Dubai e.o. gelogeerd en dit hotel waar wij begin maart 2007 verbleven, is absoluut de allerbeste gebleken. Het hoge prijskaartje (hebben de andere strand hotels ook) is het meer dan waard gebleken. Echt top! Onze vrienden logeerden in het Palace gedeelte, was eveneens geweldig. Voorbeeldje: voor babies biedt men gratis luiers, verzorgingsproducten, melk, eten enz. aan.

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging

Ralph
16-11-2006

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging. Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en hebben hier een fantastische tijd gehad!

Gereisd Anders in november 2006