Zoover

2007

Zojuist terug van week in Arabian Court

Hanneke
8-7-2007

Zojuist terug van week in Arabian Court. Het is er fantastisch. Gewoon perfect, geen enkel minpunt. Personeel is perfect, heerlijk gegeten, zeer schone grote kamers voorzien van alle luxe. Heerlijk zwembad, prachtige tuin. Geen enkele last van bouwactiviteiten. Zal er zeker weer naar toegaan.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij hebben in div

M. v/d Weide
30-3-2007

Wij hebben in div. 5* hotels in Dubai e.o. gelogeerd en dit hotel waar wij begin maart 2007 verbleven, is absoluut de allerbeste gebleken. Het hoge prijskaartje (hebben de andere strand hotels ook) is het meer dan waard gebleken. Echt top! Onze vrienden logeerden in het Palace gedeelte, was eveneens geweldig. Voorbeeldje: voor babies biedt men gratis luiers, verzorgingsproducten, melk, eten enz. aan.

Wij waren hier in september 2005 voor 2 weken

Fam. Kavcic-de Ruiter
12-2-2007

Wij waren hier in september 2005 voor 2 weken. Geweldig hotel met superservice, veel vriendelijker en persoonlijker dan in andere hotels waar we ook hebben gegeten.

Ons zoontje van 3 is af en toe naar de kids club geweest. Niet nederlandstalig maar met de lieve leidsters ging het prima! Heel goed eten in de diverse restaurants van het hotel, wij gaan zeker nog eens terug !

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging

Ralph
16-11-2006

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging. Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en hebben hier een fantastische tijd gehad!

Gereisd Anders in november 2006