Zoover

9,8

fraai hotel, wel prijzig

Naam Naam
10-2-2013

de courtyard is een sprookje

Gereisd Met partner in januari 2013

Perfecte week

Teddybier
15-7-2010

Na een weekje Malediven nog een paar dagen overnacht in Dubai, wat een verschil. Van de hele dag in het zand op slippers naar Dubai..... Grote winkelcentra, eten bij Burj el Arab... contrast kan niet groter.

Mirage is echt een prachtig hotel en uitstekende service. Heerlijk eten in de diverse restaurantjes en lekker relaxen aan het zwembad. Mooiste hotel dat ik ooit bezocht heb en we gaan zeker nog eens een keer terug.

Ook dit jaar weer geweest, alleen nu wat langer

Hanneke
14-7-2008

Ook dit jaar weer geweest, alleen nu wat langer. Wederom gewoon fantastisch. Zeer hoge kwaliteit. zie mijn eerdere reactie (2007)

Gereisd Met partner in juli 2008

Ik ben er al 2 keer naartoe geweest met mijn ouders

Mr. X
1-3-2008

Ik ben er al 2 keer naartoe geweest met mijn ouders. Deze keer neem ik een vriend mee en we zullen slapen in de Royal Villa in de Residence&Spa. Het eten en de service is er gewoon perfect. Het is de ideale plek voor een buitenverblijf(hopelijk)

Gereisd Met vrienden in maart 2008

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in het Royal

Fam. de Jong
13-11-2007

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in het Royal Mirage Hotel / Arabian Court. In een woord GEWELDIG met hoofdletters! Supermooi en sfeervol hotel (geheel in Arabische stijl), goed en gevarieerd eten (diverse restaurants), uitgebreid ontbijtbuffet, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi zwembad, tuin en strand, luxe kamers etc. etc. helemaal top, klein minpuntje is het uitzicht op de palm in aanbouw, vanaf strand zie je de bouwactiviteiten en bouwkranen, maar ach, het is zo heerlijk vertoeven hier dat je dat echt voor lief neemt!